Thursday, May 21, 2009

RAHSIA ANWAR

Mengapa Anwar Kelihatan berjaya sebelum ini?
1. Mempunyai pemikir yang sebelum ini berfikir untuk pihak BN
2. Mempunyai agen perang saraf hebat yang sebelum ini di pihak BN

Mengapa sejak Najib mulai dipilih menjadi pengganti Pak Lah, Anwar kelihatan terkebelakang?

1. Najib mempunyai kumpulan pemikir seperti Anwar dan lebih hebat
2. Najib mempunyai agen perang saraf yang kembali berstamina

Contoh mudah

Anwar semenjak jatuh pada 1998 kelihatan hebat dan kuat walaupun dalam penjara. Ini diakui oleh semua orang. Namun begitu fikirkan apa terjadi sebaik Najib memulakan langkah.

1. ADUN BN join PKR dan dialukan2 sebagai pejuang rakyat dan pejuang sejati. Inilah demokrasi dan demokrasi telah kembali dengan membantu memakaikan kot PKR. Seminggu berikutnya ADUN yang sama kembali ke BN dan Perak jatuh ke BN, Terkedu Anwar dan tidak terfikir ADUN tersebut akan menghina beliau sedemikian rupa.

2. Anifah Aman menanti saat paling tepat untuk mendedahkan tragedi 16 september 2008 iaitu ketika bersama S/U USA, bapa angkat Anwar dan ketika semua pemberita hebat dunia menyaksikan pendedahan bahawa Anwar membeli MP utk menjayakan 16 September.

3. PRK Penanti, BN tak bertanding. Inilah strategi paling hebat pernah ada setakat ini dalam melawan Anwar. Tidak akan terfikir oleh Anwar yang BN sanggup berbuat sedemikian.

Kini Anwar mula merasai strateginya sudah lapuk dan Najib sentiasa di depan beliau. Lagipun Profile Najib lebih hebat berbanding Anwar.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih