Friday, May 2, 2008

Dato' Wan masih setia berbakti

Assalamualaikum
Mungkin ada yang pandang sinis tajuk ni....maksud saya berbakti kepada masyarakat Sik dari segi menjana ekonomi. Jika masa jadi ADUN dan MP dulu, macam2 projek yang beliau lakukan, hari ini...tanpa apa2 kepentingan pun, Dato' Wan masih melakukan perkara yang sama. Kursus Biotech yang dibuat tempohari memberi bukti nyata bagaimana ingin membangunkan masyarakat Sik. Saya sendiri melihat potensi projek yang dibangunkan Dato' Wan dan lebih menarik......rahsia kejayaan itu dikongsi secara PERCUMA dengan sesiapa sahaja yang berminat. Berapa ramai yang sanggup berbuat demikian.....bayangkan skill nak buat baja pun dikongsi...kalau orang lain...dan untung berganda2....Betoika?

2 comments:

Anonymous said...

tahniah dato wan!

DukeOfUMNO said...

Dato' Wan sememangnya terrer...dia ni baguih...sebab banyak idea yang membina masyarakat, terutama di Sik. Telah terbukti kejayaannya dengan projek2 bioteknya...

Jika diizinkan, ingin saya bertemu dengan beliau untuk membincangkan projek2nya yang berjaya itu agar dapat dimanfaatkan di Pendang, rata-rata pemuda UMNO di Pendang masih di takuk lama...ekonominya agak lemah dan tidak pasti hala tuju. Banyak "meminta2" sehingga "botak" kepala Ketua Pemuda Bahagian Pendang!

Mohon sesiapa yang boleh menolong agar mengaturkan pertemuan yang diharap2kan saya ini. Sekian, terima kasih.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih