Friday, March 23, 2012

UMNO suruh blogger diam hal dalaman, serang pembangkang ja tapi apa sayap parti buat?

Pakteh penah kena sound direct...paham ka sound direct? maksudnya sipolan n sipolan cakap kat Pakteh secara berdepan walaupun muka tak tengok Pakteh.....

Dan persetujuan pun kita dah ada dikalangan blogger secara tidak langsung. maksudnya tidak ada pertemuan atau perbincangan terus tetapi saling memahami bahawa saat ini muncung senapang patah atau caplong hanya layak dan boleh ditujukan kepada puak pembangkang.

Pakteh sendiri secara auto hanya bersetuju menulis tentang kebobrokan PR.

Cuma pakteh tak faham bila ada individu yang cukup pentingkan keluarga, individu yang dikira ibu mithali walaupun bekerjaya boleh mengeluarkan kenyataan yang agak tak sesuai bagi Pakteh.

Pakteh ni orang tua....nak menegur pun ada lapik dan simpang siurnya. Jadi bila ada orang sanggup terjah ketua sendiri suruh letak jawatan disaat PRU13 hanya 2 bulan dari sekarang.....Pakteh pun agak tak puas hati.

Apa agenda apa cerita?
Apa tujuan apa matlamat?

Tak boleh tunggu selepas PRU13?

Pakteh tak mau la gunakan bahasa yang kasaq2 sebab Pakteh hormat semua orang......tapi jangan la dok buat benda pelik2.

Waktu niadalah  henjutan saat akhir sebelum pancut.......
Jangan ada gangguan.....
Jangan ada agenda lain...
Tumpukan hanya untuk menangkan BN dalam PRU13.

p/s: Jangan dok buat dah lagu tuuuuuu

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih