Friday, March 9, 2012

Kembalilah kepada Anwar...buang yang lain

Minggu 1: Badrul Amin memberi tazkirah kepada isteri orang jam 2 pagi di hotel
Minggu 2: Ostat Azizan MB Kedah dapat PEMANDU baru.....

Apapun isunya...jangan dilupakan Anwar kerana Badrul Amin tidak berminat jadi PM. Ostat Azizan pun tak minat..yang minat cuma Anwar...jadi apapun isunya...Anwar jangan dilupakan.

Memang kes Ostat Azizan dapat PEMANDU baru amat memalukan malah turut dirasai oleh orang-orang kedah. Tapi apa boleh buat, baru dapat sedikit habuan, Pas dah haru biru habis melingkup....Apakah Pas yang riuh rendah dengan imej Islam terlupa sejarah perang Uhud?

Kita kembali kepada isu Anwar yang minggu ini terkantoi dengan surat-suratnya yang terang lagi bersuluh bersekongkol dengan Yahudi.

2 comments:

fames said...

betoi tu tuan. apa-apa pun mesti anwar juga yang terlibat. di mana ada anwar, di situ ada musibat. puak pas harap janggut saja lebat tapi islamnya tak hebat. anwar jual ubat, puak pas sebat.

Pakteh said...

fames:
kata orang: dimana ada Anwar disitu ada kejahatan

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih