Wednesday, March 7, 2012

Tahniah..!! Tekanan dari PAS pusat, MB Kedah dapat PEMANDU baru - episod 3

Sebagai MB, seorang PEMANDU mungkin tak cukup dan MB Kedah perlu mengucapkan terima kasih kepada PAS Pusat kerana memberikannya tambahan PEMANDU.

Cuma kena hati-hati sebab PEMANDU ni pelbagai ragam.

Ada PEMANDU syok sendiri...mengaku KERETA MB, miliknya dan BERGAYA menunjuk-nunjuk terutama pada orang yang ingin diPIKAT.

Ada PEMANDU lagi dasyat.....lupa diri dan melakukan hubungan seks ketika MEMANDU, akhirnya KERETA terbabas...yang rugi penumpang lain.

Ada PEMANDU asyik sesat jalan, ini lagi susah sebab tidak ada lagi penunjuk jalan...

Ada PEMANDU suka tertidur....baiknya, MB Kedah boleh releks panjang tapi hati-hati takut tertidur ketika memandu.....Kemalangan beb..!!!

Ada PEMANDU suka cilok-cilok....ini bahaya untuk MB Kedah...nyawa jadi taruhan....

Ada PEMANDU suka jeling aweks ketika memandu.....yang ni MB kena berikan lebih NUR kepada mereka...

Ada PEMANDU sengaja nak sebotaj bos....diROSAKkan kereta yang dipandu....yang kelihatan salah nanti tentu bos..

Apapun keadaannya.....

Pas Pusat terus menekan MB Kedah dan penurunan kuasa adalah tolakan kecil agar MB Kedah ketika ini terkecil hati dan menarik diri secara sukarela...

Bayangkan kumpulan seperti Mahfuz dan Mat Sabu yang berada dalam mesorat untuk tentukan masa depan MB Kedah.....hebat hebat.....

p/s: Banyak banjir sekarang...jadi Pakteh kadang-kadang tak dapat nak bawa rakit ke hilir...sungai kena sekat...sungai kena block......pokok tumbang. Cuma secara sengaja atau tidak pokok tumbang...Pakteh tak tau laa.....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih