Thursday, January 26, 2012

Setpol MB Kedah kata blog Pakteh lebih teruk dari Utusan yang dianggapnya sprt BABI

Pakteh dah buang iklan free China Doll yang Anwar Dollkan. Perkara baik elok dibuat walau siapapun yang sarankan. Apatah lagi Setpol MB dikira jiran Pakteh juga. 2 minit tak sampai dari tempat tidoq Pakteh nak ke rumah Setpol MB.....itupun kalau Setpol dok di Sik la, Kalau dok di rumah-rumah lain, Pakteh tak tau la berapa minit pulak?.

Jika Penebang Buluh seperti Pakteh yang menulis di blog marhain ini dikira lebih teruk dari utusan yang dibabikan baru2 ini, apa pulak titlenya untuk Harakah dan Malaysiakini?. Celaka, Haramjadah, Puki**K atau masih juga BABI?. Entahlah Pakteh tak reti tulis soal maki hamun ni malah idea Pakteh akan hilang serta merta jika cuba berbuat demikian.

Sudah beberapa hari media Pro gabungan haram PR memainkan isu perbelanjaan Rosmah di Australia. Pakteh tidak hairan isu ini ditimbulkan tetapi Pakteh pelik kerana apabila dibuktikan sebaliknya, mengapa tidak ada permohonan maaf atau pembetulan dibuat?. Apakah ini tidak layak digelar BABI atau ini lebih pelaq dari BABI?. Pakteh teringat bagaimana seorang yang begitu terdidik mempercayai pemalsuan Utusan Malaysia
yang bertajuk "Saya menyimpan dari kecil kata Rosmah Mansur" ini isu cincin dulu. Selepas cincin dituduh pula anak Najib berbelanja....juga di Australia.

Pakteh pun sokong juga kalau ada pendedahan berkaitan ahli keluarga Menteri yang berlebihan dalam kehidupan sedangkan ada rakyat masih memerlukan bantuan NAMUN biarlah ianya benar dan tepat dan jika tersalah, minta maaf.

Pakteh rasa Harakah dan Malaysiakini lebih teruk dari blog Pakteh yang dianggap lebih teruk dari Utusan yg diBABIkan oleh Setpol MB Kedah.

Eh eh...Gay yang keluarkan isu ni....betoika?...

Apakah benar Gay seluruh dunia kini bersatu di belakang Anwar. apa sahaja arahan dari Anwar akan diikut tanpa tangguh-tangguh kerana kini Anwar adalah ikon pejuang Gay. Betoika?....

3 comments:

Anonymous said...

Biaq pi kat depa lah Pak Teh. Dah Tabiat macam tu. Nak buat macammana. Mengata dan menghina orang ni memang makanan harian depa. Kalau tak buat macam tu macamana depa nak hidup. Selama ini depa hidup atas isu-isu memburukkan orang walaupun tak betui. Sebab tulah jadi kerajaan pun depa bukan tau beri khidmat kat orang. Sebab selama ni memang depa hidup dengan menghendap buruk dan jaja aib orang yang direka-reka. Padahal itulah tegahan Rasulullah. Tapi depa buat tak reti saja. Nak tegak negara Islam apa. Keluarga sendiri pun tak berapa cukup Islam lagi sibuk nak jaga Islam orang. Bab benda yang terang-terang betul dengan bukti video pulak depa pi kata buhong. Habis nak kira bicara macammana. Puak depa yang ada akai pun dah cemuih dah kat depa. Lubuk depa kat tempat kami ni simbolpun dah di runtuh dah. Kami pun marah jugak kat lahabau ni tapi takkanlah kita pun nak jadi lagu depa jugak. Biaqpi lah. Kita gelak sudahlah Pak Teh. Apapun Tahniah kat Pak Teh sebab berjaya bagi depa jadi bodoh. Kenapa saya kata macam tu. Geng ni habih-habih depa tak tau nak kona, depa tau mencarut saja. Betui tak kata saya.

Anonymous said...

Hidup Pak Teh. Mampos Pakatan Haram!

Pakteh said...

Anon 01:44 dan Anon 02:58

hehe..penebang buluh seperti Pakteh ni...kata pi la lagu mana pun, buluh tu takkan tukaq jadi emas, so Pakteh rasa tak betoi Pakteh tulis ja..haha..

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih