Tuesday, January 17, 2012

Anwar mula dimakan Sumpah

Anwar memang tidak bersumpah tetapi melihat ruang lingkup hidupnya akhir-akhir ini, kejian dan makian yang dihemburkan oleh beliau kepada orang lain sudah memakan diri. Apakah benar Anwar cuba menunjukkan keghairahan sebenar beliau dalam soal LBGT atau minda beliau sudah tidak terkawal lagi. Sebagai orang lama dalam politik, adakah Anwar tidak menyedari kenyataan beliau berkaitan LBGT dalam wawancara dengan BBC boleh memberi imej yang amat buruk kepada beliau?.

Bukan sekali Anwar memukul dirinya dengan lontaran idea yang merosak bangsa tetapi Pakteh yakin dan percaya, Anwar sudah tidak dapat mengawal sepenuhnya idea dari kotak pemikiran beliau. Hanya selepas seminggu dibebaskan, Anwar sudah menunjukkan arah mana keinginan seks beliau. Tidak perlu berterus terang namun sekadar membuat ulasan 4 minit sudah cukup memberi kita bukti kukuh bahawa....Itulah Anwar..................................

Anwar tidak perlu dipenjarakan
Anwar tidak perlu disepak
Anwar tidak perlu diterajang

Anwar sedikit demi sedikit akan menghukum dirinya sendiri....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih