Wednesday, January 18, 2012

Janji-janji DAJJAL........Anwar sudah hilang kemaluannya

Diakhir zaman, dajjal menjanjikan bulan dan bintang
Dipenghujung kehidupan, dajjal menjanjikan permulaan kebahagian
Dipenamat garisan, dajjal menjanjikan kemenangan

Sebagai ketua kepada PR, Anwar menjanjikan 16 September sebagai hari menduduki Putrajaya
Akhirnya itu hanya auta belaka (bukan auta si celaka).

Sebagai ketua PR, Anwar menjanjikan harga minyak akan turun jika PR menduduki Putrajaya, akhirnya Kedah naikkan harga air kepada rakyatnya agar lebih sengsara (bukan SEJAHTERA)
Sebagai Ketua PR, Anwar janjikan keamanan dan kemakmuran jika menduduki Putrajaya, akhirnya keamanan di celakakan dengan BERSIH 2.0. Bukan aman yang diberikan, kerosakan dan huru hara yang diciptakan.

Sebagai ketua PR, Anwar menjanjikan tiada nepotise dalam pemerintahan di Putrajaya tapi Anwar Ketua Umum, Azizah Presiden dan Nurul Izzah Naib Presiden......Janji hanya kepada kepala lutut, bukan kepada rakyat yang mempunyai OTAK.

Sebagai Ketua PR, Anwar menjanjikan gabungan parti yang terbaik namun Haji Hadi dan Karpal Sigh tidak pernah selari perjuangannya. Hudud sudah tiada, negara Islam kini hanya negara Berkebajikan..sungguh baik gabungan Anwar.

Sebagai Ketua PR, Anwar menjanjikan agama Islam terpelihara namun Anwar menyokong penggunaan nama Allah oleh Kristian, Anwar menyokong bible dalam bahasa Melayu, Anwar menyokong Pluralise agama, malah terkini Anwar menyokong LBGT.

Sebagai Ketua PR, Anwar menjanjikan rakyat yang mempunyai keluarga bahagia tetapi video China Doll membuktikan sebaliknya. Ya...secara teknikal..Anwar juga dibebaskan dari kesalahan meliwat Saiful tetapi apa kata rakyat?

Sebagai Ketua PR, Anwar cuba membuktikan pengurusannya terbaik, namun Selangor kini sudah menjadi negeri sampah. rakyat Selangor sudah bangkit dan sedar apabila kebodohan anak didik Anwar menjadi punca Selangor menjadi negeri sampah. Jika semudah menguruskan SAMPAH pun Anwar tak mampu ajar...bagaimana pula nak impikan Putrajaya

Sebagai Ketua PR, Anwar menunjukkan kebebalannya terhadap BN. Projek SYABAS diganggu gugat. KINI TERSERLAH...Air Selangor sudah dicatu..........
Yang tinggal cuma DAJJAL mengandar air dan menjanjikan itulah nikmat dah kebahagian.....

Sebagai ketua PR, Anwar menjanjikan Malaysia yang terbaik untuk rakyat Malaysia namun Anwar juga yang meruntuhkan nama Malaysia di mata dunia. Ceruk rantau dunia mana yang tidak pernah Anwar guna untuk burukkan nama Malaysia. Tidak pernah ada dalam sejarah Malaysia seorang pemimpin samada kerajaan atau pembangkang yang memburukkan negara sendiri kecuali Anwar

Akhirnya...Azizah mengiktiraf Anwar sebagai Anu-gerah tuhan
Terkini...pengikut setia mengiktiraf Anwar sebagai Iman Mahdi

Benarlah......Dajjal telah lama muncul.....cumaaaa....rakyat kini makin menyedari kemunculannya.....
Benar juga...Dajjal itu bermata satu........satu mata yang hanya melihat keburukan.....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih