Monday, January 2, 2012

Drama King - KL Gengster n Ombak rindu tertinggal jauh



Skrip yang agak kemas namun pengarahan yang cacamerba. Lakonan serba tidak menjadi malah pemilihan pelakon dianggap tidak sesuai kerana mempunyai beberapa kontroversi. Mungkin pihak penerbitan beranggapan pelakon utama perlukan sentuhan kontroversi untuk melariskan tiket namun strategi itu tidak mengena.



Jangkaan tiket melebihi kutipan KL Gengster dan Ombak Rindu begitu jauh tersasar kerana filem ini menjadi filem terburuk pernah dihasilkan. Pihak penerbitan dan Pengarah perlu dipersalahkan 100% kerana meniru skrip filem BERSIH 2.0 yang juga GAGAL dipasaran.






FILEM GAGAL DI PASARAN

p/s: Kepada ibubapa yang mempunyai anak2 di IPT, pastikan mereka tidak terpengaruh dengan filem ini. Jika ditawarkan RM untuk membintangi filem ini, mereka harus TOLAK kerana nilai filemnya setaraf taik yang busuk lagi membusukkan.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih