Thursday, October 30, 2008

KJ perlu menjelaskan isu ini.

Assalamualaikum.
Pakteh tertarik dengan gambar yang disiarkan dalam blog yang cukup pakteh suka..husin lampoyang..(Husin..pakteh ambik jap gambaq ni..tengok ala-ala padang pasir...sure mai dengan unta yang husin jual...berapa harganya?)

Biasanya jika artis akan ada gossip dan berbagai andaian jika gambar seperti ini disiarkan. Mungkin boleh dikatakan superimpose seperti kes edry dan linda sikit waktu dulu dan beberapa orang lagi artis. Namun kali ini, seorang yang cukup popular dan terkenal malah, beliau amat bertuah menjadi sebegini terkenal. Oleh itu pakteh mengesyorkan KJ mengambil langkah segera untuk membersihkan nama beliau kerana ini sedikit sebanyak akan memberi kesan kepada pencalonan beliau dalam pemilihan nanti.
Selagi belum ada pengakuan dari KJ sendiri, pakteh berprasangka baik dan percayalah...gambar boleh membuktikan sesuatu tetapi banyak yang boleh diprasangkakan hanya dengan sekeping gambar. Banyak kemungkinannya seperti:-
1. Mungkin KJ jumpa kawan lama n hanya minum coke...gelas coke tu plak terlindung dek botol2 tu
2. Mungkin KJ sedang mentarbiyah kawan beliau dan ketawa dan senyuman tu tanda kawannya dah insaf
3. Superimpose - KJ mempunyai ramai arkitek dalam bidang ini...siarkan kenyataan mereka mengenai gambar ini.
4. Pelanduk dua serupa..ataupun pelanduk banyak rupa?
5. Saja rehatkan minda...mencari ketenangan ala-ala kuwait...nampak stail padang pasir tempat KJ lahir.
6. Betul saya minum dan lepak kat club...ini hak saya...
7. Saya terkantoi...saya mintak maaf..ini kisah lama..saya dah insaf...Ketua Pemuda sekarang pun pernah ada gambar pegang tin minuman ermm...tin apa yer...jadi apa salahnya saya...
8. Saya takkan respon dengan gambar picisan dan murahan sebegini.
9. Saya dianiaya...ada KONSPIRASI pihak tertentu utk menjatuhkan saya seperti yg terjadi Anwar.
10. .......................................bla....bla...bla..

Apapun kenyataan KJ, gambar ini telah memberikan sedikit gambaran calon ketua pemuda UMNO Malaysia. Pakteh tetap berpegang kepada berprasangka baik...jadi KJ..tugas anda pula untuk meyakinkan prasangka ini.

p/s: Betoika tu KJ...orang lain kot...sakng ni banyak pelandok dua serupa....isk...yang sebelah tu sah sah lurah dendamnya tertonjol kalau dari sudut KJ duduk (kalau KJ laa).



2 comments:

Admin said...

Terima kasih pakteh,

Saya juga telah linkkan blog pakteh dgn blog saya.

Pakteh said...

TQ Dr,
moga2 ramai lagi yg gunakan logo ini dan paling penting...bukan sekadar di blog, mungkin boleh direncanakan untuk dibuat secara besar2an seperti dicadangkan dalam blog dr.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih