Wednesday, October 5, 2011

UMNO Kedah menang 100% part 2


Bila pakteh buat posting utk artikel part 1, ramai yang tanya dok tak kena tang mana lagi UMNO Kedah ni?
Zahirnya, UMNO Kedah dah cukup kena. Ada yang mahukan AB (dibaca Ahmad Bashah) dan ada mahukan MM (Mukhriz Mahathir). Selepas rombakan terakhir, AB dan MM sudah menerajui UMNO kedah...jadi apa lagi yang tak kena?
Depa kata..awat?..hangpa ingat group MK (Mahadzir Khalid) nak dok diam ka?...depa besa rasa kerusi empuk, mana mungkin nak telepaih lagu tu ja...

Tu baru sembang bab naga, tak kira bab ulaq, bab cacing lagi yang saiznya lebih lecik dari naga tapi seni politiknya...wow...naga pun leh jadi cacing.

eh eh...ada iklan.....

Saksi misteri Anwar rupa2nya kawan sebelah bilik Saiful ketika menuntut dulu...oooo..
Melihat kepada kredibiliti saksi misteri kawan sebelah bilik saiful ketika menuntut ini pakteh menjangkakan pasukan pendakwa akan menghadapi masalah besar. Segala bukti sudah tidak lagi relevan kerana kawan sebilik saiful ketika menuntut dulu sudah pasti mengetahui segala hal saiful. Pendedahan bahawa Saiful bergambar dengan tokoh tertentu pasti menjadi bukti paling kukuh dan tidak boleh dipertikaikan dan sewajarnya kes ini dibakul sampahkan.

turning point kepada kehebatan saksi misteri rakan sebilik saiful ketika menuntut ini ialah apabila berjaya membuktikan Saiful tidak sukakan Anwar ketika masih menuntut. Wow..ini juga bukti penting dan pakteh amat yakin dan pasti...malah seluruh rakyat Malaysia perlu sedar hakikat Saiful sebenarnya marahkan Anwar semasa menuntut. Dengan itu pakteh menyarankan agar hakim menggugurkan kes dan Anwar dibebaskan malah dibayar ex gratia kerana dimalukan selama lebih sedekad.

eh eh....jika saiful marahkan Anwar ketika masih menuntut dulu..apa kaitannya?...
ermm....Saiful bergambar dengan tokoh2 tertentu dlm UMNO ketika menuntut...arkk...apa halnya dengan kes?...

Bukankah Anwar selalu bergambar dengan Kepala Haprak Yahudi? Adakah ini memberi bukti jelas Anwar Pro yahudi?. Itupun jika tuan tuan dan puan puan bersetuju Saiful yang bergambar dengan Hamid Albar maka Saiful Pro UMNO.

Saiful marahkan Anwar ketika masih menuntut. Bukankah Karpal Sinki juga marahkan Anwar serta meminta Anwar bertobat. Karpal Sinki juga yang dedahkan Kes liwat Anwar di Parlimen...WOW..ITU LAGI DASYAT dari sekadar seorang pelajar yang marahkan Anwar.

Alo alo alo.....Pakteh pun ketika pelajar turut serta berdemostrasi aman bersama Mat Sapu ketika memprotes MJ (Mekel Jeksen) nak mai Malaysia. Adakah itu menunjukkan pakteh Pro Pas atau marahkan UMNO?....

Eh eh...Zaid Ibrahim juga marahkan UMNO...kawan ngan PR kemudian eh eh...rapat2kan diri ngan BN...
Lagi dasyat..Chua Jui Meng (dibaca atas jawatan menteri kesihatan) yang menghalang Anwar dari pergi ke oversea utk buat pembedahan kes sakit tulang belakang. Kini Jui Meng n Anwar....sama rasa sama padan n sama muka...

Tapi saksinya ada hebatnya sebab merupakan rakan sebelah bilik Saiful ketika menuntut dulu. chittt..podahhhh...karpal singki punya belit. Oiii...Umi Hafilda tu satu darah, satu rumah, satu ayah, satu ibu, satu perut, satu lubang B***T, dengan Azmin....Apsal boleh gaduh2....

Tuan tuan dan puan puan

Kembali ke tajuk asal...iklan tamat

Nak tatang 60% pengundi UMNO bukannya senang...macam2 peel. Segalanya perlu diikut dan jika xdapat, Ketua bahagian dan yg seangkatan dengannya akan menjadi mangsa. Kerana tak dapat zink 5 keping, ugut nak pangkah Pas. Kerana tak dapat notebook 1Malaysia...langsung tak mau buat program. Semangat taik ayam.
Kes seperti ini perlu diselesaikan segera.

rapatkan diri dengan ahli pas yang bukan hardcore. Depa ni tak kisah jika kita selalu bercampur dengan depa malah undi dari mereka boleh diharapkan. Contohnya pondok2 dan kaum ibu tunggal, walaupun berwajah pas, mereka sebenarnya boleh didekati. TAPI JANGAN LA PAKAI MUKA UMNO. Gunakanlah NGO.....TAPI JANGAN GUNA NGO MUKA UMNO seperti MAYC dan lain2 yang dah dicop UMNO. Bangang sangat ka sampai tak tau nak tubuhkan NGO baru?...atau gunakan yang sedia ada tapi masih bukan berwajah UMNO. berapa banyak bahagian yang dah amalkan program sebegini? (pakteh menulis berdasarkan bukti dan pengalaman). Percayalah...undi dari golongan ini dapat diperolehi.

group atas pagar juga janganlah GUNA MUKA UMNO. gunakanlah kaedah lain. MUKA UMNO ni bukan bermaksud jangan guna ahli UMNO. maksudnya jangan guna atas kapasiti UMNO. Walaupun anda ketua Bahagian, Ketua Pemuda, Ketua Puteri, Ketua Wanita, Ketua Perhubungan Negeri, Naib, timbalan atau apa sahaja jawatan....Jika peserta, tetamu yang ada depan anda adalah bercampur pas umno n atas pagar...berucaplah secara bijak.

Pakteh tulis ni sekadar asas. TETAPI asas itulah yang banyak bahagian tak buat tetapi asyik dan bangga dengan program besar yang impaknya...0. Sebab apa kosong?. Program syok sendiri. Buat untuk tarik ahli baru tapi yang hadir semua AJK Bhagian n Cawangan.

Berapa bahagian di Kedah yang wujudkan kumpulan pengundinya di luar daerah. Contohnya di KL?...Bayangkan pengundi di Pendang ada cawangannya (dianggap cawangan) di KL (mungkin ada bahagian dah buat), Lantik penyelaras...senang nak adjust buat program dan utk balik mengundi. Ini mudah dibuat tapi berapa bahagian dah buat?

kaming sun: part 3

1 comment:

Non Ulu Sik said...

pak teh;depa dok adjust projek je yg lebih.pengundi tak penting

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih