Tuesday, October 18, 2011

Skandal Seks VVVIP PAS KEDAH


Tuntutan, Keperluan atau Keinginan?

Ada pemimpin merasakan dirinya hebat apabila mampu merajai pengikut. Lantaran dari ketaksuban kepada diri sendiri, mula merasakan dirinya adalah hero Malaya walaupun ANU-gerah yang dimiliki sudah ketinggalan zaman.

Adakah satu tuduhan atau realiti apabila Ostat Azizan kini bergelumang dengan isu Pukul bini, kawin ikut nafsu malah terbaru Mctheory mengatakan Ostat Azizan berbini muda yang umurnya juga amat muda.

Apakah ini satu keperluan? atau Tuntutan maupun sekadar keinginan dari seorang jantan yang membara dengan nafsu serakah.
Mungkin juga sekadar mengikut jejak EXCOnya yang dikategorikan PERAMPAS BINI ORANG yang heboh beberapa bulan yang lalu.

Entahlah....semuanya berkisar tentang skandal seks.

Eh Eh...berita lama yang tak pernah pakteh keluarkan.....seorang pimpinan PAS yang bersangkut paut dengan BOLA SEPAK KEDAH juga ada skandal....Ghazali Din...kes ngan simanis dari Gajah Putih. Ehtahla...ini berita lama tapi kerana topiknya Skandal Seks VVIP...pakteh keluarkan jugak.

Pokok Pangkalnya.....PAS Kedah yang memerintah hari ini sebenarnya bergelumang dengan skandal seks.

Percayalah...pemimpin2 yang bergelumang dengan seks...takkan mampu mengubah nasib rakyat. Usah berbicara soal air paip yang lebih angin dari air. Usah bertingkah soal Kulim HiTech yang pelaburnya sudah angkat kaki. Usah terfikir untuk menikmati kehidupan yang lebih sejahtera.

Ayat Terbaik Untuk Anda Gunakan Hari Ini: SELAMAT TINGGAL PAS

3 comments:

Anonymous said...

kalau betul, ostat azizan boleh 'ngang'lagi ke,nanti kesian kat bini dia.....

Anonymous said...

Yang selama ini aku tahu MB Kedah ini ada dua bini. Bini mula orang Kedah di Jalan Sultanah tu, manakala bini kedua yang lahir tahun 1954 tu adalah orang Terengganu yang direkomen oleh Hadi Awang semasa Azizan ini masih jadi lecturer di UKM dulu.

Pasang lagi satu plak??? Kuat ke dia macam Anwar Ibrahim tuh??? hehehe

MM

Pakteh said...

Untuk membuktikan dia masih mampu memimpin Pas Kedah, kekuatan batiniah digunakan.
kemampuan memuaskan nafsu isteri muda mungkin digunakan sebagai hujah beliau untuk terus menjadi MB.
hujah yg sama digunakan Anwar untuk menidakkan kemampuannya membontoti Saiful.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih