Wednesday, October 19, 2011

Skandal Gangguan Seks Anak VVVIP - Inikah Puncanya???



Artikel ini Pakteh tulis selepas membaca artikel Anak Seberang
Gelora hati seorang remaja berusia 16 tahun pasti berkocak resah. Masakan tidak jika yang terhidang didepan mata ialah leluhur gung yang saban hari diimpikannya. Lurah yang begitu rapi seumpama lembah chao phraya mulus terjaga. Punncaknya pula beralun lebut bak puncak titiwangsa. Ahhh...jangankan jantan mentah seusia 16 tahun, lelaki keparat seusia 60an juga tidak bisa menahan gelodak nafsu jika begini yang terhidang didepan mata.

Abaikan samasekali pengiktirafan yang diberikan kepada sang bapa sebagai Khalifah Umar Abdul Aziz. Apalah ada pada gelaran itu jika agamanya masih bukan Islam. Remaja jantan seusia 16 tahun sudah mekar kejantananya apatah lagi gunung ganang yang terpampang boleh diratah dengan percuma. apa nak diherankan...ini anjuran negeri bapak aku.....mungkin itu fikir si anak.

Natijahnya.......Anak Lim Guan Eng dituduh mencabul kehormatan seorang gadis oleh beberapa laman blog.

MEAN MACHINES 2011 yang berlangsung selama 2 hari iaitu 15-16 Oktober 2011 di Juru Auto-City membuktikan pesta ini pesta tunjuk tetek.

KERANA ITU PAKTEH BERPENDAPAT INI MUNGKIN PUNCA ANAK LIM GUAN ENG BERUMUR 16 TAHUN DITUDUH MENCABUL KEHORMATAN SEORANG GADIS BAWAH UMUR



























p/s: Gambar yang dipaparkan melibatkan Mean Machine 2010 dan 2011 dan diambil dari laman2 tertentu. Kredit perlu diberikan kepada laman yang namanya terpampang pada gambar yang diletakkan.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih