Friday, December 14, 2012

Tindakan Terdesak Anwar

Jika bukan terdesak, apa lagi yang boleh Pakteh anggap melalui tindakan Anwar mengolah semula skrip-skrip lama yang telahpun diselesaikan oleh pimpinan DS Najib.

Demostrasi Baling 1974 sebenarnya mendedahkan tembelang Anwar yang suka menipu dan memanipulasi rakan dan rakyat demi cita-cita besar beliau. Bukankah membangkitkan kembali peristiwa tersebut sebenarnya adalah tindakan terdesak. Jika bukan terdesak, takkan timbul isu Demostrasi Baling 1974 kerana Anwar ingin hal tersebut terpendam dilubuk hati orang yang mengetahui kejahatannya dulu.

Deepak dan PI Bala, bukankah ini isu lapuk yang tidak dipandang oleh majoriti rakyat kerana sedar tangan ghaib Anwar bersembunyi dibelakang kedua-duanya. Jika bukan terdesak, Anwar takkan mengambil tindakan kurang cermat ini untuk mengaburi mata rakyat. Akibat gopoh dan terdesak, hanya dalam tempoh singkat sahaja, kebusukan plan Anwar dalam isu Deepak ini terbarai diketahui rakyat.

Isu kerakyatan kaum India juga adalah isu yang diselesaikan dengan baik oleh kerajaan tetapi Anwar amat-amat terdesak. Sokongan kaum India yang kembali beralih kepada BN membuatkan Anwar terdesak menggunakan isu ini. Akhirnya terdedah bahawa yang ikut serta dalam tunjuk perasaan di JPN tempohari adalah mereka yang diberi taraf penduduk tetap malah Naib Presiden PKR yang kuat melalak kononnya ada 300 ribu kaum India dinafikan warganegara juga terdedah sebagai satu penipuan. Jika 300 ribu, Pakteh amat pasti yang menghantar dokumen tempohari bukan 300 orang tetapi akan mencecah puluhan ribu. Betul-betul menipu secara terang-terangan.

Jika bukan kerana terdesak, Anwar tidak akan mudah kantoi. Pakteh melihat Anwar hanya mudah terkantoi dalam soal seks kerana Anwar seorang yang tidak boleh hidup tanpa seks.
Mungkin ini kerana kejahatannya menuntut ilmu seks dari seseorang di Pendang diawal pembabitannya dalam UMNO (seperti diceritakan seseorang kepada Pakteh)

Kini apa sahaja tindakan Anwar amat-amat mudah dipatahkan oleh pejuang-pejuang dari UMNO. Bukan kerana Anwar tidak berjaga-jaga tetapi apabila tindakan dilakukan dalam keadaan itulah puncanya akhir-akhir ini segala isu bodoh yang berlegar di ruang udara Malaysia...BAUnya dapat kita kesan ada bau-bau Anwar.

Apakah Anwar perlu memancut setiap hari dek kerana ilmu dari Pendang Kedah ini?. Entahlah...Pakteh tak pasti tetapi jika benar...wow...tok gurunya memang amat-amat hebat dalam soal ini.

p/s: Anwar sedar...amat-amat sedar..sokongan rakyat sudah kembali kepada BN. kehadiran beliau kini hanya disambut dengan kerusi....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih