Wednesday, October 3, 2012

DAP khianati Anwar

Anwar kebelakangan ini diketahui umum begitu mengimpikan Putrajaya. Target utama untuk mencapai impian tersebut ialah melalui kerusi dari Sabah dan Sarawak. Untuk itu Anwar sebaik mungkin cuba mengambil hati penduduk kedua2 negeri tersebut.

Malang bagi Anwar apabila DS Najib mengumumkan KR1M akan diperluaskan ke Sabah n Sarawak melalui 57 kedai yang bakal dibuka tidak lama lagi. Anwar berang kerana langkah DS Najib pasti membantutkan usaha beliau memenangi hati rakyat sabah dan sarawak melalui pembohongan air liur.

Atas faktor itu, Lim Guan Eng secara tidak sedar menempelak tindakan DS Najib yang bertindak atas dasar simpati dengan harga barang disana yang begitu mahal. LGE terlupa mempertikaikan tindakan KR1M di Sabah n Sarawak seumpama menuntut rakyat kedua2 negeri menolak KR1M. Menolak KR1M bermakna menolak tuah. LGE sanggup mempertikaikan kos yang lebih tinggi untuk membuka kedai KR1M di sana. Apakah LGE tidak sedar harga setong Gas di Bakalalan lebih RM70 berbanding RM25 di Semenanjung?.

Akhirnya...Anwar dikhianati oleh DAP.........

DAP tetap dengan agendanya memusuhi Islam.....Mydin dipertikaikan....Syed Mokhtar AlBukhary dipertikaikan..........

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih