Tuesday, October 16, 2012

Baru nak buka langkah dah kena sergah

Pakteh sangat suka bila Pas Kedah melalui Majlis Bandarayanya ingin menguatkuasakan etika pengiklanan. Iklan zaman skang ni pelik-pelik. Nak jual minyak tapi botol minyak pun tak nampak...terlindung dek bontot wanita yang berseluar ketat, berkilat dan melekat-lekat.
Jika hudud menjadi iltizam terkuat Pas, Pakteh melihat penguatkuasaan ini adalah sekadar seekor kuman kurus yang langsung tidak berbekas dan teramat mudah untuk dilaksanakan.

Malangnya...undang-undang yang semudah ini disergah oleh kafir harbi tanpa usul periksa. Pakteh tidak dapat membayangkan apa akan jadi jika Pas Kedah melaksanakan hudud.

Pakteh berdoa Pas kedah diberi kekuatan untuk meneruskan penguatkuasaan ini.

Ada pihak menilai rakan kafir dari BN juga bersuara...anda nilaikan suara dari DAP dan suara dari rakan BN...mana menyergah mana memberi pandangan.

itulah bezanya harbi n zimmi......

Bukan susah untuk menilai isu ini. Apabila Pas kini berpresidenkan TG Hj Hadi.....ludah yang dihala ke langit datu ketika dulu....kini terjatuh ke muka semua ahlinya....

fikir-fikirkan....

Ikhlaskan Pakteh dengan agenda Pas ini....Pakteh ikhlas...teruskan penguatkuasaan ini.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih