Thursday, February 16, 2012

Panasss..!! Bukti Sahih...memang Anwar dah dimakan sumpah..COMFIRM

APA PUNCA MERAH DI DAHI ANWAR????
gambar di bawah menjadi bukti..

Berhari-hari...
Berkali-kali...

Pakteh nyatakan secara konsisten bahawa Anwar kini sedang menderita dimakan sumpah Saiful. Anwar kini tertekan dengan doa dari umat Islam yang sering bersembahyang hajat memohon petunjuk dan kebenaran dari Allah SWT.

Semua isu boleh dikatakan Pakteh dah sebut....

Isu sokong Israel
Isu sokong Gay dan Lesbian
Isu sokong Murtad
Isu sokong penggunaan nama Allah oleh Kristian
Isu hapus DEB
Isu hak samarata Bumi n non bumi..
Isu Pluralise Agama

Alih-alih...sudah seminggu lebih DS Najib diserang, dihenyak namun beliau kelihatan ceria dan gagah menangkis setiap dakwaan secara berhemah. Kemuncaknya teguran dari kalangan pimpinan agama dan lebih kerasnya teguran itu datang dari Mufti yang senior iaitu Mufti Perak.

Lihatlah bagaiman indahnya UMNO....tidak ada pemimpin UMNO yang bersuara memburukkan mufti berkenaan. Tidak ada caci maki dikalangan blogger pro UMNO terhadap ulamak berkenaan apatah lagi menggelarkan beliau dengan pelbagai gelaran yang memalukan. Itulah UMNO.....jika teguran itu ada sedikit asasnya......yang baik dijadikan tauladan...yang buruk dijadikan sempadan untuk terus kukuh menerajui negara.

Namun berbeza dengan Pakatan Rakyat yang mengambil kesempatan dari teguran Mufti Perak ke atas DS Najib. Hakikat sebenarnya sudah jelas diterangkan DS Najib hadir ke pentas utama Majlis malah jaraknya sekitar 100 meter dari kuil.Tapi tomohan demi tomohan ke atas Najib terus di buat walaupun sekadar hadir tanpa melakukan rutin agama.

Hari ini...Pakteh bersama ramai lagi rakan blogger tunjukkan seorang insan yang dianggap Anugerah Allah oleh isterinya. Dianggap Imam Mahadi oleh pengikut tegarnya. Dianggap pejuang sejati oleh kaum Gay dan Lesbian dan dianggap Bakal PM oleh Yahudi Israel.

Apa Pakteh nak tunjuk....
sama seperti blog lain yang memaparkan gambar-gambar Anwar Ibrahim di Kuil Sri Maha Marriamman, Kinta Valley, Batu Gajah, Perak semasa sambutan perayaan Ponggal pada 29.01.2012


Najib hadir hanya berjalan kaki...tanpa sebarang bendera parti    

Anwar hadir bak dewa kayangan atau..@@...anda bayangkan sendiri 


  Siapa yang mengikut rutin agama lain selain Islam? Najib atau Anwar?

 Inilah puncanya DAHI ANWAR MERAH.....



SAH ANWAR DIMAKAN SUMPAH




TQ RBF Online


P/S:  Topik hari ini tidak berniat menyentuh/menyingung pihak-pihak agama lain malah Islam menuntut pengganutnya menghormati pengganut agama lain. Islam juga menjamin keselamatan pengganut agama selain Islam yang setia untuk terus tinggal dalam negara yang diperintah oleh umat Islam. Topik hari ini hanya berkisar tentang DS Najib dan DS Anwar Ibrahim yang beragama Islam.

2 comments:

nonbal said...

tudiaaaa pengganti AYAH PIN sudah mari

Anonymous said...

INI LAH YANG AKAN BERLAKU JIKA DIA JADI PM...ALLAH DAH TUNJUK BAHAWA DIA NI TAK LAYAK...GAMBARAN INI ADALAH GAMBARAN FUTURISTIC...SIAPA YANG ADA AKAL FIKIR-FIKIRLAH..

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih