Monday, July 11, 2011

Terbaru..!!! Anwar Mati


Detik2 akhir Anwar

Terlatar menaggung KESAKITAN di hospital...aduhhh..azabnya..

Kesedihan Nurul Izzah.....

Jenazah pejuang BERSIH 2.0 dibawa untuk disemadikan...

Selamat dikebumikan....Semoga keluarga tabah dan renung2kan hikmah disebaliknya..

Akhirnya selepas sekian lama bergelut dengan pelbagai skandal, Anwar akhirnya Mati selepas dirinya tercedera ketika merusuh bersama BERSIH 2.0

Negara kehilangan seorang pejuang atau ikon Gay yang begitu lantang...

Ketika menatap gambarnya yang tenat di hospital, pakteh sudah mengjangkakan bahawa hayat Anwar sudah tidak lama apatah lagi dengan sedikit tindakan dari pihak polis, Anwar sudah terlatar sebegitu rupa, ini memberikan petanda, Anwar sedan bergelut demi menyelamatkan riwayatnya.

Apapun, takziah untuk Anwar sekeluarga...

Kepada keluarga si mati, Allahyarham Baharudin Ahmad...bersabar dan redha dengan ketentuan Allah. Berikan masa untuk merenung kedalam diri sendiri terutama Isteri Allahyarham yang juga ketua wanita PKR Setiawangsa kini memikul tanggungjawab bersendirian.
Ambiga hanya mampu menangis (drama lagii)..Nurul Izzah juga sebegitu...(drama lagiii).
Masa nak buat tak pikiaq ka kemungkinan2 sebegini atau memang BERHARAP akan ada kematian kerana pihak polis (kerajaan [Najib]) boleh dipersalahkan DAN itu yang dilakukan kini.

Anwar...terimalah hakikat...riwayat POLITIK anda telah MATI...yaaa...Anda telah MATI AKAL mencari jalan untuk menjatuhkan Najib.

Kecederaan anda sekadar penipuan.....Anda telah MATI......

4 comments:

hitch said...

elok la jika dia mati....menyusahkan rakyat jer...!selama jadi pemimpin..xde satu benda baik pun dibuat utk rakyat....hanya tau menutuh jntn dan china doll....

Pakteh said...

hehehe....
Harapnya hanya sekadar jantan dan betina tu merupakan manusia..

pakteh dok tunggu2 apakah yang eskay saksikan di thailand?...apakah Anwar menutuh pungkoq ayam, atau kambing atau orang utan...

pakteh tak tau....imaginasi seks Anwar melebihi standard yang telah dicapai oleh sebilangan rakyat malaysia....

MIMI said...

ya anwar dah mati ..MATI PUCUK....ALHAMDULILLAH..TERSELAMATLAH MEREKA2 YANG DALAM WAITING LIST ANWAR.

Anonymous said...

ALhamdulillahiRobbilAlamin!!

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih