Friday, July 29, 2011

Madrasah Ramadhan---xlama dahh--PR sila sabar


INI PERHIMPUNAN KUNING JUGAK TAPI PUNYA SEMANGAT PATRIOTIK (BUKAN PATRIOT)- Lebih 90 ribu orang

INI KUNING JUGAK TAPI PETUALANG NEGARA (bukan pejuang) - Mai 10 ribu - 15 ribu tapi dakwa 100000

NILAIKAN SENDIRI GAMBAR KEDUA2NYA...Dlm stadium baru separuh pun dah begitu ramai...

Yg bersih tu pertembungan dari 3 arah..pun setakat tu jaa....mana ada 100 ribu....hua hua hua huaaa........uwaaaaaa...MALUUUUUU

ramadhan tinggai xlama lagi akan mai...sabar..


PR juga kena bersabar kerana PRU13 xlama akan jenguk kita jugak. Jika hilang sabar, natijahnya begitu besar kerana orang yang hilang sabar boleh bertindak diluar jangkaan.

Kerana itu harapan pakteh selepas keluar dari Madrasah Ramadan, PR dapat lebih bersabar.

Kerana rakus dan tidak ada kesabaran, bersih 2.0 diadakan malah angka yang hanya 10ribu - 15 ribu peserta diwar-warkan menjadi 100 ribu. Bukan hanya tidak sabar, malah turut menjadi penipu.

Apabila tidak sabar, PR juga mula berangan2 menjadi puak pelampau/pengganas. Insiden Perdana Menteri Malaysia di SERANG begitu merisaukan. APATAH LAGI TINDAKAN INI DILAKUKAN OLEH pengasas NGO Pertubuhan Revolusi Anak Muda Malaysia YG JUGA Setiausaha Politik kepada Ahli Parlimen PKR Ampang, Zuraida Kamaruddin, Fareez Kamal Intidzam.

Jangan berkata tidak malah tidak mustahil ini berlaku kerana Anwar menyaurakan dan kini berlaku peristiwa Perdana Menteri diserang.

Tindakan pihak keselamatan begitu SLOW malah sepatutnya penyerang itu sudah tidak ebrnyawa atau ICU atau yg seangkatan dengannya. Ini bukan soal PR atau BN, ini soal Perdan Menteri Malaysia. Jika Mat Sabuhong menjadi Perdana Menteri nanti, kawalannya juga harus ketat kerana titlenya PM Malaysia.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih