Monday, March 21, 2011

TERPANAS...!! Air Mani LELAKi Y direka cipta sebenarnya..

Tuan-tuan dan puan-puan,
Air Mani lelaki Y (kita tak tahu sapa) yang tertanam dalam lubang pungkoq Saiful tu sebenarnya direka cipta.

ini petikan kata-kata R Sivarasa
"Sementara itu, menurut seorang lagi peguambela, R Sivarasa siri tunjuk perasaan anjuran Umno bagi mendesak Anwar menyerahkan sampel DNAnya adalah hanya untuk melengkapkan cubaan pihak berkuasa mengguna bukti reka cipta untuk mensabitkan ketua umum PKR itu"
Boleh baca lanjut di Malaysiakini (bukan dari akhbar pro BN)

Adakah ini bermakna kepakaran manusia kini sudah sampai ke tahap menyamai Maha Pencipta?

ini adalah SPIN terhebat kita pernah dengar setakat hari ini tapi pakteh sudah menjangka isu ini akan disayembarakan diseluruh pelusuk tanah air. jangkaan pakteh itu tercetus sebaik membaca blog Anwar yang dengan sengaja meletakkan sebuah artikel berkaitan penciptaan dan manipulasi DNA.

Lebih hebat....air mani yang tertanam dalam pungkoq Saiful itu diciptakan agar DNAnya menyerupai DNA lelaki yang terperap semalaman dalam LOKAP POLIS. Heran bin ajaib apabila DNA pada tuala good morning, botol air dan berus gigi menyamai 100% DNA pada air mani yang direka cipta dan diletakkan dalam pungkoq Saiful.

Cuma pakteh dok pening tahap maksima skang ni....Air mani dalam lubang pungkoq saiful dicipta dulu atau kesan pada botol air, tuala good morning dan pada berus gigi yang dicipta dulu?. Sapa tiru sapa?...atau kedua2nya dari pencipta yang sama?. Atau hanya mencipta air mani dalam lubang pungkoq Saiful sahaja.

Jika hanya air mani yang dicipta....memang orang ini teramat genius kerana mampu mencipta air mani yang DNAnya BAKAL menyamai DNA orang yang bakal kena tahan dalam lokap polis dan menggunakan berus gigi, tuala good morning serta botol air. Dengan ketepatan TEKAAN 100%, perekacipta ini wajar dianugerah sesuatu.

Lebih hebat, air mani dan DNA itu 100% menyerupai ciptaan Allah Yang Maha Esa.Waduh waduh waduh...sudah bikin panas dong...enggak bisa diulang...gawat jadinya kepala hotak pakteh ni....

2 comments:

Anonymous said...

Pakar dari Australia pun tak cakap macam tu. Dia pulak nak memandai. Takde pertikaian tentang match DNA Mr Y dengan DNA Anwar. Cuma yg dipertikaikan ialah DNA itu diambil tanpa kerelaan aje.

Anonymous said...

BIALA LA TU...NAMA PUN PEMBELIT..MANA DEPA PEDULI..NAK PERCAYA LAGI ORG CAM TU? SORRY

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih