Thursday, March 10, 2011

Main biar PUAS....

Saifill resah bila menerima panggilan dari Anubar. entahlah...sejak akhir-akhir ini, anubar sering kali naik hantu. Bukan sekali Anubar marahkan Saifill tetapi berkali-kali. Setiap kali itu jugalah Saifill terpaksa mengetap bibir menahan kesakitan kerana marah Anubar begitu luar biasa. Anubar melempiaskan kemarahannya dengan menarik puting tetek Saifill. memang pelik fikir Saifill kerana apa kejadahnya Anubar mencubit tetek jantannya....

tetek jantannya bukanlah segar bugar seperti tetek ranum lovita, bukan juga seperti lurah dendam Milia...bukan...bukan. Jangankan lurah....gunung pun tak kelihatan kerana bagi Saifill....dirinya jantan sejati. Mungkin Anubar marah betul-betul hingga tercubit teteknya.

Saifill lebih hairan bila Anubar bukan sahaja mencubit tetapi mengentel-ngentel puting tetek saifill....isk...ingat aku kambing kaaa...? keluh Saifill....
Saifill bertambah panik apabila kemarahan AnuBar bukan setakat itu, Anubar mula meroyan dengan menggigit pula puting tetek Saifill.....alamak..memang marah betul-betul ni....muka Anubar juga seudah merah-merah malah mata yang bulat menyinga tadi sudah kuyu...mungkin terlalu marah.

Saifill tak mampu melawan kerana Anubar adalah ketuanya. Ketuanya itu adalah idolanya sejak dulu. Saifill membiarkan saja Anubar menggigit putingnya...mungkin ini balasan terhadap kealpaan Saifill yang tidak menyediakan kopi panas kegemaran Anubar....entahlah...teruk juga kerja CoffeeBoy ni. Silap sikit ja dah kena gigit. Mungkin kerana sudah agak tua...gigitan Anubar makin lemah dan gigitan di tetek yang makin lemah itu membuatkan Saifill rasa semacam...satu perasaan yang pelik....perasaan sakit sudah hilang dan fikirannya kini merawang-rawang mencari apakah perasaannya sekarang...gigitan Anubar juga sudah lain....mungkin giginya sudah tidak kuat...Anubar menghukum Saifill dengan lidah....jika tadi hanya sekadar satu puting......Anubar sudah marah...darahnya sudah membuak-buak...muka merah menyala...kedua-dua puting Saifill perlu dihukum....

Fikir saifill, keadaan itu akan berakhir segera namun tidak seperti yang diharapkan...kesalah tidak membancuh kopi adalah besar, jadi hukuman juga adalah besar....Saifill WAJIB di SULA....

Ya...itulah hukuman setimpal dengan kelekaannya tidak menyediakan kopi untuk Anubar..hukuman SULA...
mengapa SULA...??
sebenarnya SULA adalah hukuman yang gemar dilaksanakan oleh Anubar. Sejak dulu sesiapa sahaja yang TERSILAP...akan disula. Banyak dikalangan pesalah menerima hukuman ini dan kadang-kadang Anubar heran kerana ada pesalah yang rela disula malah kerap meminta-minta. Mungkin teknik dan skill yang digunakan tidak menyakitkan.

Anubar memang pakar dalam bidang memberikan hukuman sula. Pesalah akan diperiksa kematangannya. tetek pesakit akan diperiksa menggunakan lidah oleh Anubar....jika puting tetek pesalah menjadi tegang..., Anubar akan mula melaksanakan hukuman sula kerana menyedari....pesalah sudah bersedia menerima hukuman.

pelaksanaan hukuman sula tidaklah terlalu sukar. Anubar perlu menusuk lubang anus pesalah dengan rentak yang sesuai. Sebenarnya hukuman sula adalah untuk menyiksa pesalah tetapi Anubar adalah seorang yang sangat baik hati. Hukuman sula dilakukan Anubar dengan hati-hati dan penuh kasih sayang. Seboleh mungkin, pesakit dibaringkan atau terkadang diminta merapatkan lutut kedada dalam posisi menonggeng...kata Anubar, biar senjata senang ditusuk dan tusukan sebegitu memberi impak yang berkesan kepada pelaksanaan hukuman.

Bila pesalah sudah sedia menongeng, biasanya Anubar akan menggunakan sejenis pelincir agar anus pesalah tidak tercedera. Anubar amat prihatin....
penggunaan pelincir memudahkan Anubar menusuk anus pesalah dengan senjata yang dipilih sendiri oleh Anubar. Anubar sebenarnya tidak tergamak menggunakan senjata yang tajam...biar tumpul namun berkesan...fikir Anubar.
Anubar juga perlu bersedia kerana proses pelaksanaan hukuman agak memenatkan kerana teknik yang diguna pakai agak berbeza. Anubar akan menghenjut, mengemut dirinya sendiri agar pesalah tidak terlalu tertekan dengan hukumannya. Kemasukkan senjata dikawal dengan baik.

Jika pesalah adalah pertama kali dihukum, Anubar akan lebih berhati-hati cuma kerapkali Anubar berhenti awal kerana pesalah yang pertama kali dihukum, aksinya mendebarkan. Anubar tidak takut tetapi entah kenapa dadanya pasti berdegup kencang...jantungnya seakan terhenti malah setiap tusukan yang dibuat mampu menghilangkan setiap kesalahan yang dibuat. Henjutannya kepada pesalah membuatkan Anubar sudah tidak marah....bila Anubar tidak marah, pesalah boleh terus bancuh kopi...jika lupa bancuh kopi...pesalah akan dihukum sula lagi.

Pesalah seperti Saifill ini memberi satu dorongan yang kuat kepada Anubar....Saifill mesti diberikan pengajaran....ketika hukuman sula dilakukan, hanya pelincir diguna pakai tetapi senjata tidak dibalut...ini memberi kesan yang berbeza kepada Anubar. Saifill pasrah dan menyerah kerana apa dayanya. Akhirnya Anubar keletihan kerana hukumannya sendiri. Saifill juga sebenarnya keletihan namun yang lebih penting...Saifill menyedari...Anubar meninggalkan sesuatu yang amat penting dalam dirinya.........

3 comments:

detguaq said...

Huuussshhh

Pak teh kena letak 18SX utk cerita sebegin kalau tak MAHU DISULA!

Non ulu sik said...

pak teh;cerita lebam jubur sudah menular di kedah selatan.

John said...

Non ulu sik;agaknya tentu dapat buasir.he he hehe he

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih