Tuesday, March 22, 2011

Hot Hot Hot!!!!! Sanggup ZINA demi CAIRkan isu DNA dalam lubang pungkoq

Apa Anwar tak sanggup buat?
Demi elakkan isu DNAnya disayembarakan oleh segenap rakyat marhain, Anwar sanggup lakukan apa sahaja. Apa sahaja ASALKAN rakyat tidak tuntut ANWAR serah DNA.

Pakteh melihat kejutan pada pagi isnin 21 Mac 2011 mempunyai agenda yang teramat khusus. Poli-taik Anwar terkadang mudah dibaca...jika melibatkan soal lain, tetapi...jika berkait dengan SEKS....imaginasi politik Anwar teramat rumit untuk dirungkai oleh pemikiran biasa.

Hakim tahu, Karpal tahu, Azizah tahu dan majoriti rakyat tahu...Air Mani@Sperma yang bersemadi dalam lubang pungkoq Saiful adalah 100% SAHIH dari induknya Anwar. Hanya kesalahan teknikal akan membantu Anwar dan lebih menarik jika isu itu dapat menjamin langkahnya ke Putrajaya.

Lojik akal akan kata Anwar pasti bungkus...serah sahaja DNA...Sungai Buluh tersedia untuk Anwar...itu cakap orang biasa atau peguam biasa seperti Zulkifli Nordin tetapi tidak bagi Anwar.

Mungkin akhirnya Anwar akan serah DNA tetapi...Anwar akan pastikan peluangnya ke Putrajaya lebih cerah....BAGAIMANA?...

Percayakah anda?......Datuk T yang menayangkan gambar lucah kepada sebilangan wartawan itu BESAR KEMUNGKINANNYA adalah orang Anwar yang masih setia. Kita harus ingat DAtuk T mempunyai hubungan akrab dengan Anwar....Mengapa dan Bagaimana?.

Bukankah Datuk T yang di arahkan Anwar untuk mengambil jam tangan jenama OMEGA di bilik tempat berlaku "perang"?. Ini bermakna Anwar memang mengenali Datuk T.

OLEH ITU....SARANAN PAKTEH....

Blogger Pro BN/UMNO, Penyokong BN/UMNO, dan semua yang menyokong BN.....Biarkan Anwar dengan strateginya...jangan termakan mainan licik sebegini. BESAR KEMUNGKINANNYA DATUK T TAKKAN MUNCUL LAGI SELEPAS INI. Jangan harap selepas seminggu...Anwar n Jijah akan letak jawatan....

Jika Anwar n Jijah tak letak jawatan dan video tidak disebarkan......apa jadi???

ANWAR AKAN MEROYAN DAN MELAUNGKAN KE SELURUH PELUSUK DUNIA BAHAWA STRATEGI UMNO untuk malukan beliau GAGAL kerana VIDEO tersebut sebenarnya PALSU....

Bila video PALSU....maka Anwar akan meroyan lagi....kali ni lagi dasyat...ANWAR AKAN BERGERAK KE SELURUH PELUSUK DUNIA MEMAKLUMKAN....DNAnya juga Dipalsukan....semuanya Konspirasi.....

jELAS.....Anwar yang meraih keuntungan dari terdedahnya video seks di Carcosa pada hari Isnin 21 Mac 2011. hati-hati BN.....Anwar sedang mendahului...

p/s: Aik...awat pelik bunyi pakteh hari ni?.....hehehehe....nak rebus katak idup...tak boleh terus bubuh dalam ayaq panas...dia lompat keluaq...tapi kalau boh ayaq sejuk....biaq panas pelan2....lama2 katak tak sedaq pun badan dah masak...hua hua hua.....

Soi Lek......Lu kena bikin lagi satu video maaa....Skang Lu sudah kalah maaaa....Lu pancut dalam...Anwar pancut muka loooo....wow!!!!

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih