Tuesday, March 29, 2011

Breaking News..!! Anwar tenat....doakan kesejahteraannya

sepatutnya telah lama didedahkan permasalahan ini...namun mungkin ada yang terkhilaf atau terlepas pandang. Anwar tidak sepatutnya disabitkan dengan sebarang perbuatan jenayah seks kerana beliau mengidap penyakit yang amat kronik. Bahasa kasarnya...Anwar ini seorang yang gila. Masakan kita sanggup mendakwa orang gila, atau kita yang gila?

Anwar perlu dibantu. Sepatutnya Tun Mahathir dulu tidak menyediakan pakar fisioterapi tetapi pakar dalam bidang yang benar-benar diperlukan Anwar. Pakteh amat percaya jika 20 tahun dulu Anwar dirawat, Kini Malaysia sudah berPMkan Anwar. Kesilapan mengenalpasti penyakit boleh terjadi kepada sesiapa sahaja waima seorang doktor yang hebat seperti Tun Mahathir. Sayang seribu kali sayang....

Dari sudut pemerhatian pakteh, Anwar berkemungkinan mengidap penyakit Molest dimana tahapnya kini sudah diperingkat Akhir. Jika tidak dibantu, besar kemungkinan rakyat Malaysia akan menonton aksi Anwar secara Live di tengah jalan berhadapan PWTC.

Lebih parah, Anwar juga menurut pemerhatian pakteh bukan sahaja mengidap penyakit Molest tetapi juga Satyrisis dimana ini amat mengganggu ketenangan beliau. Pakteh percaya beberapa rakan yang dipercayai amat memahami penyakit Anwar ini dan turut membantu meredakan penyakit beliau. Terima kasih kerana membantu tetapi itu tidak memadai.

Menurut pakar, jika Anwar mengidap penyakit Molest dan Satyrisis, kebarangkalian untuk turut mengidap Exhibitionisme adalah amat tinggi. Ini adalah kerana Exhibitionisme dan Satyrisis ini saling bersangkutan. penyakit ini merebak dari hati dan menjalar ke kepala. Pada peringkat ini kawalan diri ke atas anggota badan akan lemah dan segala-galanya akan mengikut naluri penyakit ini. Ini adalah amat berbahaya kepada tokoh seperti Anwar.

Jika melihat kepada persekitaran kehidupan Anwar, jangkaan bahawa Anwar mengidap Necrophilia mungkin tidak tepat kerana Anwar amat kurang terdedah kepada persekitaran yang boleh menyebabkan penyakit ini merebak dan menjangkiti Anwar. Namun perkara ini tidak boleh dikesampingkan begitu sahaja kerana Anwar telahpun mengidap Molest, Satyrisis dan Necrophilia.

Kajian awal mendapati pada peringkat awal, penyakit Anwar hanya dikesan sebagai Scoptophlia dan Voyerisme sahaja dan ini tidak begitu merbahaya namun kesilapan besar Pak Brahim ialah tidak mengambil langkah pencegahan iaitu rawatan awal. Sepatutnya sewaktu peringkat pelajar rendah dan menengah, Anwar sudah menerima rawatan kepada sakit ini dan tidaklah ia merebak hingga menjadi barah Molest, Satyrisis dan Necrophilia.

Pada peringkat ini atau stage 4, Anwar dikhuatiri mulai terkesan dengan penyakit Voyerisme hingga membawa kepada perlakuan Pedophila. Penyakit Pedophila ini boleh memberi kesan buruk kepada ahli keluarga terdekat dan keluarga Anwar sebenarnya kini berada dalam keadaan cukup merbahaya.

Sekitar awal 90an, Anwar sebenarnya sudah dikesan mengidap Wifeswapping namun Tun Mahathir terlalu pentingkan kebolehan Anwar sehingga mengabaikan kesihatan Anwar yang sepatutnya sudahpun dirawat.

AWAS......Anwar jika tidak dirawat sepenuhnya dan diberikan perhatian khusus, besar kemungkinan penyakit Beastially akan mula menjalar. Penyakit ini adalah lanjutan atau kesan dari sakit Molest, Satyrisis, Necrophilia,Voyerisme dan Wifeswapping. Ubat penenang untuk mengatasi penyakit2 ini sudah tidak berkesan dan ini menyebabkan Beastially mula berakar umbi dalam tubuh Anwar. Kasihanilah Anwar......berikan rawatan segera.

Pakteh amat risau jika Anwar kelihatan di depan KLCC sedang mengatasi penyakit Beastially nya.

Azizah dan Nurul Izah serta ketua wanita PKR sudah dikenal pasti mengidap Nymphomania. Ini gara2 terjangkit dari Anwar.....Beastially juga sudah merebak kepada mereka....

p/s: Homoseks takdak ka kat Anwar....hehehe....itu sudah termaktub.


Cara terbaik merawat Anwar adalah melakukan demostrasi seperti di atas

SILA SEARCH PADA YAHOO ATAU GOOGLE UNTUK SETIAP PENYAKIT YANG PAKTEH BERIKAN....INI DEMI MEMBANTU ANWAR

4 comments:

Anonymous said...

DNA : DILEMA NAFSU ANWAR

Pakteh said...

Mungkin boleh dimasukkan lagi satu penyakit...hehehe...penyakit DNA

detguaq said...

Mcam baca jurnal perubatan pulak!

Pakteh said...

hahaha
Detguaq...
skali skala...penyakit Anwar ni perlu diterjemahkan secara saintifik....

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih