Monday, January 3, 2011

Edisi Khas: Hancoq jika semua SETPOL begini...!!

isk...pakteh xmo komen panjang...
Bijak pandai dah maklumkan bahawa lantikan SUK di Selangor mengikut undang-undang dan perlembagaan.

Alih-alih Malaysiakini laporkan SETPOL Hebat MB dan terpopular di Selangor mengatakan punca berlaku semua ni kerana Khir Toyo. Aik...salahkan Khir Toyo (di baca BN/UMNO)?

KENYATAAN INI MEMBUKTIKAN KERAJAAN BN TIDAK MENCAMPURI URUSAN LANTIKAN SUK DAN MEMAHAMI PENGASINGAN KUASA.

Pakteh jarang guna bahasa kesat tapi...isk...sikit2 lagi nak kluaq ni...dalm hati dok kata dah cuma tak sampai tekeluaq di sini ja...malu kat cicak di dinding.

SETPOL MB ni kata "Khir Toyo dan MB BN sebelumnya "melanggar Perlembagaan"...tunjuk n habaq mai la...

iskk....memang jadi di Selangor n tak mau aih pakteh masuk campoq urusan Selangor tapi bila tahap bebal tu dah teruk sangat...ada baiknya kita sesama bangsa ni ingat mengingati. Tambahan lagi...sesama Muslim.

p/s: Betoika...Alhamdulillah...secara tak langsung kenyataan itu membuktikan BN memang menghayati pengasingan kuasa (ada faham ka apa itu pengasingan kuasa dalam sistem pemerintahan di Malaysia?)

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih