Thursday, July 24, 2014

Pas sudah tiada maruah

Selalu pakteh ingatkan rakan-rakan dari Pas agar kembalikan maruah Pas yang telah diludah oleh DAP dan PKR. 
Sejak Pas mengikut DAP menyertai PKR membentuk pakatan haram pembangkang, Pas sudah tidak maruah. Jati diri yang dibentuk sejak puluhan tahun sehingga ada yang terkorban, kini hanya menjadi sejarah.
 
 Kedahlanie ada menulis tentang kemelur di Selangor. Bagus juga Kedahlanie kerana terpaksa mencari isu di Selangor selepas ketiadaan isu di Kedah. Ini membuktikan pentadbiran Kedah ketika ini dibawah UMNO pimpinan DS Mukhriz Tun Mahathir diterima baik dan melaksanakan tugas yang diamanahkan. 

Fikirkan Pas yang mempunyai 15 kerusi di Selangor terpaksa menurut arahan PKR sejak memenangi pilihanraya dlm PRU13. Lebih malang dan terus membawa Pas ke lembah hina, kini Pas bersetuju menggantikan MB sedia ada dengan DS Wan Azizah Ismail ADUN Kajang, isteri kepada Ahli Parlimen Permatang Pauh DS Anwar Ibrahim dan ibu kepada ahli Parlimen Lembah Pantai Nurul Izzah Anwar.

Wow...sejak bila Pas menerima seorang wanita menjadi pemimpin nombor satu? kemana perginya hujah-hujah agama sebelum ini berkaitan kemampuan pimpinan wanita?. 

Wow lagi sekali......kemana perginya perkataan Napotisme, Kronisme apabila Isteri, Suami, dan anak mendominasi Kepimpinan parti dan direstui Pas. Jika Pas terus mengiktiraf perubahan di Selangor selepas raya bermakna Pas menerima perlakuan hina kronisme yang terang-terangan dilakukan oleh Anwar & keluarga.

Parti keluarga Anwar ini seperti sudah tidak ada maruah dan Pas juga kelihatannya begitu apabila membiarkan parti dipermain-mainkan. 


p/s: Kembalilah ke pangkal jalan

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih