Wednesday, June 26, 2013

Bashah mesti letak jawatan sebagai KPUNK

Buat gheja ni kena ikhlas
Kalau tak ikhlas...lama-lama orang akan nampak
Bila orang nampak...takut nanti lama-lama..orang kepak

Bashah sendiri dah habaq kata sedia undur diri dari jawatan nombor wahid dalam UMNO Kedah. Bukan susah nak faham jika semuanya ikhlas.
Mukhriz sendiri dah habaq beliau bersedia jika diberi tanggungjawab. Maknanya Bashah sedia memberi dan Mukhriz sedia menerima.....apa susah?

Susahnya bila bercakap dimulut tidak sama hasrat dihati. Bashah sebaiknya menyatakan hasrat kepada Presiden UMNO untuk mengundur diri. Jika tidak dilayan, Buat permohonan resmi, Jika tidak dilayan, Letak jawatan. Jika tidak dilayan....maknanya sudah sampai masanya Najib sendiri yang letak jawatan.

Jika di Selangor boleh ada perubahan, Mengapa di kedah yang sudah menang tidak boleh berubah? Apakah kerana Bashah amat cemerlang sebagai kepala Pilihanraya Negeri dalam PRU13 yg lalu? Sapa kata Bashah buat gheja hebat?....(tak perlu ulas panjang-panjang bab ni)

Pakteh bersuara pagi ni bukan saja soal blogger yang di anak kan dan di kera kan tetapi bila dok nampak Bashah main tarik tali dalam soal KPUNK sehingga menyukarkan keputusan politik dan kerajaan nak dibuat, beliau perlu ditegur atau diperingatkan.

Kawan-kawan tanya..."Bashah ni nak apa lagi?. DUN dapat, Timbalan Menteri dapat....kalau ikut hati kami....seblom PRU lagi dia dah tak layak sebagai winnable candidate". tudia...
Takkan nak tunggu pemilihan nanti baru nak habaq undur diri.....tak mungkin.

Cukup la tu...jangan menyusahkan bila ada ruang untuk memudahkan.

Najib.....undurkan Bashah...jangan nanti...yang dikejar tidak dapat...yang dikendong TERLEPAS....

p/s: Betoika Bashah dok nak lagi KPUNK....betoi la kot.
Sekadar meluahkan apa yang terbuku dihati....jangan marah dengan orang tua bangka seperti Pakteh ni...

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih