Thursday, April 5, 2012

Hahahaha...lawak?....Entah...nilaikan sendiri...

Mazlan Aliman meminta FELDA buktikan bahawa seramai 112, 635 peneroka menyokong penyenaraian FGVH.

Bukankah MAzlan Aliman sendiri pernah mendakwa 10 ribu peneroka membantah penyenaraian FGVH dan ditunjukkan tandatangan peneroka.

Kata Pakteh: Setakat tandatangan, Mazlan Aliman masih gagal membuktikan apa-apa kerana Pakteh sendiri boleh turunkan tandatangan untuk 1000 peneroka atau 10 ribu peneroka.

 Pakteh pernah buat tinjauan dan melihat secara dekat dan khusus, majoriti peneroka mengharapkan penyenaraian FGVH ini menjadi kenyataan. Bukankah kehadiran Mazlan Aliman sebelun ini hanya disambut dengan kerusi kosong?

Memang boleh jadi pelawak ahli pas sorang ni tapi masih belum mampu menghiburkan orang...cuba sekadar menghiburkan hati Anwar jaaa....

Apapun...tidak salah FELDA memberikan justifikasi yang digunapakai untuk mengeluarkan data tersebut. Sekurang-kurangnya...Mazlan Aliman terkantoi untuk kesekian kalinya....

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih