Friday, April 6, 2012

eh eh....baru 3 juta dah diam membisu...camna nak perintah negeri..baik serah kat MB Kola Kedah

Ustaz Azizan harus bertanggung jawab dalam ISU KUIN. Selaku Pengerusi KUIN, beliau seharusnya menjawab persoalan kenapa KUIN boleh berhutang kepada seorang kontraktor bernama Shaik Faisol. Pengambilan pelajar oleh KUIN tidak pernah terjejas. Tetapi Mc difahamkan ada yang tak kena dengan sumber kewangan KUIN sehingga sanggup BERHUTANG, menjejaskan nama baik Universiti terbabit dan memusnahkan perniagaan seorang usahawan bumiputra.

Takkan Ustaz Azizan dan pengurusan KUIN hanya mahu berdiam diri dalam soal ini? Tidakkah ada rasa malu dan tercabar apabila KUIN di SAMAN RM3 JUTA? Mungkin pihak Pengurusan KUIN mahu mengatakan ini semua konspirasi UMNO atau kerja fitnah UMNO yang mahu menjatuhkan reputasi KUIN dan Ustaz Azizan sebagai Pengerusi Lembaga Pengarahnya?


BACA SETERUSNYA DI BLOG KEDAH KE KL

1 comment:

Anonymous said...

bg kat MB kola Kdh Pak teh,MB tu lagi terok lidah bewak Bapak segala pembohong kaki putsq belit...lagi haram jadah !! kah..kah..kahh harap kopiah saja atas kepala hati Yahudi.

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih