Tuesday, December 20, 2011

Bukti Anwar sudah AMAT TERDESAK

Putar belit PKR dan laporan M'kini
Apabila Anwar mula mengalihkan perhatian rakyat daripada isu tutuh pungkoq dan tutuh perempan cina, Pakteh mula nampak Anwar sudah hampir sangat ke penghujung nyawa. Wadah politiknya akan berakhir dek kerana nafsu bengkoknya sendiri.

Tun Mahathir di TUDUH sebegitu rupa sedangkan pelaku sebenar ialah beliau. Malaysiakini yang menjadi teraju utama pembohongan PR sekali lagi menunjukkan penipuannya.




Lihat Gambar:
EPU rancang nak pinjam 26 Julai 1998, Anwar kena pecat September 1998. Pada Julai 1998 Anwar masih Menteri Kewangan. Mac 1999 sekadar merujuk apa berlaku pada Julai 1998.
Bukankah sudah dimaklumkan sebelum ini antara punca Anwar dipecat ialah keinginannya mengikut kata IMF dan ini tidak dipersetujui Tun Mahathir.

Anwar..Anwar..akhirnya apa yang hang dedah untuk jatuhkan Tun telah berbalik kat hang jugak. Mungkin dah dimakan sumpah..apa sahaja tindakannya hanya sekadar melondehkan lagi keburukan hidupnya.

p/s: Satu dunia tahu Anwar hamba Yahudi. Satu dunia tahu Tun Mahathir anti Yahudi. Tak perlu pusing2 lagi Bro.....




Lagi artikel sampingan berkaitan isu sama. Dari blog Kepal Nasi Kepal Beras

Sedikit sedutannya...:


Lihatlah... Kemudahan Pakej Pinjaman World Bank yang disediakan untuk setiap negara di dunia ini untuk tujuan pembangunan pun cuba dikelirukan oleh Anwar sehingga rakyat tidak dapat membezakannya dengan pakej kewangan IMF yang ditolak mentah-mentah oleh Tun M sewaktu mengalami krisis kewangan pada tahun 1997/1998.

Lihatlah... Bagaimana Anwar mahu menggambarkan dia pernah menolak pinjaman world Bank pada tahun 1993!. Tahun 1993 bukankah tahun kemakmuran ekonomi yang berlaku di seluruh dunia? Bukankah limpahan kemakmuran ekonomi begitu dirasai oleh seluruh rakyat di negara ini pada ketika itu?

Hantu mana yang nak pinjam duit waktu makmur? Waktu Anwqr menolak tawaran World Bank itu, bukankah Tun M juga yang jadi PM? Bukankah Tun M juga yang jadi PM sewaktu negara menolak mentah-mentah pakej kewangan IMF pada tahun 1998?

Bukankah Anwar sedang merengkok di Sg Buluh pada tahun 1999, tahun di mana dikatakannya Tun M merayu pinjaman World Bank? Bukankah waktu itu kawalan RM telah dikuatkuasakan sebagai alternatif terhadap penolakan mentah-mentah pakej bailout yang dibuat oleh IMF? Apa perlunya Tun M merayu pinjaman lagi?

Tapi Anwar tetap Anwar. Disebabkan pembohongan, fitnah dan dusta sudah menjadi darah daging, dia tak tahu lagi mana satu cakapnya yang bohong dan yang tak bohong. Dia keliru sendiri kerana cakap-cakap bohongnya sudah bercanggah di antara satu sama lain.

3 comments:

Anonymous said...

celaka betul la si anuar nih.... ptuihhhhh

Anonymous said...

kalau nuar tanak bersumpah aku mintak si rafizi ni pulak bersumpah atas nama Allah bahawa ko tk menipu..itupun kalau ko masih percayakan Allah..

Pakteh said...

makin dipusing makinterbelit tengkuknya..biarkan...biarkan...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih