Monday, April 25, 2011

PASai PASsik...Pakteh tulih la jugak..

Dulunya...cikgu Ya....
Kininya...Cikgu Uda..

Wanita kininya..Isteri cikgu Ya

Apa ceritanya ni?

perebutan jawatan dalam kepimpinan Pas di Sik WOW...mengalahkan pertandingan dari parti UMNO. Bisik2 kuat mengetahui Cikgu Uda amat tidak sebulu dengan MB Azizan, ini berbeza dengan Cikgu Ya...kata orang laa...
Di Sik, Cikgu Ya selaku YDP lama di potong tripkan sebegitu rupa seolah2 nak tunjukkan kepada MB Azizan...hayat jawatan MBnya sudah tidak lama.

Cuma pening la sikit...Ketua Wanita atau Muslimah dipegang oleh isteri cikgu Ya yang kalah kepada cikgu Uda...erm...agak2 geng pas ni bulih bertindak rasional dan profesional tak??...hehehe...fikirkan sendiri..

Sanusi Setpol MB apa cerita?...KALAH jugak...? ya..kalah...cuma penolakan sanusi selaku SETPOL dan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kedah ini lebih bermotifkan menolakan peribadi. Pas Sik dah tak mau Sanusi....

Tapi bagi pakteh...tolak sanusi sama dengan tolak MB Azizan...kira2 mudah dalam politik adalah sebegitu...
Xpa Bro...upgrade rumah di Sungai Pau pun dah siap, Kalah menang lain cerita Bro...jangan patah semangat...

UMNO...hehehe...UMNO takdak perebutan...Kalau ada lagu mana jadinya....hehe..jadi lagu macam yang dok jadi laaa...

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih