Monday, April 25, 2011

Malaysia dikancah PEPERANGAN....Anwar dah palu gendangnya


Melalui 12 pilihanraya, BN kekal meraih sokongan rakyat walaupun pada pilihanraya ke 12, sokongan begitu merosot dan terburuk dalam sejarah. Namun rakyat masih menikmati sisa-sisa ketenangan, keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan disebalik tindakan ala bangsat dan mafia dari pembangkang yang kalah.

Rakyat secara majoriti hanya sekadar mempertikaikan tindakan yang tidak betul yang wajar diubah malah kini setiap keluhan denyut nadi rakyat begitu diambil berat oleh kerajaan.

Anwar mengambil keputusan di Sarawak sebagai satu mesej bahawa kerajaan BN tidak bersih dan MEMUNGKINkan tercetusnya perang.

Anwar mengambarkan punca peperangan di negara luar adalah kerana pilihanraya yang tidak bersih. Bagaimana istilah bersih harus digunapakai? Hanya apabila Pakatan Haram Pembangkang memenangi pilihanraya?, Jika tidak...selepas PRU13, akan ada peperangan....

Anwar juga membayangkan untuk mengusahakan menjemput pemantau dari luar....(dibaca anasir luar)

Rakyat harus menilai dan melihat faktor ini secara serius kerana tidak mustahil insan yang ditabalkan bininya sebagai anugerah Allah yang juga menutuh pungkoq Saiful dan juga blowjob serta balun china doll MEMULAKAN MISI merampas putrajaya melalui peperangan. TIDAK MUSTAHIL.....
Artikel berkaitan dakwaan anwar boleh baca di Malaysiakini

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih