Tuesday, July 10, 2012

Penyerang Dikenalpasti....idea Anwar meracuni rakyat mula memakan korban

Sejak dipecat kerana meliwat dan berzina dengan lelaki dan wanita, Anwar sering menuduh kerajaan zalim. Namun sejak kebelakangan ini, suaranya diubah kepada mengajak rakyat menjatuhkan kerajaan melalui jalan pintas.

Rakyat dimomokkan betapa jahatnya BN/UMNO sehingga menjadi satu kewajipan setiap umat Islam untuk menjatuhkan pemerintah yang ada. Anwar berucap diseluruh pelusuk negara betapa rakyat perlu bangkit. Percubaan menjadikan dataran Merdeka seperti dataran Tahrir GAGAL. Anwar tidak pernah jemu membohongi rakyat malah lebih teruk lagi..Anwar secara konsisten berhasrat menjatuhkan kerajaan secara anarki.....

Hasilnya.....remaja yang terpengaruh lupa diri dan mengabaikan pelajaran. Tugasan sepatutnya di dewan kuliah dibawa ke jalanan.

Terbaru.......serangan ala samurai di JPM pada tanggal 09/07/2012, sedikit sebanyak perkaitannya dengan Anwar ataupun Pakatan Rakyat atau lebih khusus Pas boleh dijadi diterlibatkan. Pakteh tidak menolak kemungkinan ini kerana melihat kepada Blog dan FB penyerang tersebut....suaranya 100% sama seperti suara Anwar/PR/PAS
1. Membenci raja-raja
2. Membenci pasukan keselamatan
3. Membenci pemerintah
4. Membenci ulama iaitu Harunsani dan Noh Gadut.

Lihat pendedahan individu tersebut kamerakupang yang menyedut dari penembak tepat

Apakah kita perlu menunggu hingga puluhan, ratusan atau ribuan nyawa melayang baru ingin mempercayai bahawa Anwar ini memang perosak keamanan negara?

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha~~

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih