Thursday, May 19, 2011

PENTING..!!!Segera selamatkan WAN AZIZAH


Wan Azizah isteri kepada Anwar perlu diselamatkan kerana perbuatan ANWAR yang sering menyondol depan belakang termasuk oral seks mampu menyebarkan HIV/AIDS kepada Wan Azizah. Jika dilihat kepada china doll yang asyik2 menggaru....kita bimbang ada virus yang terjangkit kepada Anwar.

pakteh tak kisah walaupun Wan Azizah khabarnya anak orang korea dan Anwar khabarnya anak china (khabar dari blog AIDC). yang penting sekarang ialah...SELAMATKAN WAN AZIZAH.......

Lihat apa jadi pada rakan Anwar.....

Petikan dari blog jeffrydamien09
Mangsa serangan seks ketua IMF dibimbangi ada HIV

NEW YORK - Ketua Dana Kewangan Antarabangsa (IMF), Dominique Strauss-Kahn (gambar), 62, yang dituduh menyerang dan cuba merogol seorang pekerja wanita Hotel Sofitel di sini berdepan kebimbangan baharu, lapor sebuah akhbar semalam.

Kebimbangan itu adalah kerana pekerja wanita yang berusia 32 tahun itu dikatakan tinggal di sebuah apartmen di Bronx yang dikhaskan untuk penghidap HIV atau AIDS.

Pekerja wanita itu yang merupakan pendatang dari Afrika dilaporkan tinggal di rumah tersebut bersama anak perempuannya yang berusia 15 tahun sejak Januari lalu. Sebelum ini, dia tinggal di sebuah lagi apartmen milik pertubuhan kebajikan Harlem Komuniti AIDS.

Akhbar itu bagaimanapun tidak dapat mengesahkan sama ada pekerja hotel itu menghidap AIDS atau sebaliknya. Namun, pihak kebajikan Harlem menegaskan sekurang-kurangnya seorang penyewa apartmen di bawah seliaannya mestilah individu yang disahkan menghidap penyakit berbahaya itu.

"Apartmen itu tidak disewa di bawah namanya," jelas seorang pengurus bangunan tersebut, Chaim Gross.

Wanita itu menuduh Strauss-Kahn yang juga disebut-sebut bakal bertanding pilihan raya Presiden Perancis memaksanya melakukan seks oral sebanyak dua kali selain cuba merogolnya ketika dia membersihkan sebuah bilik Hotel Sofitel di Times Square, New York pada Sabtu lalu.

Pusat Kawalan Penyakit Persekutuan Amerika Syarikat (AS) menjelaskan wujud kemungkinan seorang pelaku seks dijangkiti HIV menerusi seks oral.

Strauss-Kahn kini ditahan di penjara Rikers Island dan berada di bawah kawalan rapi kerana dibimbangi mungkin akan membunuh diri.

Sebelum ini, hakim sebuah mahkamah tidak membenarkan dia diikat jamin. - Agensi di petik dari kosmo

jangan jijah mintak cerai suda kehkehkeh

1 comment:

Anonymous said...

wt suspen je aihhh..pak teh gi main jauh2..hahahahaha

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih