Monday, February 21, 2011

Edisi Khas: Akademi Maksiat telah ditubuhkan di Kedah

Artikel ini adalah siri 2, sambungan dari Edisi Khas: Kedah Sejahtera, Maksiat berleluasa (siri 1)


Sekadar hiasan...yang REAL nanti pakteh paparkan.

Akademi maksiat yang pakteh maksudkan ialah kanak-kanak dan remaja belasan tahun mulai seronok dan ghairah menjadikan penyanyi dan penari dangdut sebagai ikutan.

Pakteh telah 3 kali bertandang ke tempat yang dimaksudkan, percubaan pertama videonya kurang jelas, percubaan kedua...makteh kerap telefon kerana ada emergency...so..xsempat nak ambik video. Percubaan ke 3 pakteh boleh dikatakan sebagai berjaya apabila audio dan visual lebih jelas kelihatan.

Cuma pakteh tak sempat untuk uploadkan lagi kali ini.

Boleh bayangkan begini:

Gadis belasan tahun baru mula belajar/terikut menyanyi...pasti dangdut menjadi pilihan kerana peminat disitu inginkan dangdut. Masih kaku/malu untuk menari apatah lagi menggoyangkan pinggul dan bersuara ghairah. Gadis ini masih bertudung, bajunya masih berlengan panjang walaupun singkat menampakkan bontot yang sedang berkembang mekar.

Gadis ini lama kelamaan akan asyik dan seronok apabila dipuji dan dipuja, tudung mula dibuka, goyangnya makin ligat dan bajunya makin kurang.....akhirnya selepas beberapa minggu, goyangan pinggul persis anjing melempiaskan nafsu akan ditunjukkan kepada penonton. Siapa pula penontonnya?.....tidak ada batasan....

Penyanyi senior yang memang tersedia disitu memang sudah tidak dinafikan goyangannya. Pakteh percaya berjuta-juta benih bakal pewaris negara ditaburkan anak jantan di dinding-dinding jamban akibat TERghairah melihat aksi sebegitu. Pakteh....hehehe...pakteh hanya ingatkan makteh.

Inilah AKADEMI MAKSIAT KERAJAAN NEGERI KEDAH. Dimana??.....hanya selepas video dipaparkan, pakteh akan berikan tempatnya...

p/s: waktu pakteh sampai, ingatkan ada majlis agama serbu..pasai ada yang bersongkok...rupa2nya itulah juga mamat yang melentok liuk dengan penyanyi atas stage...tanpa rasa segan walaupun berbaju melayu lengkap dengan seluar.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih