Thursday, May 21, 2009

Jarum halus Komunis Tidak Pernah Hilang

Jati diri dan jiwa komunis tidak pernah lenyap. yang berkubur cuba secara bertulis, yang tidak ditulis ialah semangat komunis yang disemai dalam diri tidak pernah luntur dan menjadi darah daging dan dianuti secara diam-diam dan apabila keadaan difikirkan sesuai, mulalah gegak gempita dan analisis serta saranan yang memungkinkan jiwa komunis dikembalikan ke bumi TANAH MELAYU.
Bukankah telah terbit beberapa buku dari UKM berkaitan komunis dan siapa yang menulis dan memberi wadah kepada penulisan sebegini. Memang benar penulisan ialah karya seni dan sejarah tetapi menukilkan sesuatu biarlah memberi sesuatu yang bermakna bukan menegakkan sesuatu yang tidak benar.
Bukankah telah wujud secara sistematik kumpulan pejuang yang fizikalnya menyanjung keluhuran perlembagaan dan mendaulatkan Raja2 Melayu namun secara terang2ngan memuja Chin Peng. Ini berlaku secara berterusan oleh pegawai kerajaan yang berjawatan tinggi di Perlis.
Saranan agar Chin Peng dibenarkan pulang sekadar tuntutan politik. Jika Chin Peng benar-benar ikhlas, biarkan Malaysia aman dan damai tanpa ada marah dek perbuatannya yang lalu. Jika kepulangannya memberi seribu kesayuan kepada ibu yang kehilangan anak, kepada janda yang kehilangan suami, Chin peng sepatutnya redha dengan ketentuan perjuangannya dimana pengakhiran kepada hidupnya ialah di Thailand bukan di Malaysia yang peribuminya dibunuh oleh beliau satu ketika dahulu.
Ini akan menguji keikhlasan Chin Peng....jika BENAR-BENAR IKHLAS, jangan pulang ke Malaysia kerana kepulangan anda boleh merosakkan ketenteraman negara. Jika Chin Peng ingin pulang juga bermakna beliau masih berminat untuk bermain politik dan saki bakinya yang kian membesar dalam segenap lapisan masyarakat membuktikan....Chin Peng sehingga mati tetap berjiwa komunis dan akan menyusahkan MALAYSIA.

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih