Wednesday, May 7, 2008

Jika Tun Dr. Mahathir yg berkata....pasti ada kemungkinannya

Assalamualaikum...
Berita terkini TV3 jam 4 petang menunjukkan telahan TDM bahawa kemungkinannya pasti ada bahawa Anwar Ibrahim akan menerajui negara melalui ahli parlimen Bn yg tidak setia.
Saya boleh dikatakan mengambilkira dengan serius kenyataan Anwar Ibrahim berikutan mesej akar umbi yg tidak dipandang endah oleh Paklah.
Dan hari ini saya tidak lagi merasakan ianya sekadar perlu dipandang serius tetapi perlu dianggap sebagai KEUTAMAAN YANG UTAMA buat masa ini oleh Paklah dan kuncu2nya serta semua pemimpin utama BN. Kerana apa? kerana TDM yg berkata "kemungkinannya ada" dan percayalah.....TDM bukan bercakap kosong tanpa sebab seperti Paklah.
Tidak ada cara terbaik untuk menyelamatkan situasi ini dari menjadi lebih buruk dan parah dan terus rebah melainkan..............peralihan kuasa yang lancar dan bersih dan aman yang diwar-warkan DILAKUKAN SEGERA.....paling penting....BERIKAN TARIKH.....13 Jun kaa.....13 July kaa...13 ogos kaa....atau 13 September kaaa...yang penting TARIKH YANG TERDEKAT.
Azizah akan menerajui negara sehingga Anwar menjadi ahli parlimen dan dilantik menjadi PM....Betoika?

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih