Wednesday, April 30, 2008

EGM Tak Perlu

Betoika?
memang betoi...Paklah yang kata....tak payah la dok buat EGM nak jatuhkan aku...aku dah siapkan semua bentang...aku dah letak semua pak angguk dalam kabinet aku, aku dah urut belakang pembodek aku...so...sapa2 ketua UMNO Bhg yang nak buat EGM.....baik xpayah laaa buang masa hangpa jaaa...aku dah ready untuk pertahankan jawatan Perdana Menteri aku ni.....(presiden UMNO).
Betapa bebalnya Paklah...EGM dianggap sebagai tidak sesuai tetapi menyelami kehendak rakyat yg memprotes pada election yg lalu perlu dilakukan. Masalahnya....EGM itu adalah antara yg perlu dilakukan jika nak menyelami kehendak akar umbi...yang hang dok pi halang buat apa?. Aku xtau la tahap pemikiran Paklah ni ditahap mana tetapi memang mengalami kecelaruan minda yang amat sangat. Semua Ketua UMNO Bhg diingatkan lebih menitikberatkan kehendak akar umbi berbanding EGM.....Nazri pulak dengan angkuh bertanya adakah 2 or 3 bhg yg buat EGM itu menunjukkan majoriti kehendak akar umni? isk...lagi satu pengampu yg tak sudah-sudah menghiris hati ahli UMNO.
Senang cerita.....Paklah takkan berikan jawatan presiden kepada Najib....n....banyak kejadian, peristiwa, kenyataan, agenda, aktiviti yang telah, sedang, n akan dibuat menunjukkan....kau takdak ruang NAJIB......Betoika?

No comments:

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih