Wednesday, February 29, 2012

Panasss..!! Pas Pusat terus menekan MB Kedah - episod 1

Makteh dah lena nyenyak ketika handphone cap ayam Pakteh berbunyi. Biasanya panggilan waktu begini cuma panggilan penting. Memang benar telahan Pakteh...

Perkhabaran dari hujung talian menyebut Pas Pusat sedang bermesyuarat dan akan terus menekan MB Kedah sehingga beliau meletakkan jawatan. Jika diikutkan hati Pakteh, posting ini nak dilepaskan seawal 1 pagi namun Pakteh biarkan sehingga semua manusia Islam di Malaysia terjaga dari tidur untuk sujud menyambah Allah.

Ketika Pakteh menulis untuk mengeluarkan isu MB Kedah secara bersiri, telah pun ada gambaran bahawa semua ini adalah hasil kerja tangan Anwar. Banyak penulis blog dan media beranggapan sedemikian tetapi bagaimana kaitannya?

1. Ingatkah anda Kumpulan 22 ADUN Kedah yang diketuai Dato' Zainol Md Isa menulis surat kepada PM meminta DS Sanusi Junid tidak dilantik menjadi MB dan mahukan Osman Aroff dikekalkan pada tahun 1996? Bagaimana boleh lupa apabila akhirnya pecah lubang semua tindakan itu angkara Anwar Ibrahim.

2. Ingatkah anda bagaimana Ghafar Baba disingkirkan secara halus oleh Anwar Ibrahim dari jawatan TPM dan Presiden UMNO?. Apa isunya ketika itu?

3. Ingatkah anda bagaimana Nassarudin Md Isa kalah jawatan Timbalan Presiden Pas kepada Mohamad Sabu?

Cukup dengan tiga faktor sejarah ini, anda akan sedar inilah cara Anwar menguasai parti Pas. Anwar pernah lakukan dulu dalam UMNO. Anwar singkirkan pemimpin parti yang setia kepada Mahathir dan UMNO dan membawa orang yang sudi berbaiah kepadanya. hari ini, Anwar melakukan perkara yang sama.

Semalam hanya 8 exco hadir untuk angkat sumpah. Ahli biasa di akar umbi mungkin tidak melihat kocakan dipermukaan tetapi anda baca artikel oleh sahabat Pakteh McTheory yang turut berada dalam 2 situasi berbeza pada sidang media Ir Phahrolrozi, Exco Kanan Kedah yang juga Timbalan Ketua Perhubungan 1 Pas Kedah.

Jika betul Anwar nak gulingkan Ostat Azizan, Apa isu yang nak diguna pakai?

Khabarnya......isu MB Azizan anugerahkan projek balak kepada isterinya sendiri..........entahlah....Pakteh tak pasti betoika Ostat bagi kat bini projek balak? Ini bukan tuduhan Pakteh tetapi itulah maklumat dari hujung talian semalam.

Jika Haji Hadi Awang terpaksa menerima Timbalan Presiden dalam paksa rela....
Jika Haji Hadi Awang terpaksa ubah Negara Islam kepada Negara Berkebajikan...

Apalah sangat setakat nak buatkan Haji Hadi tekan MB Kedah letak jawatan..

Setpol MB orang kampung Pakteh.....takkan tak buat apa-apa kot....kesian la kat MB Kedah kita tu...

Nanti Pakteh sambung dalam siri 2. 

Kandungan siri 2................................


- Sejak bila Pakteh rasa ini mainan Anwar
- Mengapa MB Azizan lebih percayakan Penjawat Awam
- Apa Exco dah buat
- Siapa rujukan utama MB Azizan



Tuesday, February 28, 2012

Memang UMNO yang buat...Pakteh tahu 100%...Khas buat Badrul Amin dan PR

Akhirnya...hari ini.....



Pakteh terpaksa akui satu perkara yang pakteh cuba sembunyikan.

Sebagai orang tua....
Sebagai orang yang telah lama melihat perilaku manusia di Malaysia


Pakteh ingin suarakan satu perkara.......
Dan Pakteh berharap apa yang pakteh sampaikan ini mengembirakan semua pihak...


Sebenarnya...tidak terlalu sukar untuk menilai kaitan antara segala yang berlaku dengan UMNO. Sebelum Pakteh pergi lebih jauh bagaimana UMNO membuat perangkap kepada Badrul Amin, adalah lebih molek sekiranya kes-kes terdahulu Pakteh rungkaikan....

Kes 1. Anwar dipenjarakan kerana kes rasuah

Ini adalah salah satu bukti tindakan UMNO yang melatih penjawat awam terutama pasukan keselamatan supaya berpegang teguh kepada prinsip Bersih Cekap dan Amanah dan untuk pasukan polis ditambah cepat dan betul. Kerajaan Barisan Nasional melakukan segala yang terdaya untuk memastikan penjawat awam melakukan tugas dengan penuh amanah. Hasilnya siasatan yang penuh teliti dan tidak memilih bulu membuatkan Timbalan Perdana Menteri yang juga Timbalan Presiden UMNO menerima hukuman yang setimpal. Harus diingat, Polis bukan menangkap Haji Hadi atau Lim Kit Siang, tetapi menangkap dan mahkamah menjatuhkan hukuman kepada seorang yang ternama dari UMNO. Inilah kehebatan UMNO. Yang salah tetap salah dan WAJIB menerima hukuman.

Kes 2. Video Seks Chua Soi Lek

Video yang ditunjukkan tidak jelas malah Video China Doll lebih jelas namun pihak Barisan Nasional berpandangan ini akan menjejaskan imej kerajaan. Langkah terbaik adalah letak jawatan yang mana ketika itu CSL adalah Menteri Kesihatan. Walau tidak dimahkamah kerajaan, namun CSL menerima hukuman dari mahkamah rakyat dan beliau berani menerima hukuman dan mengakui kesilapannya.

Kes 3. Anwar liwat Saiful

Ini dikira liwat 2.0 kerana liwat pertama hanya 1 hakim setuju, lagi 2 hakim percaya berlaku liwat namun sukar dibuktikan. Kerajaan BN yang diterajui UMNO sejak dulu memberikan yang terbaik kepada rakyat. Setiap doktor mempunyai kepakaran masing-masing. Setiap anggota polis ada tanggungjawab masing-masing. Dan inilah yang dilaksanakan mereka apabila ada laporan dari Saful Bukhari. Penjawat Awam tidak bertanya pangkat dan darjat, selagi rakyat mahukan perkhidmatan, mereka sedia menghulurkan bantuan. Sebab itu walau dituduh konspirasi....kelihatannya seluruh bala tentera PR menentang Saiful Bukhori kesorangan. Memang UMNO yang mendidik penjawat awam untuk melaksanakan tugas demi rakyat.

Kes 4. Kes khalwat Badrul Amin

Ini secara terang dan nyata UMNO memberikan kualiti terbaik kepada rakyat. Pas riuh rendah inginkan syiar Islam ditegakkan. UMNO tidak bising tapi melatih penjawat awam agar patuh melaksanakan tugas. Fikirkan jam 3 pagi bergegas ke tempat kejadian apabila menerima aduan. Terlalu BODOH kah untuk memikirkan bahawa kes pasangan ditangkap khalwat ini setiap hari dilaporkan. Apakah itu semua perangkap UMNO?....bukan perangkap tapi tanggungjawab UMNO yang ingin terus memastikan Nur Islam itu dihayati dan diamalkan.
Lagi ulasan tentang Badrul Amin. Pasangan khalwatnya mengakui menemui Badrul, itu sudah cukup untuk disabitkan kesalahan. Woooiii...sapa ajaq khalwat hanya boleh dilakukan dalam bilik?. Tu yang JAIP dok tangkap dalam kereta, tepi taman, tepi sungai, bawah jambatan......Semua tu dikira khalwat apatah lagi pada jam 2.30 pagi bersama bukan mukhrim di hotel(hanya bertemankan seorang kanak-kanak kecil yang tidak mengerti apa-apa).


Jika ini kaitannya hendak disabitkan dengan UMNO......ya..memang UMNO terlibat dalam memberikan perkhidmatan terbaik kepada AGAMA, BANGSA dan NEGARA. Sesiapa sahaja yang bersalah....UMNO melalui kerajaan Barisan Nasional telah melatih penjawat awam untuk melaksanakan tanggungjawabnya.




Syabas UMNO.........

Sah..!! Badrul Amin di perangkap oleh syaitan

Apalah sangat jika nak dibandingkan Badrul Amin dengan Nabi Adam a.s dan Hawa. Ingatlah kita semua bahawa syaitan tidak akan berhenti menghasut manusia melakukan kemungkaran. Jelas disini Badrul Amin telah diperangkap dan terperangkap.....namun bukan minggu ini sahaja Badrul Amin diperangkap...sebenarnya sudah lama.....



(Ulasan gambar: Mamtop beb... isteri dan wanita yang dihenjut seperti isteri sedondon ja warna)


Badrul Amin diperangkap syaitan untuk turut serta ikut telunjuk Anwar....sejak itu, dirinya berterusan diperangkap syaitan. Syaitan amat suka dengan hamba Allah yang bermuka-muka dan memaki hamun sesama manusia. Lihatlah berapa mudahnya Badrul Amin terperangkap...

1. Imej warak dan alim namun isteri sendiri dipukul dan dibedal
2. Sudahlah dibedal..perlakuannya dibuat dihadapan anak..apakah ini moral yang baik?
3. Memaki bekas mufti Perlis dan menganggap bekas mufti itu bapak syaitan
4. Memaki mufti Perak dengan gelaran Haramsani....

Semua ini adalah perangkap syaitan dan Badrul Amin tidak menyedari kerana dirinya sendiri sudah hampir menyerupai syaitan.

Bayangkan seorang yang kaki pukul bini...bedal bini....dengan egonya bertindak menjadi penasihat kepada masalah rumahtangga orang lain. Bukankah syaitan namanya tu....bermuka-muka....

Jika bukan perangkap syaitan...perangkap apa lagi?

Siapa yang perangkap wanita isteri orang itu untuk call/sms Badrul Amin?.....jawapan: Badrul Amin
Siapa yang perangkap wanita isteri orang itu dengan konsultan kekeluargaan selama setahun...jawapan : Badrul Amin
Siapa yang perangkap wanita itu dengan memberikan alamat hotel?.....jawapan: Badrul Amin
Siapa yang perangkap wanita itu dengan uruskan ckeck in bilik hotel?.....jawapan: Badrul Amin
Siapa yang perangkap kedua-dua2nya masuk dalam satu bilik?...jawapan: Barul Amin

Ahli Pas Kedah....sila jawab?

p/s: Artikel iringan untuk artikel MB Kedah siri 1

Monday, February 27, 2012

Terbaru...!! Lagi Kes Anwar dimakan SUMPAH..!!

Siapa pernah menyangka hal yang sedemikian akan dialami Anwar...
Ya betul...muka Anwar tidak seburuk seperti yang Pakteh gambarkan..
Ya benar...Anwar tidak terlantar kesakitan seperti difikirkan ramai pihak...

Tetapi..kuasa Allah siapa yang dapat membatasinya?

Tidak ada sesiapa dikalangan kita terfikir sebelum ini bahawa SUMPAH yang memakan diri Anwar datang dalam bentuk yang tidak disangka-sangka.

Tak perlulah Pakteh ulangi sumpah yang telah terkena kepada Anwar dalam tempoh 9 Januari hingga hari ini 27 Februari.....Semuanya sumpah itu seperti tidak lojik apabila memikirkan pelakunya adalah Anwar tetapi apabila berbalik kepada kekuasaan Allah SWT.....kita redha pembalasanNya. (Boleh baca artikel pakteh yang terdahulu berkaitan Anwar dimakan sumpah)

Minggu ini sumpah itu terkena lagi kepada Anwar..kali ini dalam bentuk yang jauh dari untuk terfikir oleh akal biasa umat Islam. Orang kuat PKR ditangkap berkhalwat dengan isteri orang pada jam 2.30 pagi dalam sebuah bilik di hotel ternama. Jika Azmin, Nik Nazmi, Rafizi...mungkin orang fikir mereka juga manusia biasa...TETAPI

Orang yang ditangkap itu pernah beranggapan Anwar ini adalah Imam Mahdi.
Orang yang ditangkap ini diperlengkapkan sebagai insan contoh yang terpuji akhlaknya
Orang yang ditangkap ini pernah mengatakan bekas Mufti Perlis sebagai Bapak Setan
Orang yang ditangkap ini dianggap alim dan ilmuan agama dalam PKR
Orang yang ditangkap ini adalah benteng Anwar dalam PKR
Orang yang ditangkap ini terkenal dengan ilmu agamanya
Orang yang ditangkap ini WARAK imejnya

Begitu mudah Allah memberikan natijahnya....sekelip mata...imej PKR terus menjunam dimata rakyat. APa daya Anwar mengatasi ketentuan Allah SWT?


PAS..apa tunggu lagi...tempiasnya anda telah rasa..apakah ingin terus menanti sehingga sumpah yang diterima Anwar dan PKR turut terpalit kepada PAS baru menyesal?

Sunday, February 26, 2012

Dah agak..blog PR pertahankan Badrulamin@Badrulkhalwat

Apabila keluar berita tentang Badrul Amin ditangkap khalwat, Pakteh amat yakin dan percaya, puak Pas/PR akan sekali lagi menuduh UMNO sebagai puncanya.

Kadang-kadang jika keterlaluan dalam mempertahankan keburukan, rakyat akan muak malah memandang dengan jijik perbuatan tersebut.

Kedahla...blog murahan Pas Kedah sekali lagi menunjukkan standardnya yang hina lagi memalukan. UMNO masih dikaitkan dalam kes Badrul Amin kena tangkap khalwat.

Soalan Pakteh..

Boleh tunjukkan kaitan UMNO dengan kes ni?

1. Badrul ketagih Bur** ni dah setahun lebih kenal pasangan ni (baca isteri orang)
2. Badrul dah sering berhubungan kerana wanita tu ada masalah rumahtanggga
3. Dari petang sebelum kejadian lagi Badrul dan wanita tu dah berhubungan.....
4. Wanita tu datang ke hotel....Badrul Amin yang adjust masuk bilik hotel (baca pengakuan/kenyataan media Badrul Amin)
5. Kalau Pakteh jadi suami pun...silap2 angkut satu kampung pi tutuh kepala Badrul Amin....hang buat apa ngan bini aku pukoi 2.30 pagi?.
6. Dalam soal ni...UMNO ka..Pas kaa...PKR ka....apa yang penting...Badrul Amin berada bersama wanita isteri orang jam 2.30 pagi.....fikir-fikirkan....

Jadi pertanyaan Pakteh....Apa kaitan UMNO dengan kes ni?.....

Takkan berak tak kluaq pun nak dikaitkan dengan UMNO....

betul2 busuk punya blog....


Pakteh hanya bulih kata Kepala But*h ja kat Badrul Amin yang angkut bini orang jam 2.30 pagi....
hahahahahhaa...malu oii...maluuuu...mana nak letak muka niii........

TerPANAS..FAKTA BARU tentang Kes Khalwat Badrol Amin


Ini Badrol Bakhtiar...pejuang negara dan pejuang kedah dalam bola sepak. Pakteh cukup minat....tidak ada kaitan dengan Badrol Amin...

Dulu-dulu Pakteh salah sorang dari kalangan pendengar yang membeli kaset zikir munajat Dr Badrol Amin. Itu dulu…lama sebelum Dr ni menceburkan diri secara aktif dalam lubang taik. Sebaik Anwar membawanya bersama terjun ke lubang taik, Dr Badrol ni dah pusing 360 darjah. Mufti Perlis pernah dimakinya dengan tahap makian level tertinggi. Isu terkini sebelum TERmembantu isteri orang, Dr Badrol ni mewar-warkan pembela agama bakal muncul dan setiap hujahnya menjurus kepada Anwar adalah Imam Mahadi.
Begitu jauh terpesong Dr Badrol Amin yang enak bercucuk tanam dengan tanah baru apabila selamat diijabkabulkan dengan seorang janda pada bulan November 2011. Janda yang juga Srikandi PKR itu merupakan isteri kedua Dr Badrol Amin.

Pakteh melihat saranan Anwar Ibrahim agar dihapuskan undang-undang lapuk seperti menangkap mereka yang sedang melakukan seks samada ikut tabie atau luar tabie menjadi ikutan Dr Badrol Amin. Media melaporkan beliau ditangkap dalam bilik hotel, dan ini bertentangan dengan hasrat Anwar yang inginkan kebebasan melakukan seks ditempat tertutup. Samada perempuan itu isteri orang, janda atau anak dara, itu soal kedua. Apa yang penting disini ialah kebebasan individu dan hak asasi manusia yang dituntut oleh Anwar dan sekutunya dipenuhi.

Pakteh juga baca kenyataan Dr Badrol Amin yang memberikan justifikasi beliau adalah mangsa keadaan. Hasrat murni seorang pejuang agama yang ingin membantu isteri orang pada jam 2.30 pagi disalah ertikan dan beliau yang menerima padah. Cuma….akal Pakteh yang bertitle Penebang Buluh ingin mengajukan beberapa soalan…khas untuk seorang yang bertitle Ustaz, Dr, Bekas Pensyarah UIAM dan Pejuang agama.


1. Sejauh mana hubungan anda dengan pasangan suami-isteri terbabit kerana anda maklumkan dah kenal
lebih setahun.
2. Anda juga maklumkan selalu dihubungi….suami atau isteri yang menghubungi?
3.       Apa isi perbincangan anda apabila dihubungi oleh……..Suami/Isteri terbabit?
4.       Anda maklumkan kes masalah rumahtangga….sejak setahun lalu itu perbincangannya?.
5.       Bagaimana isteri lelaki tersebut tahu anda berada di Pahang?. Anda maklumkan atau wanita tersebut buat survey dengan pejabat PKR Selangor atau dia juga Srikandi PKR seperti Isteri kedua anda?
6.       Bagaimana Wanita (isteri orang) tersebut mengetahui lokasi hotel penginapan anda? Dia siasat dengan pihak hotel (boleh ka lagu tu)? Atau anda maklumkan pada wanita terbabit?
7.       Anda berseorangan atau bersama kawan ketika dihubungi pada jam 2.30 pagi?
8.       Sebagai sorang bertitle Dr, Ostat….apakah terlalu BODOH untuk memikirkan langkah sepatutnya diambil?

     JIKA TERLALU BODOH DAN BAGHAL….Mai Pakteh AJAQ….


    1.       Bila dah bini orang telefon…….dapatkan rakan/kawan/isteri kita untuk turut serta untuk bantu.
    2.       Gunakan petugas kaunter hotel jika perlu check in juga jam 2.30 pagi.


       JIKA BUAT DUA PERKARA NI PUN….DR BADROL DAH TAKKAN DISABITKAN….

    Ini untuk kes yang tiba-tiba…(Dr Kata wanita terbabit dah mai ke hotel penginapan…jadi Pakteh anggap tiba-tiba mai)

    Bagaimana pula dengan kes yang berlanjutan sejak setahun lalu?

    1. Apakah doctor memang seorang pakar dalam urusan rumahtangga?. Bagi Pakteh jika sudah berlarutan selama setahun……sebaiknya Dr dah serahkan pada pihak yang lebih berkemampuan.
    2. Dalam setahun…berapa kali suami wanita terbabit dibawak berbincang? Atau permasalahan itu hanya antara Dr dan wanita terbabit?... Dr…kes begini memang banyak dimana akhirnya yang berlaku ialah skandal antara penasihat dan yang dinasihat. Boleh dr nafikan?
    3. Dengan tindakan nekad wanita terbabit yang terus kepada Dr di hotel….bukankah ini member satu petunjuk bahawa Dr dan wanita terbabit amat-amat rapat. Jika wanita lain…sudah pasti tempat dituju ialah rakan sekerja, rakan baik, keluarga terdekat jika ibubapa berjauhan……tetapi mengapa terus kepada Dr pada jam 2.30 pagi?.
    4.  Paling banyak berlaku…Dr sendiri yang ingin mengambil kesempatan. Memanipulasi dari sedikit masalah yang timbul namun dibiarkan berlarutan dan member sedikit harapan kepada wanita terbabit. Wanita mudah percaya dan harapan dari seorang yang berpewatakan warak seperti Dr pasti membuatkan dirinya hilang pertimbangan dan sanggup lari dari suami.
    5. Mengapa tidak dinasihatkan wanita terbabit pergi ke tempat yang lebih sesuai…..Jika kekerasan rumahtangga dan ketakutan…..balai polis.
    6. Wanita ini bekerjaya dan dalam sector awam…….terlalu daifkah wanita ini sehingga perlu dibantu sehingga kebilik hotel?. Anak kecil mungkin tidak tahu apa-apa tetapi ini wanita matang yang bekerjaya….apalah sangat untuk urusan semudah check in hotel



    Kesimpulan dari Pakteh

    1.       Dr Badrol Amin mempunyai hubungan lebih rapat dengan wanita terbabit..bukan suami walaupun dah kenal setahun dengan keluarga terbabit.
    2.       Permasalahan keluarga yang sering dilontarkan mengesahkan pendapat Pakteh. Jika suami yang sering mengadu…pasti suami wanita terbabit yang lari ke hotel Dr Badrol pada jam 2.30 pagi.
    3.       Banyak perkara boleh dibuat oleh Dr Badrol Amin untuk membantu wanita terbabit tetapi bukan dengan membawanya ke bilik hotel.
    4.       Dr Badrol Amin adalah manusia biasa yang mengikut telunjuk Anwar…seks ditempat tertutup harus dibenarkan.

    Buat masa ini, Pakteh tidak menuduh dan tetap akan berprasangka baik kepada Dr Badrol Amin NAMUN segala pertanyaan dan pendapat Pakteh perlu diambil kira dalam menilai kejujuran Dr. Bdarol Amin

    Saturday, February 25, 2012

    Bukti kian Nyata Anwar cilok MB Kedah..!!!! Setpol MB sepatutnya dengar kata Pakteh lama dah.

    Hari ni Pakteh tak gi tebang buluh.....nak rehat-rehat..
    Pakteh jugak tak gi sambut PM d airport...
    Malah...Pakteh juga tak gi ke Pendang....

    Khas buat penyokong Pas yang masih sayangkan MB Azizan....

    Pakteh ada berita dari blog Empayar Pemuda...
    ...................................................................................................................................................
    Tekanan politik yang terpaksa dihadapi Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak sehingga menyaksikan ‘pemberontakan’ empat Exco kanan Pas didakwa berpunca daripada tangan ghaib Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

    Dakwaan itu dibuat bekas Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang, Mohammad Fairus Khairuddin kerana katanya, Anwar tidak menyukai mana-mana pemimpin ulama dalam Pas yang tegas mempertahankan kedudukan Melayu dan Islam kerana mahu prinsip itu diliberalkan.

    Menurut Mohammad Fairus, bibit-bibit usaha bagi menjatuhkan Azizan bermula apabila Anwar secara terbuka dalam satu mesyuarat pakatan pembangkang tidak bersetuju dengan dasar menaikkan peratus pemilikan bumiputra untuk tanah rizab Melayu kepada 50 peratus.

    “Saya sendiri (selaku Timbalan Ketua Menteri I Pulau Pinang pada masa itu) berada dalam mesyuarat dan Anwar tidak setuju dengan dasar 50 peratus pemilikan bumiputera untuk tanah rizab Melayu. Anwar mahu dasar tersebut diliberalisasikan seperti sedia kala.

    “Namun Azizan tidak berganjak dengan pendiriannya kerana beliau memang dikenali sebagai pemimpin ulama Pas yang berjiwa Melayu dan sejak detik itu, Anwar melalui golongan ‘Anwarinas’ dalam parti Pas merancang untuk menjatuhkan Azizan.

    “Sebab itu sehingga hari ini kita tidak mendengar seorang pun golongan ‘Anwarinas’ dalam Pas mempertahankan Azizan. Mana suara Datuk Mahfuz Omar? Mana suara Mohamad Sabu dan naib-naib presiden Pas lain,” dakwanya ketika dihubungi Utusan Malaysia, di sini hari ini.

    Beliau mengulas krisis kepimpinan terbaru dalam Kerajaan Pas Kedah yang menyaksikan ‘pemberontakan’ empat Exco kanan dari parti Pas selepas pelbagai tekanan sebelum ini bagi memaksa Azizan melepaskan jawatan selaku Menteri Besar Kedah gagal.

    Azizan sebelum ini dikecam hebat oleh pemimpin pakatan sendiri apabila beliau mempertahankan tindakan Kolej Universiti Insaniah (Kuin) Kedah, menggantung pelajar selain keberaniannya menyanggah isi kandungan Buku Jingga pakatan pembangkang, apabila berkata ia bukan al-Quran.

    Mengulas lanjut, Mohammad Fairus mendakwa, perkembangan terbaru yang menimpa Azizan juga membuktikan Anwar mengamalkan politik kuku besi dan beliau akan melakukan apa sahaja bagi menjatuhkan pihak yang menyanggahnya daripada menjadi Perdana Menteri.

    Dalam pada itu, bekas Ketua Penerangan Parti Keadilan Rakyat (PKR), Ruslan Kasim berkata, Azizan kini mangsa seterusnya kerakusan politik Anwar selepas Datuk Dr. Hasan Ali berjaya ditendang keluar daripada Kerajaan Negeri Selangor kerana lantang mempertahankan Islam.

    Katanya, usaha Anwar untuk menyingkir golongan ulama dalam Pas bertambah mudah kerana parti tersebut kini dikuasai lebih 70 peratus golongan pro kepada ketua pembangkang itu dan mereka tidak teragak-agak untuk ‘menikam’ rakan sendiri jika matlamat ke Putrajaya cuba dihalang.

    “Siapa yang menjadi pencatur kepada tangan-tangan ghaib bagi menyingkir pemimpin ulama dalam Pas cukup jelas. Selepas Hasan Ali kini Azizan pula, apakah semua ini sekadar kebetulan? Ini semua perancangan matlamat menghalalkan cara oleh Anwar,” katanya.

    Pensyarah Pusat Pengajian Sains Kemasyarakatan, Universiti Sains Malaysia (USM), Prof. Dr. Ahmad Atory Hussain pula tidak menolak kemungkinan tangan-tangan ghaib yang cuba membunuh karier politik Azizan berasal dari Anwar.

    Katanya, ini kerana PKR sendiri bercita-cita besar untuk menonjolkan pengaruh parti itu di Kedah dengan cara menukar warna kepimpinan Pas di negeri jelapang padi itu agar seiring dengan dasar dan kehendak Anwar.

    Apa kata Setpol MB Kedah?

    Friday, February 24, 2012

    Blogger murahan: Penipu terus menipu...anda jangan tertipu

    Blog Kedahla menyiarkan satu artikel tentang kuari di gunung jerai. Pakteh terima hakikat kuari tersebut merosakkan alam sekitar dan ada betulnya diperbaiki kelemahan atau apa saja tindakan.

    Apa yang tidak betulnya?

    Inilah kerja busuk dan hina yang dibuat oleh blogger Pas. Syarikat Kemelong Sdn Bhd yang menjalankan operasi kuari tersebut dituduh sebagai kroni UMNO.

    Kalau betul-betul kedahla bukan penfitnah, buktikan kaitan Kemelong Sdn Bhd dengan UMNO? ada berani??

    Kroni?.....kroni yang bagaimana?......

    Jika tidak dapat membuktikan apa tuduhan yang dibuat...akui blog kedahla memang kilang pengeluar fitnah yang begitu hina kerjanya.

    Jom tidoq.....

    Kawan Pakteh ajak Pakteh pi bekelah...
    Pakteh pulak kalau soal berkelah ni memang best sangat...
    bulih sembang-sembang...
    bulih lebih mesra ngan keluarga....
    bulih kenal lebih rapat ngan kawan pakteh...

    Kawan pakteh ajak pakteh pi berkelah hari ni...24 Feb.....
    Mujoq la kawan pakteh ajak pakteh lebih awal....tiga minggu lepas..
    Pakteh pun adjust la masa pakteh....maklumla...keja tebang buluh ni kais pagi makan pagi...kais petang kadang-kadang tak makan langsung..........

    Akhirnya dapat la pakteh adjustkan masa.....so...disetkan dalam henset cap ayam pakteh ni...24 Feb BERKELAH....
    Tiba-tiba kawan pakteh ada hal....apa boleh buat....dia kata nak bekelah jugak tapi ajak pakteh pi bekelah 7 Mac......
    Pun pakteh tak kisah.....asalkan jadi pi bekelah...bulih sembang-sembang...bulih rapatkan kaum kerabat dan sanak saudara.....pakteh ikut ja....
    Pakteh pun setkan tarikh 7 Mac dalam henset cap ayam kampung pakteh tu....

    Sebenarnya 7 Mac tu pakteh kena tebang buluh 3 lori......cina Ah Seng Naka nak ambik....tapi bukan buluh 40...Ah Seng nak buluh junjung kacang....jenuh jugak la...
    Tapi bila bab berkelah ni....pakteh dah adjustkan bagi bulih jugak.....

    Sebenarnya yang nak berkelah ni pak menakan kawan pakteh.....maklumla..orang tua-tua ni...kadang-kadang dah tak kenai anak cucu.....kalau sekali sekala dapat kluaq berkelah....bulih jugak kenai-kenai....
    Anak menakan pulak kalau dah pak menakan ajak...takkan nak kata tak mau....kang dikatakan anak derhaka...

    Jadi yang tak leh pi berkelah pada 24 Feb tu bukan kawan pakteh...tapi pak menakan kawan pakteh.....
    takpa la lagu mana pun.......pakteh ni soal nak memesrakan kawan-kawan...siang malam pagi petang pun takpa aihhhh....nak berkira apa sangat.......

    Alih-alih kawan Pakteh habaq pulak pak menakan dia sibuk time tu.....ada urusan lebih penting katanya...jadi tarikh nak berkelah tu akan ditunda...mungkin pada sekian-sekian hari........
    pakteh ni kot mana pun takpa....asalkan dapat berkelah...dapat masak-masak.....dapat sembang-sembang.....dapat bagi pak menakan kenai anak menakan.....itu pun dah cukup.....

    Tapi kata Pakteh...kalau semudah nak berkelah pun berkali-kali diubah tarikh.....eloknya kawan pakteh yang jadi pak menakan....hahaha...biar pak menakan jadi anak menakan......bulih ka lagu tu?....

    berkelah memang best...tapi kalau 3 4 kali tunda......hidang ikan pekasam campoq kerabu beka pun perut dah takleh terima.......

    Akhirnya....Tidoq lagi sedap dari berkelah.....

    Thursday, February 23, 2012

    EXCO Kanan Kedah bergelar DATUK COMFIRM dah hantar surat tak nak sambung jawatan...

    Kepada yang bertanya tentang Exco Kanan Kedah.....ini sedikit tambahan.....

    Apa bezanya letak jawatan dengan tak mahu sambung pegang jawatan...

    Bagi Pakteh kedua-duanya membawa maksud yang sama iaitu...kepercayaan EXCO Kedah kepada Ostat Azizan sudah terlalu nipis.....senipis kulit bawang.

    Atas faktor itu...12 Mac 2012 menjadi penentu kepada Iltizam dan Jati diri Exco terbabit....
    Jika benar-benar anak jantan dan pejuang sejati.....surat yang dihantar kepada ostat tidak akan ditarik balik.

    Sebab itu Pakteh katakan....tungguuuuu.....

    1000 kemungkinan boleh berlaku...apatah lagi Exco ini juga pakar dalam mainan politik sebegini. silap haribulan konar baring 360 darjah...UMNO yang dipersalahkan...hehe....



    Siapa orangnya?..................











    Sekadar Gambar Hiasan

    SAH...letak jawatan kerana tidak dapat support dari KETUA

    Pakteh boleh comfirm bahawa tokoh politik ini telah meletakkan jawatannya kerana tidak mendapat sokongan penuh dari KETUAnya sendiri.

    Isu semalam berpunca dari kes yang sama iaitu tidak mendapat sokongan, merajuk, marah malah hasrat hati yang kuat ingin melawan ketua.


    Hari ini...Pakteh sahkan seorang tokoh politik ini meletakkan jawatan...





























    Siapa........
















    Ini dia....

    Kevin Rudd ni bukan bukan tokoh dari Parti perguna Islam tapi apabila timbul ketidaksefahaman....jalan terbaik adalah meletak jawatan...




    Bagaimana dengan tokoh dari Kedah yang Pakteh maksudkan semalam.....??


    Pakteh masih tunggu dan tunggu kerana 1000 kemungkinan boleh berlaku...

    kepada rakan-rakan yang bertalu-talu dok tanya......sabar........EXCO Kedah bukan macam orang Ostolia....

    Wednesday, February 22, 2012

    Terpanassss..!! EXCO Kanan Kedah letak jawatan? Siapa...!!

    Angin-angin dari Aloq Staq....
    Angin-angin dari ramai kawan...
    Angin-angin dari dalaman parti....

    Semuanya memberikan nada yang sama......

    seorang EXCO Kanan Kedah telah meletakkan jawatan / akan meletakkan jawatan....
    Siapa?....

    Namanya ada disebut kepada Pakteh (Anda cukup kenal insan ini) namun biarlah ianya menjadi JELAS kerana buat masa ini...Hanya beberapa khabar berita yang pengesahannya belum muktamad. Mungkin Pakteh ketinggalan bas kerana ada rakan yang dah dapat berita muktamad tapi......buat masa ini..Pakteh belum ada berita muktamad. Pakteh xmo dianggap bawak cerita tak benar.

    Kita tunggu..........

    Betoi ka tak betoi?



    Kita tungguuuuu.......

    KJ buat hal lagi.....

    Pakteh jarang benar menulis tentang KJ, tetapi kali ni Pakteh terpaksa juga tulis. Mungkin kerana kali ni ada sangkut paut dengan Anwar maka nama KJ turut terpalit.

    Tentu kita masih ingat KJ sanggup hantar passport kepada Anwar...manisnya...by hand...

    Tapi itu dulu...hari ni pakteh terpaksa tulis kerana KJ buat hal lagi dengan Anwar...
    Pakteh baca artikel MiM yang mengambilnya dari MediaUmno...

    Apa KJ dah buat?

    PARIT 21 Feb – Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin hari ini mengingatkan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung kenyataaNnya mengenai Israel menerusi Wall Street Journal (WSJ ) yang dianggap sama dengan pendirian kerajaan Malaysia.

    Menurut beliau walaupun ada perdagangan antara kedua-dua negara tetapi perdagangan itu adalah antara syarikat antarabangsa dan Malaysia mempunyai polisi dan pendirian yang jelas bahawa tidak ada sebarang hubungan politik dan diplomatik dengan negara Israel.

    “Contohnya syarikat antarabangsa yang berpengkalan di Malaysia yang perlukan bahan mentah yang tidak boleh diperolehi daripada negara-negara lain, mereka terpaksa import daripada Israel sebab ada syarikat yang mungkin tidak dimiliki oleh rakyat Israel di negara tersebut.

    “Contohnya Intel ada kilang di Israel menyediakan bahan untuk membuat mikrocip atau bahan untuk semikonduktor atau untuk peralatan komputer. Intel di sini atau syarikat pekilang di Malaysia terpaksa import daripada Intel.

    “Kelonggaran ini telah diberikan pada 1996 dan saya ingin ingatkan Anwar bahawa beliau jangan hipokrit atau buat-buat tidak tahu dalam soal hubungan dagang ini kerana pada 1996 Anwar pada waktu itu sebagai Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri,” katanya.
    Beliau berkata demikian selepas mempengerusikan mesyuarat Exco Pemuda UMNO, di Bangunan UMNO Parit, di sini, hari ini.

    Khairy yang juga Pengerusi Pemuda BN seterusnya berkata kelonggaran untuk syarikat-syarikat lain yang ada di Israel dibuat pada 1996 oleh jemaah menteri.

    Katanya lagi kawalan terhadap dagangan dengan Israel dikawal di bawah Akta Kastam dan agensi berkenaan adalah dibawah Kementerian Kewangan.

    “Sebelum 1996 kita tidak boleh berdagang dengan Israel…. Jadi pada 1996 siapa Timbalan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan dan tidak lain tidak bukan adalah Anwar Ibrahim.
    Jadi kalau dia kata hari ini kerajaan ada hubungan dagangan dengan Israel dan beliau buat-buat tidak tahu, beliau sebenarnya menteri yang membenarkan perkara ini.

    “Jadi saya harap perkara ini diketahui umum bahawa kita berdagang bukan kerana kita sokong Israel tetapi ini keperluan dari segi globalisasi.

    Kalau Anwar terus serang dengan “point” itu, dia sendirilah yang sebenarnya meluluskan pindaan tersebut,” katanya. -MediaUMNO


    p/s: Pakteh Kata.......Terbaik Bro.....


    Anwar memang dari dulu kini dan selamanya merosakkan Malaysia dan memuja yahudi Israel

    Tuesday, February 21, 2012

    Kerja bodoh..!! Pakteh dah KALIH....setuju100% dengan geng Jinga 13

    Bila Anwar Ibrahim buat kerja bodoh, pengikut bawahannya yang terpaksa cuci segala kekotoran yang tertinggal. Menjadi kewajipan pengikut bawahan, biar betapa busuk sekalipun taik yang dibuat oleh Anwar, mereka tetap akan cuci tanpa soal. Seingat Pakteh, tidak ada taik yang dibuat Anwar dapat dicuci dengan baik malah semuanya gagal dicuci bersih. Mungkin atas faktor itu, BERSIH 2.0 dibuat untuk membersih taik yang Anwar buat. Pakteh dah acapkali sebut taik-taik yang Anwar buat cuma kali ni..fokusnya berbeza kerana pengikut bawahan Anwar cuba memalitkan taik yang Anwar buat kepada UMNO. Betul-betul busuk lagi membusukkan...memang dasar peminat lubang taik

    Dek kerana sokongan jitu malah ba'ah setia Anwar kepada Israel, UMNO kini turut dipalit kononnya bersongkol dengan Israel. UPCO mula dimainkan semula walaupun Anwar dah kena hukum kes tipu parlimen, dan terbaru ZIM yang kerjanya berbisnes diputar-belitkan oleh media pro PR. Isu ZIM ini sudah diperjelaskan sekitar tahun 2011 namun disegarkan semula untuk menipu rakyat.

    Ada dikalangan rakan blogger memberikan hujah untuk menafikan ZIM U.S.A dan ZIM ATLANTIK itu milik syarikat Yahudi. Carian Pakteh menemukan fakta/data seperti berikut:

    1. link Senarai nama kapal dibawah ZIM Global Reach Local Touch
    2. Management syarikat dan kaitan dengan Isreal

    Jadi terimalah hakikat ZIM ni ada kaitan dengan Israel.

    Sehubungan itu, Pakteh mencabar Jingga 13 untuk membongkar beberapa lagi syarikat yang ada hubungan dengan Israel yang secara terang-terangan beroperasi di Malaysia.

    Melalui link ini, Pakteh mendapat info berkaitan produk dibawah:

    Anda cari fakta dan nilaikan sendiri produk dalam gambar yang Pakteh sertakan dan lihatlah betapa PR kini terdesak untuk mencucui taik yang dibuat oleh Anwar. Sebenarnya Pak menakan sebelah mak saudara adik pupu paklong ayah jiran Pakteh juga mungkin bekerja di salah satu syarikat di atas...apa salah mereka?

    Bila rakyat mempertikai isu Israel.....habis segala Syarikat israel dicari...sedangkan asas awalnya...soal politik...soal pengiktirafan kepada kedaulatan Israel........taik yang benar-benar busuk telah dibuat oleh Anwar kali ni...cucilah sebersih manapun....cucilah selama manapun....taik yang busuk itu tetap takkan hilang.....

    Anda pilih topik dan baca betapa hebatnya sokongan Anwar kepada Israel-->disini

    p/s: Setiap fakta/data perlukan kajian secara terperinci oleh pembaca sendiri dan Pakteh hanya menyenaraikan mengikut fakta/data dari link yang turut pakteh sertakan.

    Iklan Kemasyarakatan: Tabahnya Faris...Khas buat rakyat Malaysia

    Pakteh ada jiran....
    Jiran Pakteh ada anak....
    Anak jiran Pakteh yang sulung mesra dipanggil Faris....

    Pakteh ada kawan...
    Kawan Pakteh hari-hari tolong Pakteh...
    Kawan Pakteh tolong Pakteh meniaga.....
    Kawan Pakteh tak tolong Pakteh tebang buluh...
    Kawan Pakteh ada anak...
    Anak kawan Pakteh yang bongsu mesra dipanggil Faris....

    Tapi kali ini...
    Bukan anak jiran Pakteh yang ingin pakteh kongsikan...
    Bukan anak kawan Pakteh yang ingin Pakteh ceritakan...

    Kali ini Pakteh ingin kongsikan cerita tentang FARIS..
    Faris seorang anak kecil yang tabah
    Faris seorang anak kecil yang kuat semangat

    Faris kini derita..
    Derita Faris tidak mampu diungkapkan dengan suara...

    Dulunya anak kecil ini begitu riang dan ceria
    Itu dulu...
    Kini Faris terlantar dihospital....
    Mungkin sedikit kisah tentang Faris boleh Pakteh kongsikan..

    "Walaupun doktor kata keadaan Faris masih tak byk berubah & paru2 nya masih lagi kritikal namun saya bersyukur kepada Allah kerana masih boleh berinteraksi bersama anak saya Faris....

    Selepas saya bancuh susunya & beri pada nurse utk dimasukkan kedalam tiub utk faris, dia membukakan matanya... Kemudian saya pun cuba berinteraksi ngannya

    Ayah : Farisss, faris nampak ayah tak?
    Faris
     : *angguk (walaupun terlalu lemah anggukkan dia)
    Ayah : Faris rindu ayah dgn ibu?...
    Faris : *angguk
    Ayah : Faris sakit tak?
    Faris : *diam
    Ayah : nanti nurse bagi susu supaya faris kuat & sihat ok?
    Faris : *angguk
    Ayah : ayah tunggu kat luar dulu ye? Nanti nurse bg susu, lap badan & tukar pampers tau.. ayah datang balik nanti. Kejab je ok?
    Faris : *diam

    Alhamdulillah, faris tunjuk reaksi positif walaupun doktor kata keadaan dia masih membimbangkan.... Bersyukur sgt2 kepada Allah bila dpt berkomunikasi dgn Faris.....


    ""Sejak 1 Februari, masa itu dia kena sawan dan ada kesan kepada otak. Hari ke empat doktor ambil air tulang belakang dan dia dilaporkan dijangkiti penyakit Hemophagocytic Lymphohistiocytosis, HLH. Ringkasnya, barah darah. Semalam ketika terlantar, dia nampak berupaya menggeleng-gelengkan kepala walaupun doktor kata paru-paru tidak begitu berfungsi dan hati dia bengkak. Doktor hendak dia berehat dan kemudian diberikan ubat tidur," ujar anak kelahiran Jawi, Seberang Prai, Pulau Pinang itu.







    HULURKAN SUMBANGAN KE AKAUN MAYBANK 1628-5200-2738 (Shamrulismawi Ismail). (AYAH FARIS)

    Thursday, February 16, 2012

    UMNO SIK dalam kenangan......

    KLIK PADA GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS

    Pakteh teringatkan Pang5Husin (Alhamdulillah....lebih sukses kini dengan blognya dot dot dot)
    Pakteh teringatkan KerisMelayu (Alhamdulillah...lebih hebat kini dengan nama Put** As*** dan portal antara terhebat di Malaysia)
    Pakteh teringatkan TepakBersulam (Alhamdulillah..masih seperti Pakteh...menulis dan terus menulis)
    Pakteh teringatkan AloqStaq (Alhamdulillah...lebih hebat dan menyengat kini)
    Pakteh teringatkan Al-Amzar (Alhamdulillah...keluar dari mulutnya sendiri beliau akan kembali menulis)

    Pakteh teringatkan semua rakan2 yang sejak tahun 2000 dulu tidak jemu-jemu mempertahankan UMNO walaupun tidak pernah dikenali oleh ahli-ahli UMNO.

    Ada diantara mereka kini memang popular dikalangan ahli UMNO dan dari puak PR.
    Ada diantara mereka kini bekerja rapat dengan pucuk pimpinan parti

    Mengapa Pakteh teringatkan kawan-kawan yang bukannya sering bertemu muka?

    Mengapa Pakteh teringatkan Nihaz, Dzuang dan Duke?
    Mengapa terfikir tentang hebatnya Jebon, JalilBecker, Kadiology?
    Mengapa teringatkan coolnya Bapak3?
    TerunaKedah sekarang mungkin sudah tidak teruna lagi...tapi dimana dia?

    Rupa-rupanya...inilah rakan-rakan yang muncul sebaik UMNO/BN mengalami kemerosotan pada tahun 1999. Ya....tahun 1999 di era reformasi anutan Anwar Ibrahim...rakan-rakan inilah yang sering muncul membaitkan kata-kata pedas mengkritik kebobrokan Anwar dan pembangkang.

    2004......BN/UMNO cemerlang.....

    2008.......BN/UMNO...kecundang teramat teruk..............

    Munculkah lagi rakan-rakan ini?......mereka tetap ada dan pertambahan pejuang-pejuang siber yang mempertahankan UMNO/BN begitu banyak dan sentiasa bertambah dari hari ke hari.

    Pejuang-pejuang siber Pro UMNO ini tidak memikirkan jawatan.....apa yang terlintas dalam fikiran mereka cuma "UMNO/BN WAJIB MENANG BESAR PRU13"

    12 tahun dulu......
    10 tahun dulu.........
    Pakteh dan rakan hanya mampu menghasilkan website sebegini untuk dipaparkan nukilan rasa...
    Alhamdulillah......kini semuanya semudah 1 2 dan 3........



    Panasss..!! Bukti Sahih...memang Anwar dah dimakan sumpah..COMFIRM

    APA PUNCA MERAH DI DAHI ANWAR????
    gambar di bawah menjadi bukti..

    Berhari-hari...
    Berkali-kali...

    Pakteh nyatakan secara konsisten bahawa Anwar kini sedang menderita dimakan sumpah Saiful. Anwar kini tertekan dengan doa dari umat Islam yang sering bersembahyang hajat memohon petunjuk dan kebenaran dari Allah SWT.

    Semua isu boleh dikatakan Pakteh dah sebut....

    Isu sokong Israel
    Isu sokong Gay dan Lesbian
    Isu sokong Murtad
    Isu sokong penggunaan nama Allah oleh Kristian
    Isu hapus DEB
    Isu hak samarata Bumi n non bumi..
    Isu Pluralise Agama

    Alih-alih...sudah seminggu lebih DS Najib diserang, dihenyak namun beliau kelihatan ceria dan gagah menangkis setiap dakwaan secara berhemah. Kemuncaknya teguran dari kalangan pimpinan agama dan lebih kerasnya teguran itu datang dari Mufti yang senior iaitu Mufti Perak.

    Lihatlah bagaiman indahnya UMNO....tidak ada pemimpin UMNO yang bersuara memburukkan mufti berkenaan. Tidak ada caci maki dikalangan blogger pro UMNO terhadap ulamak berkenaan apatah lagi menggelarkan beliau dengan pelbagai gelaran yang memalukan. Itulah UMNO.....jika teguran itu ada sedikit asasnya......yang baik dijadikan tauladan...yang buruk dijadikan sempadan untuk terus kukuh menerajui negara.

    Namun berbeza dengan Pakatan Rakyat yang mengambil kesempatan dari teguran Mufti Perak ke atas DS Najib. Hakikat sebenarnya sudah jelas diterangkan DS Najib hadir ke pentas utama Majlis malah jaraknya sekitar 100 meter dari kuil.Tapi tomohan demi tomohan ke atas Najib terus di buat walaupun sekadar hadir tanpa melakukan rutin agama.

    Hari ini...Pakteh bersama ramai lagi rakan blogger tunjukkan seorang insan yang dianggap Anugerah Allah oleh isterinya. Dianggap Imam Mahadi oleh pengikut tegarnya. Dianggap pejuang sejati oleh kaum Gay dan Lesbian dan dianggap Bakal PM oleh Yahudi Israel.

    Apa Pakteh nak tunjuk....
    sama seperti blog lain yang memaparkan gambar-gambar Anwar Ibrahim di Kuil Sri Maha Marriamman, Kinta Valley, Batu Gajah, Perak semasa sambutan perayaan Ponggal pada 29.01.2012


    Najib hadir hanya berjalan kaki...tanpa sebarang bendera parti    

    Anwar hadir bak dewa kayangan atau..@@...anda bayangkan sendiri 


      Siapa yang mengikut rutin agama lain selain Islam? Najib atau Anwar?

     Inilah puncanya DAHI ANWAR MERAH.....



    SAH ANWAR DIMAKAN SUMPAH




    TQ RBF Online


    P/S:  Topik hari ini tidak berniat menyentuh/menyingung pihak-pihak agama lain malah Islam menuntut pengganutnya menghormati pengganut agama lain. Islam juga menjamin keselamatan pengganut agama selain Islam yang setia untuk terus tinggal dalam negara yang diperintah oleh umat Islam. Topik hari ini hanya berkisar tentang DS Najib dan DS Anwar Ibrahim yang beragama Islam.

    Wednesday, February 15, 2012

    Kenyataan bertaraf BABI oleh Saifuddin Nasution jika menurut fahaman Setpol MB

    Setakat nak berpolitik.....hangpa hantam pi la lagu mana pun.
    Sepak terajang politik
    tuduh dan macam2 skil yang hangpa guna....apa Pakteh heran..memang dah adat politik lagu tu...

    Tapi kenyataan Saifuddin Nasution yang di keluarkan oleh Malaysiakini dengan tajuk "Malaysia juga tidak iktiraf palestin" Kata PKR...terlalu busuk lagi membusukkan......hancinggg....

    Agak-agak anda.......siapa yang boleh terima kenyataan bertaraf BABI (Pakteh ikut skill Setpol MB Kedah) sebegini?...

    Jika Palestine sendiri mengiktiraf Malaysia sebagai negara yang banyak membantu, apakah pula puncanya kenyataan ini dikeluarkan?...

    Jika sekadar berhasrat nak PADAMkan kenyataan Anwar kat WSJ...minta maaf......kenyataan bertaraf BABI sebegini sekadar sebutir pasir di tumit kaki kiri yang bakal terjatuh sebaik Pakteh melangkah.

    betul-betul busuk lagi membusukkan..

    Nak baca artikel penuh tentang kenyataan bertaraf BABI ini?.....pi baca sendiri di Malaysiakini...kali ni Pakteh tak lalu nak letakkan link....terlalu busuk.......

    Pakteh kata hangpa tak pecaya...ini buktinya

    Selepas mahkamah membebaskan Anwar Ibrahim dari tuduhan memasukkan kemaluannya kedalam lubang jubor Saiful Bukhori dengan sengaja, pakteh secara konsisten menulis bahawa Anwar mulai dimakan sumpah Saiful. Pakteh juga berterusan mengatakan doa ahli Pas dan doa umat Islam di Malaysia kini termakmul. Bukan siapa-siapa yang membuka rahsia Anwar malah Anwar sendiri yang GALAK BERCERITA dan TERUS MEMBONGKAR rahsianya kepada dunia.

    Cuma satu ja yang Pakteh tertinggal untuk sebut, Penting tapi Pakteh terlepas pandang walaupun Pakteh amat tahu kenyataan Anwar sebaik dibebaskan. Anwar dengan bangga mengatakan beliau dibebaskan kerana Kerajaan Malaysia (dibaca Najib melalui hakim) takut dengan tekanan kuasa asing. Hal-hal lain sentiasa Pakteh bangkitkan untuk tatapan anda. Imbas kembali beberapa artikel Pakteh

    1. Anwar mula dimakan sumpah
    2. Anwar kini ikon gay
    3. Lagi kes Anwar dimakan sumpah saiful
    4. Anwar lagi.....belum henjut dah pancut
    5. Gelinyaaa...Anwar...inikah puncanya
    6. kata-kata Pakteh semakin menjadi kenyataan
    7. Gempar...nik aziz adalah dalang UMNO sebenar

    TETAPI....semua kat atas tu artikel Pakteh...apalah sangat setakat artikel dari PENEBANG BULUH yang maqomnya tidak melepasi paras hidung.

    Hari ini YB Zulkifli Nordin, MP Kulim Bandar Baru menulis artikel berkaitan hal yang sama malah tidak jauh bezanya dengan apa yang dimaksudkan oleh Pakteh. Baca dan FIKIRKAN dengan mata hati............

    Artikel dari blog Yb Zul Kulim

    Salam 2 all.

    Kata mantan Presiden Amerika, George Washington, "you can fool some of the people some of the time, but you can't fool all the people all the time - mike boleh kelentong sesetengah orang pada sesetengah masa, tapi mike tidak boleh nak kelentong semua orang pada setiap masa!".

    Apabila Anwar bergegas ke Qatar untuk bertemu dengan pimpinan Hamas, termasuk Khalid Misy'al yang pada masa itu berada di Doha membuktikan betapa desperadonya Anwar untuk memulihkan imej "pak syeikh pejuang Islamnya" yang telah pecah kelentongnya setelah Wall Street Journal menyiarkan kenyataan Anwar "bersedia menyokong sebarang usaha untuk melindungi keselamatan rejim zionis Israel".

    Dan tindakan Anwar menyiarkan gambar bersama Khalid Misy'al hanya mengesahkan satu perkara, politik dualam dan putarbelit yang sudah menjadi darah dagingnya. Konon dengan gambar itu terjawablah segala persoalan yang dia "masih bersama dengan pejuang Palestin".

    Anwar ingat rakyat Malaysia dan umat Islam bodoh macam para parasit kalkatus rakus yang dicocok hidung yang bersepah sekelilingnya! Dia ingat hanya dengan bergambar tertutup segala sandiwara politik dia.

    Macam gambar dia "terlantar nazak" setelah perhimpunan haram 09 Julai 2011 lepas. Dalam ramai-ramai orang, dia seorang je yang terlantar nazak dengan segala tiub dihidung. Mat Sabu yang konon cerita mengadu dilanggar polis pun tak nazak macam Anwar! Tau-tau terbongkar rahsia bagaimana Anwar sebelum dan selepas itu rupenya sihat walafiat!

    Macam gambar Anwar sakit belakang tak boleh berjalan sehingga terpaksa berkerusi roda dan lengkap dengan pakej pendekap tengkok untuk menggambarkan betapa nazak dan seriusnya penyakit Anwar, sehingga teman loyer dia masa tu pun boleh tertipu! Tau-tau keluar videoklip Anwar sihat walafiat siap boleh bergurau sakan dengan anak bini dalam penjara!

    Berapa lama nak hidup dengan kelentong, bohong, dan putar belit ni yop? Sesekali boleh lah orang tertipu, lama-lama nanti orang tau jugak.

    Itulah yang terjadi dengan Anwar. Ramai orang terpukau dan terkedu bila dia dibebaskan oleh Mahkamah. Sehingga ada yang beranggapan dia tidak berdosa, malah ada yang ingatkan dia dianiaya dan dizalimi kerana konspirasi.

    Tetapi jangan sesekali ingat ALLAH lupa! ALLAH tidak lupa! Doa orang yang dizalimi sangat dimakbulkan ALLAH. Berapa banyak airmata Saiful menitis menadah tangan memohon petunjuk dan kebenaran daripada ALLAH. Daripada masjid surau, sehingga dihadapan Ka'bah.

    Kita ingatkan bila Anwar dibebaskan dia akan bertambah hebat. Rakyat akan menyokong! Rupanya yang sebaliknya berlaku.

    Apabila Datuk Hasan Ali yang mengkritik Anwar sebagai politikus kotor dan jijik yang dia tidak akan redho bersekongkol dipecat, ramai yang ingat perjuangan Datuk Hasan Ali akan mati! Rupanya tidak. Pidato dan himpunan beliau makin menarik ramai pengikut. Sehingga ada kepimpinan PAS akar umbi sanggup mengatur program bersama Hasan Ali, malah berceramah sepentas dengan beliau tanpa rasa takut. Kehadiran lebih 15,000 semasa pidato terbaru di Batu Gajah sudah pasti menggusarkan ramai para parasit!

    Rupanya ALLAH ada perancangan lain untuk Datuk Hasan Ali! Kini beliau muncul sebagai ikon memperjuangkan institusi Islam-Melayu & Raja-Raja, satu perjuangan yang dikongsi ramai orang, dan kini umat Islam, bangsa Melayu dan rakyat Malaysia menanti-nanti pelancaran 3rd Force @ JATI - Jaringan Kuasa Ketiga!!

    Begitu juga doa Saiful. Ramai yang ingatkan selepas Anwar dibebaskan Mahkamah, Saiful akan mati! Saiful akan dihina! Rupanya sebaliknya berlaku. Anwar Ibrahim tidak berhenti-henti menghina diri dia sendiri! Seolah-olah dia sudah tidak boleh mengawal dirinya.

    Sebaik sahaja bebas, Anwar membuat kenyataan bahawa "pembebasan saya adalah kerana kerajaan takut dan tunduk kepada pengaruh asing". Masya ALLAH, keluar dari mulut dia sendiri mengakui ujudnya pengaruh asing yang selama ini hanya disyaki rakyat. Melihat kepada tindak tanduk Anwar yang sering merujuk kepada Amerika dan rakan-rakan Yahudinya, ramai mengesyaki Anwar cuba menggunakan tekanan asing terhadap Mahkamah dan Kerajaan Malaysia untuk membebaskan dia.

    Kita hanya syak, tapi tiada bukti kukoh! Tiba-tiba Anwar sendiri mengaku "pengaruh asing" punca dia dibebaskan! Sehingga menyebabkan loyer utama Anwar @ Karpal Singh melenting mempertikaikan kenyataan Anwar, kerana bagi Karpal, Anwar bebas kerana kehebatan "a-Singh", bukan pengaruh "asing"!!!

    Tak berapa lama selepas itu, Anwar membuat kenyataan dalam wawancara bersama BBC bahawa "undang-undang liwat dan anti-homoseks" di Malaysia sudah lapuk! Malah dia akan meminda undang-undang lapuk ini. Sekaligus membongkar sikap Anwar yang menyokong seks bebas sebagaimana yang diperjuangkan oleh rakan sekutunya Bar Council yang melancarkan Festival Seks Bebas LBGT - Lesbian, Bisexual, Gay & Transgender!

    Kenyataan Anwar disokong oleh banyak kumpulan pejuang seks bebas seluruh dunia! Nama Anwar dijulang dikalangan kaum pengamal seks bebas! Tetapi ia menyebabkan ramai penyokong tegarnya khusus didalam PAS mula mempersoalkan kewibawaan dan integriti Anwar!

    Malah ada yang mula mahu melihat semula videoklip Eskay untuk meyakinkan diri! Teman sendiri dihubungi ramai rakan ulama, ustad, agamawan, kepimpinan dan ahli PAS & PKR yang meminta melihat sendiri videoklip itu. Dan kesemua mereka yang melihatnya buat pertama kali mengakui memang Jantan-X dalam videoklip itu adalah 100% Anwar!

    Mereka mula mencari jalan menjauhkan diri daripada Anwar! Sehingga ada yang mula membuat kenyataan tidak mahu lagi terlibat dengan politik, atau menyertai pilihanraya bersama pembangkang dalam PRU 13 nanti!

    Dan tiba-tiba, tanpa sesiapa menduga, Anwar membuat kenyataan dalam wawancara bersama Wall Street Journal bahawa dia "menyokong sebarang usaha untuk melindungi keselamatan rejim Israel!".

    Kenyataan yang teman rasa dibuat sebagai "political lifeline" beliau, untuk memuaskan hati rakan sekutu Yahudinya. Apatah lagi PRU 13 sudah semakin dekat. Sokongan asing, terutama daripada rakan para Yahudi ini sangat penting buat Anwar. Lagipun kenyataan itu disiarkan oleh media pro Yahudi. Apa salahnya! Siapa nak tau!

    Tetapi Anwar salah langkah! Dunia hari ini sudah berubah. Maklumat boleh diperolehi dihujung jari, "just one click away".

    Tau-tau kenyataan pro-zionis Anwar terbongkar. Menyebabkan ramai rakan beliau dikalangan gerakan Islam, samada di Indonesia, Turki dan negara 'Arab terkejut. Mereka mula meragui Anwar dengan gambaran "Pak syeikh pejuang Islam! Pimpinan Palestin daripada Fatah dan Hamas mengkritik keras kenyataan itu. Pimpinan haraki Islamiyyah di Indonesia mengutuk keras pendirian Anwar itu.

    Perdana Menteri Ghozzah, Ismail Haniyeh melahirkan kekecewaan semasa pertemuan dengan Ustadz Nasaruddin Mat Isa baru-baru ini. Katanya kenyataan saperti itu tidak sepatutnya datang dari seorang yang mengaku pejuang Islam. Azzam Tamimi, pejuang tegar umat Falastin mengkritik kenyataan tersebut sebagai tidak mencerminkan watak dan akhlak seorang pemimpin Islam.

    Duta Besar Falastin di Kuala Lumpur turut mempertikai kenyataan Anwar tersebut, sambil melahirkan rasa kehairanan bagaimana Anwar yang menonjolkan imej pejuang Islam boleh membuat kenyataan yang disifatkan sebagai "khianat" terhadap perjuangan rakyat Falastin dan umat Islam!

    Terbaru, Datuk Seri Nik Aziz dan Datuk Seri Hadi Awang, penyokong tegar Anwar, juga mengeluarkan kenyataan tegas mengkritik Anwar. Datuk Seri Hadi menegaskan bahawa orang yang menyokong rejim zionis Israel adalah pengkhianat Islam! Datuk Seri Nik Aziz mendesak Anwar menarik balik kenyataan pro-zionis itu.

    Kenapa tiba-tiba Datuk Seri Nik Aziz dan Datuk Seri Hadi Awang membuat kenyataan mempertikaikan Anwar dalam isu Israel ini teman tidak tahu! Adakah ini mainan politik untuk mendapat semula sokongan orang Melayu konon dengan menyokong Falastin teman tidak pasti!

    Cuma teman bersangka baik dengan kenyataan pimpinan PAS ini! Mungkin sudah tiba masa ALLAH membuka hijab yang menutup mata hati mereka selama ini! Kalau ALLAH hendak memberi hidayah, kalau ALLAH nak mengubah hati kepada kebenaran, dengan sekelip mata ALLAH boleh buat. Kun fayakuun..jadilah..maka jadilah ia.

    Apapun teman berharap isu pro-zionis oleh Anwar ini menjadi pembuka hijab kepada pekong politik dualam dan hipokrit mainan Anwar yang telah memecahbelahkan umat Islam bangsa Melayu! Semoga ia menjadi titik permulaan kesatuan umat Islam bangsa Melayu di Malaysia ini. Semoga ia menjadi titik permulaan kegemilangan perjuangan institusi Islam-Melayu & Raja-Raja dalam negara ini!

    Apapun, Anwar kini sudah tersepit. Sebenarnya kalau dia ikhlas, kalau benar dakwaan Anwar dia telah disalah lapur oleh WSJ, mudah sahaja menyelesaikannya. Dia hanya perlu mengarahkan peguam dia menyaman WSJ, dan menuntut WSJ menarik balik kenyataan itu, dan menuntut ganturgi puluhan, malah ratusan juta terhadap WSJ!

    Tetapi pelik, Anwar langsung tidak berbuat sedemikian. Langkah yang cukup mudah, dan boleh menyelesaikan masalahnya. Macam dengan memberikan sampel darah untuk ujian DNA, selesai masalah! Macam angkat sumpah la'nat, selesai masalah!

    Tetapi Anwar tidak memilih sedemikian. Dia memilih jalan bersusah payah pergi ke Qatar, membelanjakan puluhan ribu ringgit untuk tambang, hotel dan lain-lain, hanya untuk bergambar dan berjumpa dengan Khalid Misy'al. Yang peliknya, dia tidak mahu pulak terus ke Ghozzah, berjumpa dan bergambar dengan Ismail Haniyeh, Perdana Menteri Ghozzah!

    Apapun, tembelang dan kelentong Anwar makin terbongkar. Sebab itu teman siarkan videoklip diatas. Videoklip ini adalah petikan lapuran siasatan oleh sebuah media televisyen Britain, Channel 4 News yang menyiasat skandal bapak Yahudi, Paul Wolfowitz dan girlfriendnya Shaha Riza dan Anwar yang mengegarkan Bank Dunia! Sehingga menyebabkan Paul Wolfowitz dipecat daripada jawatan Presiden Bank Dunia!

    Lapuran oleh media Barat ini jelas membuktikan rangkaian hubungan Anwar dengan Yahudi, termasuk Wolfowitz. Seluruh dunia tahu Wolfowitz, bekas Duta Besar Amerika ke Indonesia dizaman kejatuhan Suharto dan kehancuran Indonesia, adalah akitek peperangan dan penaklukan terhadap Iraq dan Afghanistan! Ditangan Wolfowitz, mengalir darah umat Islam yang dizalimi dan dianiaya.

    Dan tangan Wolfowitz lah yang banyak membantu Anwar selepas dipecat Tun Mahathir. Termasuk melantik dia sebagai pensyarah di John Hopkins University, Pengerusi International Foundation For The Future (IFFF) dan lain-lain (sila lihat entri teman bertajuk "AL-Yahud" bertarikh 29.01.2012).

    Kini terbukti betapa hubungan Anwar dengan rangkaian zionis Yahudi makin terbongkar! Bukannya datang daripada sumber ketiga, tetapi datang daripada mulut Anwar sendiri.

    Adakah ini kesan solat hajat yang selalu dibuat oleh para parasit penjilat Anwar? Atau adakah ini petanda makbulnya doa dan airmata Saiful?

    Hanya ALLAH sahaja yang tahu! Tetapi yang jelas, walaupun Anwar berjaya kelentong sesetengah parasit pada sesetangah masa, tetapi Anwar tidak boleh kelentong seluruh dunia pada setiap masa!

    Teman yakin ALLAH tidak akan benarkan pembohongan dan putarbelit ini terus berlaku! ALLAH tidak akan benarkan umat Islam bangsa Melayu terus terpedaya!

    Airmata Saiful tidak akan ALLAH persia-siakan!

    Ya ALLAH, selamatkan umat Islam, bangsa Melayu dan tanah air kami daripada sebarang kedurjanaan dan pengkhianatan oleh mereka yang durjana dan khianat!

    Kepada rakyat Malaysia, umat Islam dan bangsa Melayu, inilah masa untuk ABAI - Asal Bukan Anwar Ibrahim!

    TIME-4-ABAI! ASAL BUKAN ANWAR IBRAHIM!

    INILAH MASA UNTUK TOLAK ANWAR IBRAHIM!


    Rakyat Hakim Negara!

    Hukum Anwar di Mahkamah Rakyat!

    Tolak Anwar dalam PRU 13 nanti!


    Pada Anwar, teman nasihatkan bertaubatlah! Hentikanlah segala lakonan dan sandiwara! Kubor sudah kata mari, rumah sudah kata pergi! Bermuhasabahlah! Masa masih belum terliwat untuk bertaubat! Pintu barzakh semakin dekat. Takutlah kepada ALLAH!

    Dan teman cabar Anwar letaklah jawatan! Janganlah umat Islam bangsa Melayu terus diaibkan dengan kehadiran pemimpin macam mike! Serahkanlah kepimpinan pembangkang kepada Datuk Seri Hadi Awang, ataupun Datuk Seri Nik Aziz! Mereka lebih layak memimpin pembangkang daripada mike! Mike sudah hilang segala kredibiliti, moral dan kewibawaan untuk terus menjadi pemimpin negara umat Islam Malaysia ini!

    ANWAR, YOU ARE JUST NOT FIT TO LEAD US!!! PLEASE STOP!!! PERIOD!!!


    Adios amigos, grasias senor!

    Wallahua'lam & Wassalam.

    Zulkifli Bin Noordin
    Selasa
    21 Rabi'ul Awal 1433
    14 Februari 2012

    *Kredit videoklip ini kepada www.aidc.com

    Tuesday, February 14, 2012

    Gempar..!! Nik Aziz adalah DALANG UMNO sebenar...

    Jika sebelum ini apa sahaja yang merugikan PR, Anwar akan menunding jari kepada UMNO malah jika taiknya keras pun, akan disalahkan UMNO yang tidak mampu menyediakan Teh Orang Kampung untuk melawaskan taik.
    Jangan terkejut juga jika UMNO turut dituduh jika Anwar terkentut kuat sewaktu berucap kerana UMNO yang membenarkan teh halia berada di pasaran.

    Kerana itu...tuan tuan dan puan puan.....Pakteh amat YAKIN Nik Aziz juga merupakan DALANG UMNO yang diletakkan dalam PAS. Pakteh dapat mengesan siapa Nik Aziz ini apabila beliau meminta Anwar Saman WSJ atau tarik balik kenyataan berkaitan sokongan kepada Israel.

    Mungkinkah Nik Aziz dibayar oleh UMNO?
    atau sebenarnya Nik Aziz memang ahli UMNO?

    Atau........
    Mungkinkah......
    Sebenarnya....................!!
    Sumpah terhadap Anwar oleh Saiful..
    Doa sembahyang hajat ahli PAS
    Doa sembahyang hajat rakyat Malaysia...


    KINI SUDAH MENUJU SASARANNYA.......

    Anwar kini dimakan sumpah.......
    Sedar atau tidak...
    Anwar kini membuka pekungnya sendiri...

    Jika Ummi Hafilda membuka pekung Anwar 1997
    Ummi yang dilihat bersalah

    Jika Mahathir yang membuka pekung Anwar 1998
    Mahathir yang dilihat Mahafiraun

    Jika Saiful yang membuka pekung Anwar 2008
    Saiful yang dilihat gay murahan

    Jika Harussani yang membuka pekung Anwar
    Harussani yang dilihat tersesat jalan

    Kini....
    Anwar sendiri yang membuka pekungnya.

    Anwar yang merajai Pluralise agama
    Anwar menjadi teraju memakmurkan Gay dan Lesbian
    Anwar yang menjadi hamba Yahudi/Israel

    Anwar yang mengakui segalanya...

    Edisi WAJIB baca

    Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
    Terima Kasih