Wednesday, April 27, 2011

Untuk Bangsa Melayu


Pakteh dengar dan hafal dikir barat Arwah Cikgu Naim ni dah lama, 4 atau 5 tahun yang lalu namun sampai hari ini, inilah dikir yang benar2 berkesan di hati pakteh. Kemana sahaja jika da peluang, pakteh akan perdengarkan dikir ini melalui henset pakteh. Nak berdikir pakteh tak bulih....

kepada bangsa pakteh...fikir-fikirkan...
Jangan lagi berfikir MCA, MIC, DAP atau Gerakan boleh 100% membantu bangsa pakteh melainkan kita sendiri bangkit dan tersedar....

Lirik Dikir Apa Erti Kemerdekaan pakteh sertakan kalau2 ada yang tak paham loghat Kelantan

Apa erti kemerdekaan
Bagi umat Melayu kita
Tak boleh terima perubahan
Anak cucu berputih mata

Orang lain rebut peluang
Sanggupkah tengok saja
Masa tetap berjalan
sesaat tak tunggu kita

Dilema..
Dilema...
Dilema Melayu kita.

Bangsa lain hidup bersatu
Kita balah sama sekampung
Bangsa lain semakin maju
Bangsa kita masih mundur

Orang cakap percaya selalu
Hangguk kepala macam Jepun
Ikut stail dulu-dulu
Jadi katak bawah tempurung

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita.

Rumah orang rumah batu
Rumah kita rumah atap
Rumah orang pagar batu
Rumah kita pagar kawat

Rumah orang karpet baldu
Rumah kita tikar berkarat
Masa pekwah nyambut menantu
Patah gelegar cabut tukar

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita

Kereta orang kereta Mercedes
kereta kita Morris Minor
Kereta orang asap meniti
Kereta kita asap berbunga

Kereta orang hidup dengan suis
Kereta kita tolak sokmo
Beli baru pakai pitih
Beli gelap pun hutang sokmo

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita

Anak orang naik kapalterbang
Anak kita naik teksi
Anak orang makan hotel
Anak kita kedai kopi

Anak orang jadi towkay
Anak kita jadi kuli
Habih pitih tengah bulan
Barang bini gadai lagi

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita

Anak orang jadi peniaga
Anak kita jadi petani
Anak orang baju cap buaya
Anak kita baju guni

Anak orang bahagia
Anak kita makin dok pening
Jadi mangsa dadah ganja
Jadi mangsa budaya kuning

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita

Anak orang baca buku
Anak kita duduk merap
Anak orang masuk U
Anak kita masuk lokap

Anak orang minum susu
Anak kitatogok ubat
Macamana kita nak maju
Kalau tak boleh berubah sikap

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita

Anak orang dok masjid
Anak kita tepi jalan
Anak orang duduk beratib
Anak kita duduk gewey

Anak orang perangai baik
Anak kita serupa setan
Dok cari bala penyakit
Tok sah fikir fikir masa depan

Dilema...
Dilema...
Dilema Melayu kita.

Monday, April 25, 2011

Malaysia dikancah PEPERANGAN....Anwar dah palu gendangnya


Melalui 12 pilihanraya, BN kekal meraih sokongan rakyat walaupun pada pilihanraya ke 12, sokongan begitu merosot dan terburuk dalam sejarah. Namun rakyat masih menikmati sisa-sisa ketenangan, keamanan, kemakmuran dan kesejahteraan disebalik tindakan ala bangsat dan mafia dari pembangkang yang kalah.

Rakyat secara majoriti hanya sekadar mempertikaikan tindakan yang tidak betul yang wajar diubah malah kini setiap keluhan denyut nadi rakyat begitu diambil berat oleh kerajaan.

Anwar mengambil keputusan di Sarawak sebagai satu mesej bahawa kerajaan BN tidak bersih dan MEMUNGKINkan tercetusnya perang.

Anwar mengambarkan punca peperangan di negara luar adalah kerana pilihanraya yang tidak bersih. Bagaimana istilah bersih harus digunapakai? Hanya apabila Pakatan Haram Pembangkang memenangi pilihanraya?, Jika tidak...selepas PRU13, akan ada peperangan....

Anwar juga membayangkan untuk mengusahakan menjemput pemantau dari luar....(dibaca anasir luar)

Rakyat harus menilai dan melihat faktor ini secara serius kerana tidak mustahil insan yang ditabalkan bininya sebagai anugerah Allah yang juga menutuh pungkoq Saiful dan juga blowjob serta balun china doll MEMULAKAN MISI merampas putrajaya melalui peperangan. TIDAK MUSTAHIL.....
Artikel berkaitan dakwaan anwar boleh baca di Malaysiakini

PASai PASsik...Pakteh tulih la jugak..

Dulunya...cikgu Ya....
Kininya...Cikgu Uda..

Wanita kininya..Isteri cikgu Ya

Apa ceritanya ni?

perebutan jawatan dalam kepimpinan Pas di Sik WOW...mengalahkan pertandingan dari parti UMNO. Bisik2 kuat mengetahui Cikgu Uda amat tidak sebulu dengan MB Azizan, ini berbeza dengan Cikgu Ya...kata orang laa...
Di Sik, Cikgu Ya selaku YDP lama di potong tripkan sebegitu rupa seolah2 nak tunjukkan kepada MB Azizan...hayat jawatan MBnya sudah tidak lama.

Cuma pening la sikit...Ketua Wanita atau Muslimah dipegang oleh isteri cikgu Ya yang kalah kepada cikgu Uda...erm...agak2 geng pas ni bulih bertindak rasional dan profesional tak??...hehehe...fikirkan sendiri..

Sanusi Setpol MB apa cerita?...KALAH jugak...? ya..kalah...cuma penolakan sanusi selaku SETPOL dan Timbalan Ketua Pemuda Pas Kedah ini lebih bermotifkan menolakan peribadi. Pas Sik dah tak mau Sanusi....

Tapi bagi pakteh...tolak sanusi sama dengan tolak MB Azizan...kira2 mudah dalam politik adalah sebegitu...
Xpa Bro...upgrade rumah di Sungai Pau pun dah siap, Kalah menang lain cerita Bro...jangan patah semangat...

UMNO...hehehe...UMNO takdak perebutan...Kalau ada lagu mana jadinya....hehe..jadi lagu macam yang dok jadi laaa...

Thursday, April 21, 2011

Hasil ajaran Anwar


Kebodohan dan bengapnya otak Lo’Lo’ Ghazali dan CheguBard memang bertimpa-timpa. “Juhalaa’ murakkab murrabun jiddan jiddan”! Tak sangka sampai begitu sekali bodohnya akal pemikiran. Kebodohan Lo’Lo’ mungkin disebabkan kanser tahap 4 nya, namun ke”bangang”an CheguBard memang terserlah kali ini. Patut pun kalah lawan dengan Sam Ketot tempohari..!!!

Lo’Lo’ dan CheguBard dakwa bahawa keluarga Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak mengusai kepentingan Masjid Kampung Baru. Samdol-samdol ini mempertikaikan kononnya pemilihan jawatankuasa masjid tersebut tidak pernah dibuat.

Paling menariknya, “unta-unta” ini menyatakan bahawa kontrak-kontrak pengubahsuaian masjid berkenaan diberikan kepada NRY Architects, milik Nazim Razak. Lo’Lo’ pula “hangin satu badan” bila dia bertanya projek RM20 juta itu pada PM, PM memberitahunya projek itu masih dalam peringkat perbincangan.

Hehe..pandai betul diorang buat cerita. Sekali baca, tentu ramai yang cakap PM dan adiknya dah seleweng RM20 juta yang diperuntukan untuk pengubahsuaian masjid Kampung Baru. Juak-juak PAS dan PKR tentulah percaya cerita-cerita macam ni. Bukankah otak mereka memang otak bengap tak reti fikir…

Cerita sebenarnya begini. PM ada memberitahu bahawa seluruh Kampung Baru akan dibangunkan oleh Kerajaan. Untuk permulaan, Kerajaan “akan” memperuntukkan sejumlah RM20 juta untuk pengubahsuaian masjid Kampung Baru. Iyalah! Time solat Jumaat, memang tak cukup tempat. Jemaah sampai terpaksa bentang sejadah atas jalan! Tak muat & uzur…

Bila dengar saja “RM20 juta”, mungkin Lo’Lo’ dah jadi juling biji mata! Manalah tahu dia dapat sikit habuan, maklumlah Kampung Baru tu dalam parlimen dia. Takkan tak dapat tempias sikit kot? Maka dia pun bertanya PM berkenaan projek itu di parlimen…

Ishhh..!!! Kan tadi PM dah cakap “akan”. “Akan” digunakan untuk “future tense”, maksudnya bukan berlaku sekarang, tapi bakal berlaku pada masa terdekat atau akan datang! Itu pun bengap sangat ke nak faham? Bila PM cakap perkara itu “masih dalam perbincangan”, dia dah bengang! Dia fikir PM nak seleweng RM20 juta yang dia dok “aim” tu…

Iyalah! Kalau saya jadi PM pun, takkan saya bagi projek tu pada Lo’Lo’. Buat apa nak bagi projek tu pada Lo’Lo’ dia bukan kontraktor pun! Kerana itulah mungkin Lo’Lo’ sakit hati dan menabur fitnah pada PM dan adiknya…

Dia pun balik ke Kampung Baru dan dia tengok kubah masjid tu berbalut! Terus dia tuduh projek pengubahsuaian tu dah dijalankan. Padahal, kubah tu di”repair” sementara sebab bocor! Itu saja sebenarnya, tapi dia heboh satu kampung kata PM sembunyikan “something”.

Pasal Nazim Razak pula, kebetulan adik PM ini adalah Timbalan Pengerusi masjid itu. Kebetulan pula Nazim ada buka firma arkitek. Jadi, Nazim dah offer untuk memberikan khidmat aktitek untuk design masjid tu secara “free of charge” memandangkan dia Timbalan Pengerusi masjid itu. Salah ke buat amal jariah? Bro, Nazim pun nak pahala jugak, bro…

Memandangkan Nazim terlibat, terus dituduhnya keluarga PM kuasai kepentingan di masjid Kampung Baru tu. Kononnya tak pernah ada pemilihan! Padahal, Pengerusi masjid itu ialah Datuk Idris Shaari. Datuk Idris tu keluarga PM ke??? Kepala hotaklah tak pernah ada pemilihan! Kalau tak pernah ada, macamana nak ada jawatankuasa masjid? Otak letak kat kepala lutut ke?

“Banghal-banghal” tu terus tuduh keluarga PM cuba bolot RM20 juta dengan memberikan kontrak pengubahsuaian masjid itu pada Nazim Razak. CheguBard siap soal PM “sama ada perlantikan firma Nazim di atas kapasitinya sebagai timbalan pengerusi masjid ataupun sebagai adik PM yang menurutnya kedua–duanya ada pertembungan kepentingan”.

Apa punya bodoh la tuduhan dan soalan tu! Nazim Razak adalah arkitek! Faham ke tidak? Arkitek tak buat kerja ground work, arkitek buat design sahaja. Faham ke tidak? Lagi satu, Nazim buat design tu secara PERCUMA. Faham ke tidak istilah “PERCUMA”?

Dan tentulah Nazim buat design tu atas kapasitinya sebagai Timbalan Pengerusi masjid! Kalau dia nak buat atas kapasiti adik PM, takkanlah dia nak sebat projek RM20 juta saja? PM dah umum projek berbilion. Kalau dia nak sambar satu projek atas kapasiti “adik PM” dah lama dia buat. Cuma dia tak tergamak saja buat begitu sebab dia bukan berperangai macam puak-puak DAP, PKR dan PAS dalam kes Teoh Beng Hock tu…

Bodoh betullah kedua-dua ekor pemfitnah ni! Sebenarnya tidak ada sebarang isu pun dalam hal ini. Tapi kedua-dua ekor beruk pembangkang tu sebok nak buat dosa kering, tiba-tiba saja PM dan keluarganya di fitnah. Menjawablah esok dalam kubur…

Oleh: Laksmana Tun Tuah untuk Perak Today

Wednesday, April 20, 2011

Akhirnya.....

Pakteh pernah marahkan Shahnon Ahmad...orang kampung pakteh jugak tu....
sebelum pakteh marahkan Shahnon Ahmad, karya sasterawan ulung ini amat berbekas dijiwa pakteh. Karyanya begitu berseni mengkritik dan menelanjangkan kebobrakan kehidupan rakyat marhain. Bukan itu yang ingin pakteh nukilkan disini...bukan. Pakteh sekadar mengingati insan yang pernah pakteh marah ini begitu kuat menghasilkan karya dikala dirinya berjuang penentang penyakit.

Pakteh berfikir untuk tidak lagi menulis kerana sakit...wow...hehe..dasyat sangat ka sakit pakteh. biasa-biasa jaa...cumanya sakit yang biasa-biasa itu bisa mengundang keperitan yang begitu menyakitkan. Bila pakteh terbaca tulisan RMF di blog Pelantaq Hujah, pakteh teringatkan saat mula pakteh berjinak dengan dunia siber. Pakteh teringatkan zaman Kelab Maya UMNO dan hingga kini, rakan2 lama yang dikenali sejak 2000 masih ada yang saling berhubung. Berhenti atau tidak pakteh dalam menulis blog tidak akan menjejaskan sedikitpun BN kerana kehadiran pakteh selama ini sekadar mewarnai diri sendiri apatah lagi statusnya jugak sekadar blogger picisan atau blogger nyamuk atau blogger cap ayam.

Pakteh juga terfikir ada atau tidak pakteh di dunia siber...Anwar Ibrahim tetap dengan kegemaran meliwatnya. Dakyah palsu dan fitnah jahat Anwar Ibrahim akan terus menghantui BN untuk jutaan tahun akan datang.

Untuk itu, jika ada kesempatan diwaktu tidak ada kesakitan, pakteh hanya berfikir untuk menulis tentang Anwar Ibrahim. Soal Sik?..... no komen

Betoi ka sekadar say No Komen...??

erm...Ok....sikit ja komen...kata orang...UMNO Sik akan kalah 3-0...lagu mana tu?
isk...pakteh cuma nak tulis tentang Anwar Ibrahim...pasai Sik ni...No Komen...

Komen sikit jaa.... Selagi masih berserabut dan tikam belakang malah berimpian terlalu tinggi....3-0 kata seseorang.

Isk...betoika?...malu pakteh nak tulih lagu ni..tapi nak wat gena...dah dema kata lagu tu....

Pas tak kuat malah berpecah terus di Sik. Selamat maju jaya Sanusi Setpol. Buktikan orang Sik juga mampu...anda adalah wakil Sik...bagi kategori pengganut Pas laaa...

Tuesday, April 12, 2011

Gila Babi sungguh..babi pun tak gila macam niii


Bertahun-tahun lamanya Pendidikan dan kesihatan menjadi top rangking dalam agihan bajet negara. Pengisian kemerdekaan dan memacu negara ke arah 2020 ditentukan melalui rakyat yang berpendidikan dan mempunyai kesihatan yang baik. Kerajaan dibawah Barisan Nasional dan UMNO yang menjadi nadi penggerak kepada parti terbesar ini tidak pernah mengabaikan malah sentiasa komited dalam melaksanakan tuntutan pendidikan dan kesihatan.

Apbila tiba masanya keperluan keselamatan negara dipertingkatkan sejajar dengan perubahan teknologi, muncul malaun-malaun yang mempertikaikan bajet RM23 bilion (RMK 10)untuk keselamatan. Pakteh tidak menilai tindakan ini secara berpilih tetapi soal keselamatan negara tidak wajar digalang gantikan dengan niat tertentu. Penyerahan memo bantahan ini begitu terasa angin kunyit yang busuk lagi membusukkan. Amat gila babi apabila kebelakangan ini keselamatan negara diserang dari dalam dengan begitu tersusun bertopengkan dajal berhati mulia dan penyerahan memo ini adalah serangan terbaru yang sewajarnya dibullshitkan oleh seluruh rakyat Malaysia.

Sedarkah NGO dan parti politik ini bahawa mereka mampu sampai ke destinasi untuk menyerahkan memo hanya kerana negara ini aman. Sedarkah sebelum menyerahkan memo ini, mereka telah menghantar anak mereka ke sekolah yang dibiayai sepenuhnya oleh bajet kerajaan? atau mereka lupa kerana bau hangit kunyit yang busuk lagi membusukkan?.

Malaysia yang merupakan sebuah negara Islam di rantau ini WAJIB menyediakan kelengkapan persenjataan sebaik mungkin bagi menghadapi sebarang kemungkinan. Amat gila babi sekiranya Malaysia tiba-tiba gagal dalam persenjataan, malaun-malaun ini juga yang melalak mempertikaikan mengapa Malaysia lemah dalam persenjataan.

Pakteh amat percaya serangan secara tersusun dan teratur terhadap institusi beraja, kehakiman, PDRM, SPRM dan angkatan bersenjata Malaysia mempunyai maksud yang khusus. Setakat hari ini kerajaan masih mampu menangkis serangan bercorak gila babi ini namun jika akhirnya suatu hari nanti berlaku kemusnahan besar-besaran kepada negara, malaun-malaun inilah yang wajib dipotong kepalanya.

Soal agihan bajet keselamatan dan ketelusan perbelanjaannya, biar digunakan saluran yang lebih menampakkan jati diri dan semangat Malaysia yang tulen, bukan penyerahan memo yang menggambarkan sikap gila babi yang busuk lagi membusukkan. Jangan digunakan analogi '"Apa yang kita perlukan ialah hospital dan bukan pesawat Hornet, sekolah dan bukannya kapal selam" SEOLAH-OLAH TIDAK WUJUD SEKOLAH DAN HOSPITAL UNTUK RAKYAT MALAYSIA.

related posting...terbaik utk faham
Sekolah Pakteh Mau....Hospital pakteh mau....jet pejuang tercanggih pakteh mau...kapal selam termaju pakteh mau......

p/s: Kemudahan Sekolah dan hospital telah banyak berubah...namun trak tentera masih lagi sama seperti 30 tahun dulu.

Haq dan Kebenaran nukilan YB Zul Kulim

Assalamualaikum, rakan-rakan, pejuang-pejuang, para netter,tuan-tuan, puan-puan Muslimin Muslimah dan seterusnya hadirin hadirat sekalian yang sudi ke blog Pakteh. Hari ini Pakteh hanya copy & paste 100% artikel nukilan YB Zul Kulim yang bagi Pakteh amat menarik untuk dikongsi bersama. BACALAH DENGAN HATI YANG TERBUKA DAN BERLAPANG DADA. BERDOALAH AGAR PETUNJUK MENJADI MILIK INSAN YANG BENAR-BENAR IKHLAS MENCARI KEBENARAN.

---------------------------->><<>><<>><<||||>><<>><<-----------------------------
Salam 2 all.

Arakian tersebut satu kisah, seorang Pak Yangoat yang terkenal dengan 'abidnya. Dahinya hitam, janggutnya Bin Laden pun bisa nangis dong. Tiap masalah pasti akan disolathajatkan..alhamdulillah. Satu ketika, banjir datang melanda, hingga mencecah bumbung rumah. Berlarilah Pak Yangoat keatas bumbong sambil menadah tangan mohon bantuan. Tiba-tiba lalu Pak Taming mendayung sampan. "Jom naik Pak Yangoat, kita ke pusat pemindahan". Pak Yangot sambil tersenyum berkata, "timaseh Pak Taming, insyallah ana dah buat hajat, nanti ALLAH akan tolong ana". Lalu Pak Yangoat terus menadah mohon pertolongan, sambil air makin naik.

Tiba-tiba lalu bot penyelamat bomba, "cepat naik Pak Yangoat, air makin naik". "Takpa, kejap lagi ALLAH akan tolong", sambil mulut Pak Yangoat berkomat kamit mohon bantuan. Akhirnya air sudah keparas dada, tiba-tiba datang helikopter TUDM sambil mencampakkan tangga penyelamat, "cepat naik Pak, air besar akan naik kejap lagi". "Takpa encik, ALLAH akan bantu saya", lalu Pak Yangoat terus menadah sambil kumat-kamit mohon bantuan. Dan datanglah air besar, hanyut dan mati lemaslah Pak Yangoat.

Dihadapan ALLAH, Pak Yangoat komplen, "ya Robb, aku hambaMu yang tunduk pada Mu. Tiap masalah aku pasti aku solathajatkan, hingga lebam dahiku. Kenapa Kau tidak menolong aku dikala aku kesukaran menghadapi banjir, hingga aku mati kelemasan, mengapa ya ALLAH!". Lalu ALLAH Yang Maha Esa menjawab, "Aku dah hantar sampan, Aku dah hantar bomba, dan Aku hantar helikopter TUDM lagi, kenapa mike tak naik yop!!!".

Teman saja bawak cerita diatas yop, bila terkenangkan dah berkenjah solat hajat dibuat untuk mendapatkan kebenaran dalam isu membabitkan manusia yang ditabal bininya sebagai anugerah tuhan. Seingat teman, solat hajat dah dibuat merata tempat. Malah malam pertama Anwar dipecat Tun Mahathir, solat hajat dibuat diBukit Damansara, diimamkan oleh Ustad Razali Nawawi. Segala macam imam sudah mengetuai solat hajat. Termasuk ke segala pesantren dan pondok di Selatan Thai, Indonesia, Filipina, sampailah ke Masjidil Haram dan Masjid Nabawi menganjurkan solat hajat untuk ALLAH tunjukkan kebenaran dalam isu manusia anugerah tuhan ini!

Malah mangsa liwat Anwar iaitu stafnya sendiri Saiful Bukhori Azlan pun pernah buat solat hajat di hadapan Ka'bah dan di Masjid Nabawi memohon kebenaran di tunjukkan oleh ALLAH. Bukan sahaja solat hajat, sumpah la'nat pun Saiful dah buat. Paling akhir Rabu Jamadil Awal 1432 bersamaan 06 Apr 2011, sekali lagi solat hajat dibuat secara besar-besaran untuk mendapatkan petunjuk haq dan kebenaran. Tetapi sehingga kini mereka yang taksub masih tidak dapat melihat kebenaran.

Persoalannya, adakah ALLAH sudah tunjukkan kebenaran itu? Bagi mereka yang taksub dengan manusia anugerah tuhan ini, kebenaran itu bagi mereka hanya jika mereka lihat Saiful muncul berkudis sopak, ataupun Tun Mahathir jadi sewel, ataupun manusia taksuban mereka bersemayam di Putrajaya. Sebab itu jika ada isyarat lain mereka akan jadi PBB - Pekak Bisu & Buta. Sebagaimana kaum Yahudi & Nasara dahulu, mereka menunggu-nunggu kebenaran kenabian datang, tetapi dalam kepala mereka sudah diindoktirnasikan bahawa Nabi akan datang itu ialah Yahudi. Bila Nabi Muhammad saw, seorang 'Arab Makkiyun datang, dengan segala isyarat haq dan kebenaran kitabiah, Yahudi & Nasara menolaknya, kerana Rasulullah saw bukan Yahudi! Itu sahaja!

Bagi para penaksub ini, cuba renung-renungkan apa isyarat, bukti dan keterangan yang ALLAH telah hantar setakat ini:

1. Anwar terbukti seorang pembohong. Satu bukti jelas ialah pembohongan 16 Sept. Satu dunia dia temberang dan kelentongnya. Ini semua orang, satu duniawi tahu, kecuali yang PBB aje yang buat tak tahu. Tidak ada yang jelas melainkan jelasnya pembohongan Anwar dalam konspirasi 16 Sept ini! Kalau satu dunia Anwar boleh auta dan kelentong, dan masih juga ada yang PBB terus menyokong, bayangkan apa lagi pembohongan & penipuan yang manusia "anugerah tuhan" ni boleh buat!!

Tidak pernah ke mike nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kalau Anwar boleh bohong satu dunia pasal 16 Sept, dan langsung tidak menunjukkan rasa bersalah, apatah lagi bertaubat dan meminta ma'af, tidak mungkinkah dia boleh berbohong dalam hal-hal lain!! Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!!

2. Saiful yang mengadu menjadi mangsa liwat Anwar adalah staf dia sendiri. Anwar yang temuduga Saiful, Anwar yang ambil Saiful bekerja, Anwar yang bayar gaji Saiful, Anwar yang bawak Saiful makan angin ke Hong Kong, Bangkok & Singapura (walaupun baru beberapa minggu bekerja sebagai "errand staff"), tau-tau Anwar kata Dato' Sri Najib yang bersalah!!! Banyak solat hajat dibuat untuk melaknat Saiful. Sampai ada yang mintak biar Saiful cacat, gila, kena sopak, jadi sewel dan macam-macam lagi. Sebaliknya Saiful bukan sahaja bersumpah dalam Masjid mengadu Anwar meliwat dia, malah berangkat mengerjakan haji bersama ibu tercinta dan berdoa di Gua Hira' dan dihadapan Baitullah & Masjid Nabawi! Yang dok kelam kabut, dengan macam-macam caca merba & pasembor, dengan macam-macam pembongkaran dimunculkan, ialah Anwar, bukan Saiful!

Tidakkah pernah mike nak bertanya dalam hati kecil mike yop, kenapa Anwar liat sangat nak bersumpah la'nat. Mengapa yang kelihatan semakin "dila'nat" bukannya Saiful tapi dia? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar yop!!

3. dalam kes tuduhan meliwat Saiful Bukhori, pihak pendakwaraya mengemukakan pelbagai keterangan dan bukti, saksi, doktor, pakar kimia, pakar forensik, pakar DNA dan macam-macam lagi! Dan yang paling terang bukti & keterangan ialah adanya baki sperma seseorang dikenali sebagai Jantan-Y dalam karung kunyit Saiful. Dan Anwar hanya perlu berikan sampel DNA dia (darah, air liur, peluh, rambut, kuku dll, anything yop). Jika benar dakwaan Anwar bukan dia yang mengunyit Saiful, pasti DNA Anwar dan DNA Jantan-Y tidak akan "matching". Dan jika itu betul, bukan sahaja Anwar akan terlepas bebas, silap-silap mahkota Putrajaya pun dia boleh dapat.

Tidak pernah ke mike nak bertanya dalam hati kecil mike tu yop, kenapa Anwar liat sangat nak bagi sampel DNA tu yop; sedangkan dia tidak rugi satu habuk pun jika menyerahkan sampel DNA tu kepada Mahkamah jika dia yakin benar! Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!

4. dalam kes videoklip terbaru, tak pasal-pasal manusia anugerah tuhan melenting kata itu bukan dia; walaupun tidak ada sesiapa pun yang tuduh dia, apatah lagi nak tuduh dia "menyudu" pelacur Cina tu. Anwar kata pada masa kejadian dia sedang sibuk bertweet, dan jam Omega yang dijumpai Datuk Eskay sebenarnya ada dengan isteri tercinta. Maka habislah keluar segala agamawan dan ustadwan, dengan macam-macam patwa qazaf dan lain-lain., siap memfasikkan dan mengkapiorkan orang lain yang memberi pendapat berbeza. Isunya bukan kita menuduh Anwar berlacur atai berzina, tetapi isunya ialah adakah videoklip itu tulin, dan siapa watak-watak didalam video tu. Tak timbul langsung tuduhan zina, rogol, atau melacur.

Tidak pernah ke mike semua nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kenapa twitter Anwar kosong daripada jam 09.30mlm-11.30mlm? Kenapa Anwar & Azizah liat sangat nak tunjukkan jam Omega spesial edition tu kalau betul ada dengan mereka? Kenapa Datuk Eskay rakan baik Anwar sendiri dedahkan videoklip ini? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!

5. Karpal Singh beriya-iya nak jadi peguam Anwar dalam kes pertuduhan meliwat stafnya Saiful, dan Anwar beriya-iya mahukan Karpal membelanya. Tetapi Karpal Singh inilah orang yang sama yang mendedahkan kegiatan homoseks & liwat Anwar pada 22.10.1997 dalam Parlimen & dalam ceramah DAP di Hotel Federal KL. Dia yang ceritakan kepada pimpinan PAS sehingga mereka pangill dia "Anwar Al-Juburi". Dia yang jadi loyer Azizan & Umi Hafilda. Dia yang desak Anwar bertaubat & letak jawatan setelah pembohongan 16 Sept terbongkar. Dan inilah Karpal yang sama yang mengisytiharkan "perang" terhadap Islam apabila menentang cita-cita PAS nak mendirikan sebuah negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam dengan perisytiharan "over my dead body". Dan mentor mereka Lee Kuan Yew pernah mendedahkan bahawa Bahagian Risikan Singapura & Australia mempunyai bukti teknikal Anwar terlibat dengan kegiatan tidak bermoral!!!

Tidak pernah ke mike semua nak bertanya dalam hati kecil mike tu, kenapa Karpal penentang negara Islam ni beriya-iya nak jadi loyer Anwar? Adakah dia & sekutu DAPnya ada agenda tersendiri? Adakah Anwar sudah berada dibawah cengkaman mereka? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu untuk ALLAH hantar lagi yop!

6. Sejak daripada awal lagi, seorang-demi seorang sahabat baik dan rakan karib serta orang kepercayaan Anwar meninggalkan beliau, dan semuanya atas sebab yang sama - tidak percaya kepada Anwar, politikus yang rakus, cakap tak serupa bikin, hanya berminat nak jadi Perdana Menteri, punya masalah moral yang serius, dikhianati Anwar, pembohong dan lain-lain. Sejak Professor Dr. Chandra Muzaffar, Zainur Zakaria, Ezam Mohd. Nor, Datin Saidatul, Anuar Shaari, Hajjah Aminah, Datuk Jefrey Kitingan, Roslan Kassim, Ng Lum Yong, YB Gobalakrishnan, YB Wee Choo Keong, YB Mohsin, YB Datuk Seri Zahrain, YB Dominique, Professor Dr. Uthman Muhammady, Dr. Mohd. Yusri, Datuk Syazryl Eskay, rakan-rakan pengasas ABIM, dan ramai lagi mereka yang terkenal dengan kewibawaan dan integriti yang baik. Dan kesemua mereka tidak duduk diam selepas meninggalkan Anwar, malahan sebaliknya hampir semua memilih untuk mendedahkan topeng sebenar Anwar, bak kata Datuk Seri Zahrain, "bagai raksaksa pelbagai wajah". Dan sebaliknya yang masih merapati manusia anugerah tuhan ini ialah Michael Danby (MP pejuang gay Australia), Paul Wolfowitz (Yahudi yang menjadi akitek serangan Iraq/Afghanistan), Martin Indyk (Yahudi bekas Duta US ke Israel), James Wolfehnson (Yahudi bekas Presiden Bank Dunia), Al Gore (Yahudi bekas Naib Presiden US), William Cohen (Yahudi bekas Setiausaha Pertahanan US), Lim Kit Siang, Lim Guan Eng, Karpal Singh dan ramai lagi!

Tidakkah pernah mike semua nak bertanya didalam hati kecil mike tu, kenapa ramai rakan baik dan kepercayaan Anwar lari dan kini menentang dia secara terbuka? Mengapa para gay, pejuang homoseks & lesbian, para Yahudi & kafirun harbi kekal menyokong manusia anugerah tuhan ni yop? Kebenaran apa lagi yang mike tunggu ALLAH hantar yop?

Sebenarnya yop, banyak lagi isyarat-isyarat dan petanda-petanda yang telah ALLAH hantar. Persoalannya ialah mengapa kita tidak mahu melihat dengan 'ainul-yaqeen-mata keimanan berdasarkan Al Quran & Sunnah. Mengapa kita tidak mahu menggunakan aqal yang ALLAH anugerahkan untuk berfikir. Otak itu ALLAH anugerahkan bukan untuk buat sup yop, tetapi untuk berpikior!!! Maka berfikirlah yop!

Nanti bila sampai depan ALLAH, kelak kita ditanya mengapa kita tidak mahu berfikir dan menggunakan aqal; jangan kita jawab "teman udah buat solat hajat berkajang-kajang nunggu kebenaran, tetapi mike tak hantar-hantar wahai ALLAH. Tak pasal-pasal ALLAH akan tempelak kita dengan berfirman:

"Aku dah hantar 16 Sept, Aku dah hantar Saiful, Aku dah hantar DNA, Aku dah hantar videoklip, Aku dah hantar rekod twitter, Aku dah hantar jam Omega, Aku dah hantar Eskay, Aku dah hantar Karpal Singh dan macam-macam lagi petanda, bukti dan isyarat telah Aku hantar! Ate, ngape mike tak nampak kebenaran tu lagi ke yop? Apa yang mike nak ALLAH hantar lagi yop?

Teman menutup tulisan ini dengan satu firman ALLAH dalam satu surah yang cukup terkenal dikalangan orang Melayu, iaitu surah Yaasin (ayat 7-10). Ingatan ini adalah untuk diri teman, dan mereka yang masih punya sedikit kelumit keimanan:

"Sesungguhnya telah pasti berlaku ketetapan siksaan ALLAH terhadap kebanyakan mereka, kerana mereka tidak mahu beriman (mempercayai). Sesungguhnya Kami jadikan (kesombongan dan keengganan mereka tunduk kepada kebenaran sebagai) belenggu dileher mereka, lalu tangan mereka terangkat ke dagu, maka kerana itu mereka menjadi terdongak. Dan kami jadikan (sifat tamak dan gila mereka kepada pangkat dan hartabenda sebagai) sekatan (yang menghalang mereka daripada memandang keburukan dan kesingkatan masa dunia yang ada) dihadapan mereka, dan sekatan (yang menghalang mereka daripada memikirkan azab yang ada) dibelakang mereka (pada hari kiamat). Lalu kami tutup pandangan mereka; maka dengan itu mereka tidak dapat melihat (jalan yang benar). Maka (dengan sebab itu) sama sahaja kepada mereka; samada engkau beri amaran (peringatan) kepada mereka, atau engkau tidak memberi amaran (peringatan) kepada mereka mereka tetap tidak akan beriman (mempercayainya)" (rujukan kepada Tafsir pimpinan Ar-Rahman & Al Quran & Terjemahan (Khadaamun Haramain Sa'udi).

Jadi persoalan besar yang teman nak tanya diri teman dan mike semua yop, tidakkah terpikior yang ALLAH mungkin telah pun memberi petanda, bukti, isyarat dan amaran serta menjawab semua doa dan solat hajat memohon petunjuk dan kebenaran tu yop! Tepuk dada tanyalah iman masing-masing yop!

Yang baik itu datangnya daripada ALLAH, yang tidak itu kelemahan teman sendiri. Moga ALLAH menjadikan tulisan dan peringatan ini kebaikan untuk diri teman dan mereka yang masih beriman, dan semoga ALLAH memberikan keberkatan dan menjauhkan teman dari segala sifat dengki, dendam dan takabbur, dan menjadikan tulisan ini sebagai suatu 'ibadah guna untuk mendekatkan diri lebih kepada ALLAH. Dari ALLAH kita datang, kepada ALLAH kita akan kembali. Astaghfirullah hal 'azheem.

Adios amigos, grasias senor.

Wallahua'alam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Isnin
07 Jamadil Awal 1432
11 April 2011

P/S: perkataan ALLAH yang pakteh hitamkan (bold) merupakan tambahan huruf H yang tertinggal dari perkataan ALLA yang ditulis oleh YB Zul.

Monday, April 11, 2011

Drama bersiri...!!Ohh ahh Azizah LR lakonan Anwar

Nantikan filem terhebat 2011 lakonan Mr Y & china Doll bersama pelakon tambahan Mr Eskay
Tayangan penuh pada 16 September

Ikuti kesudahannya dalam episod akan datang

Friday, April 8, 2011

Teori mengapa Anwar SALAHKAN UMNO

DULU Anwar balun pungkoq
Kapal sink dedahkan di parlimen 1997
Mat Sabu dedahkan di ceramah2 sekitar Permatang pauh 1998
Mat Sabu beri gelaran Anwar Al Juburi
UMNO Pecat Timbalan Presidennya
PM Pecat Timbalan PMnya
UMNO jugak dipersalahkan oleh PAS/DAP dan kini PR

Selepas bebas 2004
Anwar balun pungkoq lagi
Rahimi tunjuk mamat jambu kat Anwar
Anwar suka Saiful
Anwar offer kerja kat Saiful
Anwar bayar gaji Saiful
Anwar bawak Saiful ke Hong Kong
Anwar bawak Saiful ke Singapura
Anwar hadiah spenda kat Saiful
Aikkk...bila Saiful report pungkoqnya kena balun
Terus Anwar tak kenal Saiful
UMNO jugak yang dipersalahkan?

Anwar Kawan Eskay
Eskay bawak Anwar ke Siam
Eskay yang picit2 belakang Anwar
Eskay bukan ahli UMNO
Eskay tunjuk video mr Y dok balun China Doll
Terus Anwar tak kenal Eskay
Aik....UMNO jugak yg dipersalahkan?

Anwar ada jam
Jam Anwar jenama OMEGA
jam OMEGA hilang tapi tak mengaku hilang
Bila wartawan tanya...
Aik..UMNO jugak yang dipersalahkan

Isu Tun Salleh Abbas
PR desak Suruhanjaya Diraja
Isu Teoh Beng Hock
PR desak Suruhanjaya Diraja
Isu VIDEO VK Lingam
PR desak Suruhanjaya Diraja
Isu ketok ketampi dalam lokap
PR desak Suruhanjaya Diraja
ISU VIDEO SEKS CHINA DOLL
Aik....JANGAN WUJUDKAN Suruhanjaya Diraja
Buang masa Anwar kata....Aik

16 September 2008
Anwar plan CURI YB BN
Perak tumbang kepada BN
Zul Nordin tumpang BN
Zahrain tumpang BN
byk YB tumpang BN
Aik...UMNO jugak dipersalahkan

Hanya satu sebab mengapa Anwar asyik salahkan UMNO
Anwar dah GILA...
Anwar dah GILA KUASA
Anwar GILA KUASA
semata-mata untuk tutup sifat GILA SEKS dalam dirinya

Wednesday, April 6, 2011

GEMPAR..!! Haji Hadi rupa2nya pembunuh sebenar



Pakteh terlalu marah, pilu, dan sebak. Pakteh ada anak-anak yang sebaya dengan Saiful Syazani Saiful Sopfidee ( 7 tahun) yang DIBUNUH kejam oleh tuan Guru Haji Hadi, Presiden Pas.
Ustaz (layak digelar ustaz ka?) adalah sekadar kambing hitam bagi menutup perihal sebenar.

terlalu menyayat hati. Seorang kanak-kanak yang baru berumur 7 tahun, sudah tidak merasai lagi nikmat kasih sayang ibu, dibunuh dengan begitu kejam oleh Tuan Guru Haji Hadi.

Bayangkan seorang anak kecil seusia 7 tahun, masih belum mampu menilai keburukan dalam mencari kasih sayang, akhirnya menemui ajal bilamana tangan kecilnya diikat, pipinya tampar, perutnya ditumbuk dan diterajang, kepalanya yang masih kecil dan lembut goyang-goyangkan. Jika itu anak-anak kita, masih sabarkah kita dengan perlakuan Haji Hadi ini?

Anak kacil yang mati dibunuh itu perlukan kasih sayang keluarga, malangnya, ibu telah pergi buat selama-lamanya dan hanya mendambakan kasih sayang bapa angkat. Anak kecil yang usianya hanya 7 tahun itu tidak lagi merasai nikmat kasih sayang apabila menetap di asrama Haji Hadi.


Entahlah...sakit demam, pening loya, kesejukan malam mungkin telah lama ditahannya. Dengan siapa anak kecil itu dapat mengadu? Haji Hadi? Mahfuz? Nik Aziz? atau Dr Lolo?...mereka tidak mungkin mendengarnya. Sedangkan anak sekecil itu perlukan belaian kasih sayang. Mungkin gula-gula berharga 20 sen TERLALU murah bagi kita TETAPI bagaimana dengan anak kecil yang sudah tidak lagi beribu? Dimana ingin dikutipnya 20 sen untuk membeli gula-gula?.

Anak yang umurnya 7 tahun hanya mempunyai begitu banyak keinginan. Gula-gula, burger, Coco Pie, malah jika drinking water yang diisi dalam botol sekalipun, keinginannya tetap meruap-ruap. Dimana anak kecil yang dibunuh Hj Hadi ini boleh mendapatnya?.

2 Jam bertarung nyawa tanpa pembelaan adalah amat menyedihkan. perutnya mungkin ditumbuk, kepalanya diketuk, pipinya ditampar....Aduhhhh amat sakit...amat-amat sakit namun siapa yang mendengar?. Tangan diikat sehingga melecet pergelangan tangan...bagaimana jika itu anak kita? Dunia pun ingin kita bakar jika itu adalah anak kita.

Anak itu sebenarnya menjerit kesakitan. Anak itu juga meraung memohon belas kasihan. Anak itu juga pastinya telah berjuraian air mata. Redup matanya pasti memohon sedikit belas ehsan. Ketika penumbuk melayang ke perut anak malng itu, sudah pasti kesakitannya meresapi keseluruh badannya namun KETAKUTAN seorang anak kecil berumur 7 tahun sudah pasti adalah ketakutan kepada kematian. Anak kecil sekecil itu hanya MEMOHON nyawa namun ITUPUN tidak mampu diberikan oleh Haji Hadi.

Pernah anak pakteh yang umurnya sebaya anak itu menangis sebelum tidur, menangis minta dimanja..menangis minta dibelai, menangis minta dilayan hanya kerana didinding kamarnya ada seekor anak lipas. itulah nilai takutnya seorang anak kecil berumur 7 tahun.

Mana mungkin seorang anak kecil mampu menghadapi seekor singa bengis yang sudah hilang nilai kemanusiaanya. Mana mungkin anak kecil yang dibunuh kejam itu tahan menanggung seksaan selama 2 jam sedangkan ketika itu sepatutnya ia dibelai dengan penuh kasih sayang.

MUNGKIN anak berumur 7 tahun itu ada melakukan kesilapan, CARILAH seluruh pelusuk dunia ini, kanak-kanak yang berumur 7 tahun yang tidak tersilap dalam membuat perkiraan? PASTI anda tidak akan menemuinya tetapi pakteh amat percaya...jika anda insan yang SABAR menegur anak seusia 7 tahun, anda akan temui ramai insan sebegitu walaupun agamanya Nasrani, yahudi, atau Majusi malah ibu kucing dibelakang rumah pakteh juga sabar melayan keletah anaknya.


Al-Fatihah untuk adik Saiful Syazani Saiful Sopfidee
----------------------------------------------------

p/s: Pakteh MARAH, malah jika dilihat kekejaman YAHUDI, mereka hanya menembak mati anak-anak palestin. Anak-anak kecil palestin hanya perlukan beberapa saat untuk maut tanpa seksaan. Adik Saiful Syazani Saiful Sopfidee diseksa 2 jam dan 3 hari seterusnya bertarung nyawa dalam kesakitan...barulah nyawanya melayang pergi...

Pakteh juga marah....jika Razak Baginda bercinta dengan Altantuya, Najib dituduh membunuh hanya semata-mata Razak adalah pekerja Najib, Pakteh juga boleh menggunakan analogi yang sama.....HAJI HADI BOLEH DIFITNAH MEMBUNUH SEPERTI JUGA NAJIB DIFITNAH......SEKOLAH TU SEKOLAH PAS...CIKGUNYA ADALAH CIKGU PAS......

TAHNIAH PAS...ANDA LEBIH KEJAM DARI YAHUDI.....

Monday, April 4, 2011

Kedah Maksiat..!! Bukti yang pakteh janjikan

video

video

Pakteh kan dah janji nak tunjuk video dangdut di Jeniang tu. tak ingat...alaaa....karaoke dangdut dekat dengan rumah Setpol MB Azizan yang tak tau apa-apa tu laa....

Ingat dah?....try la semak2 blog pakteh...ada beberapa siri pasai dangdut di Jeniang nii..
1. Kedah sejahtera siri 1
2. Akademi maksiat Disini

Perakam yg diguna harga ribuan ringgit gak cuma masih tak mampu dapat clear sebab gelap. Fikirkan bagaimana kes video Anwar n china Doll dapat begitu jelas?. SEBAB UTAMA...MEMANG CANGGIH VIDEO TU....
Kalau pakteh ada perakam yang sama....wow....sure clear.

Tempat dangdut karaoke ni bukan saja di jeniang...dah tumbuh di merata-rata tempat.


hehehe...pakteh ni minat dangdut gak...tapi kalau dah pungkok bulat, seluaq bekilat sendat-sendat....pakteh pun bulih tegeliat oooo....

Pendedahan TERPANAS..!!BN Intip guna kamera hitam putih..sah penipu



Pakteh ni tak pasti layak atau tidak berbicara soal kehebatan sebuah kamera pengintipan. Ramai dikalangan rakyat mempertikaikan mengapa video yang memaparkan imej seperti Anwar bermain jongkang jongkit dengan china doll dalam versi hitam putih.

Sorang dua mungkin pakteh bulih tulung habaq tapi kalu dan satu Malaya pakat dok tanya..jenuh jugak aih nak bagi penjelasan. Lagipun takat kerja tebang buluh macam pakteh ni...sapa nak bulih accept apa yg pakteh terangkan.

Sebenarnya ilmu didada tak cukup sangat untuk memberi penerangan secara teknikal berkaitan imej hitam putih dalam video china doll tu namun untuk faham apa yang ditulis oleh orang lain, pakteh amat mudah untuk memahaminya.....

Kickdefella bertanya MENGAPA PESAWAT PENGINTIPAN CANGGIH AMERIKA YANG HARGANYA RATUSAN JUTA RINGGIT HANYA MAMPU MENGHASILKAN IMEJ DALAM BENTUK HITAM PUTIH...

Ulasan lanjut tuan-tuan dan puan-puan baca di blog beliau...pakteh hanya tolong war-warkan fakta yang amat tepat ini.

BACA LANJUT DI BLOG KICKDEFELLA

Sunday, April 3, 2011

Harakah nak poosing isu Al-Azhar




Pas mengaku 90% anak pelajar yang dok di AL-Azhar adalah bukan penyokong BN, bahasa mudahnya 90% di AL-Azhar adalah puak Pas.

Maklumat awal yang pakteh dapat, kerajaan nakkan pelajar yang strong atau mahir berbahasa arab untuk masuk ke AL-Azhar. Ini kerana begitu banyak/terlalu banyak lulusan yang balik dari Mesir ini hanya seperti standard SPM dan STPM jaa (bukan semua)

Adakah perlu disalahkan kerajaan?

Pakteh pasti kerajaan akan memurnikan serta menambahkan lagi atau memikirkan cara terbaik untuk memahirkan rakyat Malaysia dengan Bahasa Arab sebelum dihantar ke AL-Azhar....

Sepatutnya Harakah menyokong usaha murni ini, bukan hantam membuta tuli seperti lagak baghal padang pasir Mesir. Harakah ni dah setaraf majalah Mangga....meloyakan..khak phuihh.....

90% sokong Pas....11 ribu yg dibawa pulang tu....1100 ja yang bersyukur?...entahlah...mungkin ini hasil tarbiyah Pas...

Friday, April 1, 2011

Kerana Video Tulen Blogger TUKAR TIUB cuba Ugut Industri pelancongan

Gara-gara mentornya terkantoi memPRAP china doll, Tukar-tiub mula meraban agak jauh. Bukan sedikit tapi tersasar begitu jauh. Industri pelancongan yang melibat hotel di Malaysia sudah tidak selamat menurut beliau

"nota:
bilik hotel dan spa di malaysia harus di jauhi kerana banyak kamera rahsia terpasang
banyak kaki pau kaki peras ugut menggunkan bilik hotel dan spa untuk memerangkap
bakal mangsa!!!"


Nahhhh
Hang sendiri dah akui sebenarnya....
Dalam memeras kepala lutut untuk mempertahankan Bossnya, Tukar-Tiub tersilap kata-kata.

Tuan-tuan dan puan-puan, walaupun ada video yang sedia memerangkap mangsa, JIKA ANWAR bukan kaki betina dan jantan....pasti..amat-amat pasti..Anwar takkan TERPERANGKAP...
Benar juga kata Li Kuan U, Anwar diperangkap.....

Mengapa harus pergi jauh sehingga mengugut industri perhotelan jika isunya kini ialah Anwar PRAP china Doll. Lebih bermaruah jika Tukar-Tiub sekadar bermain sekitar isu SIAPA PELAKON dalam video yang tulen itu?

Pakteh sendiri turut bertanyakan soalan yang sama....belum tentu Anwar..

Seeloknya tutupilah badan kamu dengan kain. jangan biarkan badan tanpa seurat benang ketika kamu memPRAP china doll. Bukankah itu juga disyariatkan...?? Jika itu kamu ikuti...video tulen hanya MAMPU tunjukkan aksi kain yang bergerak-gerak kerana aksi lumba kuda didalamnya...

Video Tulen Bang.......mana mau lari haaa


Video boleh tulen tapi pelakonnya bagaimana? adakah sebenarnya-benarnya Anwar atau orang lain yang menyerupai Anwar?
VK Lingam kata semua macam dia tapi bukan dia...VK Lingam mintak original video utk tentukan kepastian.

Apa kata Anwar?...nak yang original??
hehehe....

orang lain skali ja cek mek...Anwar ni tak sampai pun beberapa minggu...dah 2 kali di cek mek. DNA n VIDEO...
pakteh berpandangan sumpah Saiful dan ulangannya di Mekah sudah memberikan keputusan yang semua rakyat Malaysia inginkan.
Hasil solat hajat di stadium malawati juga memberikan hasil yang serupa...Tok Guru Nik Aziz hanya mampu berdoa dan bertakbir 3 kali...lain2..kelu seribu bahasa...takkan acara kemuncak hanya sebegitu? itu diluar kebiasaan Tok Guru....

Pakteh terima keputusan video ini tulen namun pakteh masih ingin tahu benar...SIAPA PELAKON UTAMA YANG MEMPRAP china doll tu?


Mana mau lari haaa....hehe..buat2 terkejut beruk....berukpun tak terkejut macam tu

Awas..!!! Banjir di Kedah & Perlis

Sekadar hiasan (Jitra 2010)

Banjir datang lagi....
hati-hati bila musim banjir...pakteh memang risaukan keselamatan penduduk seperti di daerah Baling dan Sik yang menerima taburan hujan yang lebih berbanding daerah lain. Kupang sudah Banjir....apa kata MB?

ehh...Kupang masih jauh dari rumah MB...pedulikan soal Kupang. Apa yang penting kini Ustat Azizan MB yg tak tau apa-apa jangan diganggu...nanti MB marah. Bila MB marah, kita semua akan diperintah buat kerja ikut cara Islam. Pakteh amat takut jika MB marah.....
MB Azizan mudah naik darah bila musim banjir...TV3 jaga-jaga....!!
Jika nak berikan derma bantuan TV3 yang jutaan ringgit tu kepada rakyat Kedah...tak perlu tanya ustat Zizan...nanti dia marah lagi...

Di Perlis juga jumlah penduduk yang dipindahkan semakin ramai. Hujan hanya turun sebentar pagi tadi namun Kangar masih dianggap lumpuh kerana banyak kawasan utama dinaiki air. Arau sudah kembali pulih namun penduduk masih berjaga-jaga kerana air masih memenuhi saliran/saluran utama dan hanya sedikit hujan sudah mampu menyebabkan air naik mendadak.

Jangan biarkan anak-anak anda bermain air banjir....pakteh rasa macam nak bagi penendang ja bila tengok mam bapak seronok biarkan anak-anak main air banjir...akai ada tak mau pikiaq...

Edisi WAJIB baca

Kepada Sahabat-sahabat Blogger Yang Mana Link Blog Anda belum Di Letakkan Dalam List Blog Pakteh Di Harapkan Agar Dapat Meninggalkan Komen Bagi Memudahkan Pakteh Mengenal pasti Link Blog Yang Tercicir! (dalam proses update untuk tambahkan sebanyak mungkin link Pro UMNO/BN)
Terima Kasih